Zeer slechte app
MeerWe zien altijd ‘er is iets mis gegaan’. Simkaart activeren veel succes. Je mag blij zijn als je na 3 maanden eindelijk internet hebt
1door Roy*****27/04/2025Inloggen
MeerIk heb zojuist wel 7 keer de twee staps verificatie code kunnen invullen voor ik eindelijk weer in de app kwam en dat terwijl ik al jaren de app heb!
1door Mar*****27/04/2025Traag
MeerJammer dat Ben de ontvangen informatie niet verwerkt.Overlijden in december, meerdere keren gemeld, tot op heden nog niet afgemeld waardoor de boeking weer gestorneerd wordt.
5door Sto*******17/03/2025Tijdrovend
MeerSinds de laatste updates kan ik niet ff snel meer checken wat m’n verbruik is etc. Steeds opnieuw inloggen. Dan weer 2 staps verificatie, dan klopt mn telefoonnummer niet meer. Vervolgens opnieuw inloggen. Voorheen was één keer inloggen met daarna voor lange tijd alleen Face ID prima. App verwijderd.
1door Raf****04/03/2025Slechte dienst.
MeerIk heb tenminste 2 keer per maand een dag of soms zelfs 2 waarop ik geen internet of telefoon verbinding heb. Ook kan ik vanaf begin abonnement niet gebeld worden door sommige nrs. Vooral nrs vanuit het buitenland
2door Red*******01/03/2025Waardeloos
MeerIk kan al maanden niet meer bellen of gebeld worden op mijn reserve telefoon. Waardeloos abonnement, heb er niets aan. Ga het per direct opzeggen.
1door 123******14/02/2025Slecht
MeerDe app is echt heel sloom er is altijd onderhoud of ik kan gewoon niet inloggen want dan logt die vanzelf gelijk uit. bagger app
1door Ste****22/01/2025Top app
MeerGoede app, maar mist nog een update naar iOS18 skin (dark) voor de applicatie icon
5door Kea*******30/11/2024Jammer
MeerVaak niet zo’n goed bereik, mijn man wel maar hij heeft een andere provider. Misschien toch eens naar een ader overstappen‼️Innepit
3door Inn****18/10/2024Prima
MeerDikke prima zelfs. Makkelijk in gebruik. Overzichtelijk wat je gebruikt hebt en goed beteik
5door Lad****07/10/2024eSim ?!
MeerWanneer komen jullie eindelijk met de keuze voor een eSim?! Het is bijna 2025
1door Mr *******26/09/2024Factuur
MeerFactuur bestaand heel storend. Big download van de factuur komt veel bladzijde. Kunnen jullie de bestaand aanpassen dat ik een pagina op stuurd krijgt.
1door M A*******01/09/2024Overzichtelijk
MeerEen heel overzichtelijke app heel handig en het ziet er netjes en verzorgd. Je krijgt een melding als je teveel hebt gebruikt. Echt een aanrader!
5door Ano*******29/07/2024Beste Ben
MeerKrijgen nu een mail van jullie was voor ons al te laat
Toen we aankwamen op vakantie 5-6-2024
En we uit het vliegtuig stapte zette mijn mijn vrouw haar telefoon uit de vliegtuigmodus was een duur grapje van €65
Ze had er nog niks mee gedaan
Daar werden we niet vrolijk van begint de vakantie lekker
Dus nu maar besloten als het abonnement afloopt
Om niet te verlengen en over te stappen naar Vodafone
Zit ik zelf ook bij en hebben we daar geen problemen mee dus de samenwerking loopt helaas af bij jullie
Groeten Rene van Dommelen1door Pm03/07/2024Graag een widget !
MeerAl jaren een prima app maar waarom is er nog steeds geen widget ? Dan hoef ik de app niet apart te starten om mijn tegoed te zien. Kom op zeg, het is 2024.
Bang dat mensen die het hun data plafond niet aan hebben staan dan beter op de kosten gaan letten ?1door Arj****02/07/2024Irritante reclame op Dashboard-pagina
MeerIrritant dat ik iedere keer reclame moet wegtikken voordat ik de hoeveelheden MB’s zie. En niet één keer; iedere keer wanneer ik wissel van telefoonnummer moet ik dit doen. Stop aub met deze reclame, nodigt mij alleen maar uit om bij Ben weg te gaan.
1door Ger*****06/05/2024Geen bereik in Azië
MeerGeen bereik in buiten land wou mijn bank app installeren op andere telefoon roming on kreeg geen sms zelf niet van welkom in dit en dit land
Zielig qua buiten eu
Voor de rest prima voor NL goeie app2door Vid******01/05/2024Inloggen
MeerNa het keuzemenu kreeg ik meteen een vriendelijke dame aan de lijn. Zij heeft mij geholpen om weer te kunnen inloggen in de Ben-app. Er werden behoorlijk wat controles uitgevoerd tijdens de hulp wat ik begrijpelijk en ook prettig vond. Chapeau BEN met je klantvriendelijkheid en je service!
5door Pio*******15/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."
- Sham zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Al die belastinggeld die wij betalen en de gemeente Rotterdam..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "Heel erg jammer, geen reactie op mijn bericht."
- Meep Bouw zei over MapOut: "Voor mij de perfecte app om routes te maken, wandelen, ATB,..."
- Meep Bouw zei over MapOut: "A great app for making routes, on and off-road. The fastest..."