Geen bereik in Azië
MeerGeen bereik in buiten land wou mijn bank app installeren op andere telefoon roming on kreeg geen sms zelf niet van welkom in dit en dit land
Zielig qua buiten eu
Voor de rest prima voor NL goeie app2door Vid******01/05/2024Inloggen
MeerNa het keuzemenu kreeg ik meteen een vriendelijke dame aan de lijn. Zij heeft mij geholpen om weer te kunnen inloggen in de Ben-app. Er werden behoorlijk wat controles uitgevoerd tijdens de hulp wat ik begrijpelijk en ook prettig vond. Chapeau BEN met je klantvriendelijkheid en je service!
5door Pio*******15/04/2024Complimenten voor deze prettige applicatie
MeerGewoon al jaren een vertrouwde app, overzichtelijk met niet al te storende advertenties.
Simpel en goed. Zo heurt het5door Pol*******13/04/2024Recensie
MeerIk vind het raar dat tijdens je contact periode je abonnementskosten omhoog gaan.
Terwijl, als je op datzelfde moment een nieuw contract zou beginnen, je nog gewoon de oorspronkelijke abonnementskosten zou hebben. Als mijn contract afgelopen is: geen Ben meer!2door Ben*****29/03/2024Erg ontevreden
MeerSlechte houding ten opzichte van en geen waardering voor de vaste klant. Het is de hoogste tijd om over te gaan naar een andere provider.
1door Ver*****29/02/2024App werkt niet
MeerNa maanden wachten op een update (tussendoor de website gebruikt) doet de app het bij mij nog steeds niet.
Overzicht: wit scherm
Facturen: error 040
Abonnement: oeps! Er iets iets misgegaan je gegevens kunnen niet worden opgehaald
Service: Chat doet het wel
Tussendoor al een paar keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. iPhone uitgeschakeld en ingeschakeld…1door J P******29/02/2024E mail wijziging en wachtwoord
MeerBen zeer goed geholpen door de telefoniste ze had veel geduld met mij en legde het goed uit mijn dank
5door Kre******19/02/2024Ben blij met Ben
MeerIk ben al jaren blij met Ben, prima abonnement, niet duur , en je kunt het abonnement kiezen wat bij je past
5door Syl*****11/02/2024Perfekte Provider
MeerZit al heel veel jaren bij Ben. Nooit probleem gehad met telefonieren of internet. Kan alleen aanbevelen.
5door C S****26/01/2024Buitenland
MeerKan heel vaak de app niet openen in het buitenland en zo mijn kosten buiten de bundel bekijken.
3door X4 *****08/01/2024Fijne Provider
MeerFijne provider- alles is helder en makkelijk te regelen/aan te passen.
Tevens geven ze een leuk verjaardagscadeau :-)5door Lil*******07/01/2024App werkt niet correct
MeerAls ik de app open krijg ik steeds een wit scherm, ik kan met de app dus niets raadplegen (wel op de website). De telefoon opnieuw opstarten of de app verwijderen en opnieuw laden helpt wel voor één keer maar daarna is het weer mis. Ik heb iOS-versie 17.2.1 op de iPhone staan.
1door Mut*06/01/2024Laatste update werkt niet
MeerSinds de laatste update werkt de app (iPhone 12) na opstarten 1 keer , daarna blank scherm. Opnieuw installeren of iPhone resetten werkt niet
1door 9ac*******28/12/2023App werkt niet
MeerAl enkele weken blijft de app op een leeg scherm staan, nadat ik de app opnieuw geïnstalleerd hebt gaat deze bij opnieuw openen wel goed en na een paar keer gaat de app alweer naar een leeg scherm.
Deze handeling heb ik diverse malen gedaan, met het zelfde resultaat.
Ben hier niet blij mee!1door 19n**22/12/2023Ontevreden
MeerIk BEN nu al drie maand bezig om mijn telefoon nummer behoud geregeld te krijgen.
Vanaf 22 augustus ben ik wekelijks met BEN in contact getreden om mijn probleem duidelijk te maken. Door BEN zijn fouten gemaakt bij mijn nummerbehoud, en uiteindelijk hebben ze mijn nummer aan een nieuwe klant gegeven. Het nummer waar het om gaat is ……..683.
Dit is de reden waarom ik de rekening niet betaal en sinds gisteren ben ik dan ook afgesloten. Logisch dat ik hier pissig over BEN.
Vanmorgen weer gebeld met een vriendelijke collega van BEN en die heeft beloofd dat ik nu eindelijk terug gebeld zal worden door ene Joost. Ik BEN benieuwd.
Mocht alles naar tevredenheid zijn opgelost dan zal ik uiteraard de factuur voldoen, uiteraard die van de afgelopen maanden niet.
Groeten van een ontevreden klant,
Jos1door Joz******01/12/2023Tevreden abonnee
MeerHoi allemaal, mijn vrouw en ik hebben nu al bijna 6 jaar een sim only abonnement tot volle tevredenheid. BEN ik blij mee. Groeten Karel
5door Cee***13/11/2023landschap modus
MeerZou de app in landschap modus op mijn iPad willen kunnen gebruiken!
Dat kunnen de meest simpele apps tegenwoordig..3door Nuk******19/10/2023Goede service.
MeerGoedkoop en een goede service bij hulp.
En een goede uitleg bij het verlengen of vervangen van het abonnement het is een zeer goede provider die eerlijk tegen over zijn cliënten is.5door Fow**14/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."