Doesn’t work with QC35
MeerDoesn’t work with QC35 while the old Connect app works perfectly with them. Very concerning since this app is meant to replace the old one.
1door Gru*****20/03/2025Make my own modes
MeerPlease can you maken it possible to rename the modes, you you can write the name yourself. I don like the fixed ones. They dont work for me. Would rather name the mode to the settings than to the activity
4door Nic****17/02/2025Prima
MeerHandige, geen poespas app, doet wat het moet op een eenvoudige manier. Ook het koppelen aan de apparaten is eenvoudig gemaakt.
Minpuntje lijkt te zijn dat het geheel het soms lastig vindt als er twee gebruikers tegelijkertijd zijn ingelogd, maar misschien doen wij iets verkeerd - handleiding nog maar eens lezen5door Bob*******04/02/2025No geolocation & no case/earbud replacement
MeerSays it all. Come on, it’s like you want us to lose our stuff. Innovate or die Bose, innovate or die
1door Har*******29/01/2025Couldn’t get it to work
MeerNo matter what I do the app will it see my headphones. I reset all of the Bluetooth connections, forgot my devices etc. my phone and MacBook. Connect to Bluetooth but not to the app. So no use to me at all.
1door Boo*****27/01/2025App doesn’t connect
MeerIt won’t connect with my headphones. Maybe it’s because they’re too old (7-8 years) but the headphones connect with my phone just fine, so I don’t understand why the app won’t take them.
1door Anoniem26/01/2025Werkt gewoon niet
MeerZeer slechte ervaring met deze app. Als het al lukt om verbinding te maken met een Apple apparaat dan valt het geluid regelmatig weg.
Geen aanrader1door Von*******02/01/2025Na update configuratie weg
MeerVan het ene op andere moment werd ik uitgelogd. Na het opnieuw accepteren van de voorwaarden kon ik weer inloggen. Mijn soundbar en surround speakers waren uit de app verdwenen. Het lukt nu niet meer om ze opnieuw toe te voegen. Fout bij het activeren van het product. Maar zoals altijd bij de software van Bose geen reden of uitleg wat er dan mis is. Erg teleurstellend weer.
1door Dra******21/11/2024Werkt
MeerWerkt prima op beide ‘ultra’s, kan wel wat uitbreiding gebruiken. Laag, mid, hoog regeling beetje anno 1990.
4door Roc******18/11/2024Not good.
MeerApple denied my honest review. Too bad. I was only pointing out that the connectivity is really bad with respect to other brands.
1door Dcf*******06/10/2024Bose quiet comfort ultra device
MeerIt is extremely easy to use and everything is easy to find and clearly instructed. Highly recommended!
5door Qui*****20/09/2024Misleading information and useless settings
MeerI hate the awkward robot voice prompts: they sound horrible, are incredibly slow and lengthy, and even worse: they disconnect both sound and mic from the call you are on for their full duration. The app pretends you can turn them off, but this is only partially true: when you have low battery, the lengthy robot voice prompts are still there and they pop up VERY frequent. If I’m on an important call it is so humiliating to be suddenly cut out for 10s and either have to repeat myself or ask someone else to do that. And then it keeps happening every 5 minutes! A small warning beep would be more than enough to alert me of the situation, why is this not an option?
Another very annoying situation is that cycling through the noise cancellation settings with the voice prompts turned off is a guessing game: the beep is the same for every mode, making it impossible to hear which mode you just activated. On older versions you could hear different beeps for different modes, why is this no longer possible?1door E73*****14/09/2024Ik kan niet meer in de app komen
MeerIk had problemen met de Google assistent. Deze werkt echter wel op de Google home mini maar het laatste nieuws doet hij niet meer op de Bose home speaker en ook niet op soundbar 700. Àlles geprobeerd. Reset, wifi uitgeschakeld en afgemeld bij Bose app. Nu kan ik helaas niet meer in de Bose app komen na opnieuw aangemeld te zijn.
1door Loe******26/08/2024Wifi verbinding met app is een drama.
MeerIn huis overal mega goede wifi maar speaker heeft meer dan regelmatig geen verbinding en moet je er eerst weer de stroom afhalen.
Das geen doen voor deze prijsklasse speaker.1door Mav*******18/08/2024Graag voor profi gebruik stereo overzichtelijker maken
MeerOnlangs 2x Bose S1 Pro plus aangeschaft. Die moeten apart aan de app gelinkt worden. Qua bediening moeten de luidsprekers in mono en in stereo modus ieder in een apart veld qua volume, ingesteld worden. Zou fijn zijn dat voor beide luidsprekers tegelijk te kunnen doen. Binnenkort komt hier, vanwege het lage gewicht en de slanke vorm, een Bose Sub1 woofer bij. Helaas zit daar (nog) geen Bluetooth mogelijkheid op. Ook qua stroomvoorziening is deze helaas nog afhankelijk van een stopcontact (WCD).
Microfooon koppelen niet vanzelf door naar de tweede luidspreker. Tussen deze luidsprekers moet dan kennelijk een extra xlr-kabel de verbinding maken of je schaft zo’n Bose microfoon extender aan die je in de andere luidspreker prikt. Tot zover. Succes met het verder ontwikkelen van deze app. En alvast hartelijk dank voor het meedenken.3door Een*******31/07/2024My bose qt 45 headphones wont connect to this app
MeerBose had 2 apps bose connect and this one my headsets can only connect to the connect app therefor i cannot equalize my headphones.... no idea why but this app just wont find my headsets eventhough ive put them on connecting mode for 50 times
1door Jay*******24/07/2024Bluetooth valt steeds uit
MeerMijn Quiet Comfort earbuds hebben voortdurend moeite om verbinding met mijn iPhone te maken. Als er eindelijk verbinding is valt deze na korte tijd weer weg.
Earbuds verwijderen uit het geheugen van de Bose app, de app opnieuw installeren, troubleshooting via de klantenservice van Bose, niets helpt. M
De Bose app toen verwijderd en de earbuds verbinding laten maken via de bluetooth van de iPhone is de oplossing. De Bose app daarom verwijderd en sindsdien geen problemen meer gehad.1door Pie*******11/07/2024Earbuds
MeerGeweldige service, ik kon mijn oude terug doen omdat deze niet meer oplaadde. Ondanks de verlopen garantie, bam: nieuwe.
Deze zijn nog weer mooier! Beter kan bijna niet, het niveau lag al extreem hoog.
Voor altijd Bose!5door Mar*******04/07/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."
- RichardIteds zei over De Stentor - Digitale krant: "подробнее здесь..."
- Sham zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Al die belastinggeld die wij betalen en de gemeente Rotterdam..."
- Normansaicy zei over De Stentor - Digitale krant: "Перейти на сайт..."
- Normansaicy zei over De Stentor - Digitale krant: "посетить веб-сайт..."
- Brianvoili zei over De Stentor - Digitale krant: "ссылка на сайт..."
- JamessaB zei over De Stentor - Digitale krant: "Смотреть здесь..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "Heel erg jammer, geen reactie op mijn bericht."