Goede app en makkelijk in gebruik
MeerHele fijne app welke het duidelijker en overzichtelijker maakt en enorm veel sneller.
Helaas als ik de tijden ingeef, dan geeft de app uiteindelijk alle tijden 2 uur vroeger op. Dit is als ik een pdf creër.
Aandachtspunt je ter verbetering4door Don*******18/05/2023Onbruikbaar
MeerHelaas is het niet te gebruiken voor mij omdat ik met Uber eats geen KVK heb maar alleen een btw nummer. Helaas zonder KVK is het programma niet te gebruiken. Zonde!
1door Wop*******16/03/2023Uploaden facturen in app niet meer mogelijk
MeerSinds de laatste grote update is het niet meer mogelijk om facturen zoals pdf bijlagen te uploaden naar de Tellow app. Dit maakt het gebruik van de app nu erg omslachtig. Zou mooi zijn als deze functie snel weer terugkomt.
2door Kps*****14/07/2022Sinds de update veel minder fijn!
MeerSinds de update veel minder fijn!
De vorige versie was 100x fijner, nu moet je in principe alsnog alles zelf doen... niet fijn!1door Tel*******25/04/2022Super
MeerApp werk super en snel zoals altijd. Alleen zit er sinds de nieuwe update een foutje in. Als ik via menu naar facturen wil kom ik bij inkoop uit. En via inkoop bij facturen.
4door Nsp*******13/04/2022Een jaar gewacht…
Meer…en vervolgens de meeste functies uit de app gehaald (BTW, rapportages) en Tellow Time is nog steeds niet geïntegreerd. Geen PIN of FaceID meer. Synchronisatie met de bank ligt 3 dagen achter. De losstaande Tellow Time app werkt ook al sinds iOS 14 voor geen meter en krijgt geen updates meer, want “de nieuwe app komt eraan”. En wanneer snappen ontwikkelaars eindelijk eens dat mensen apps met native design willen op iOS?
1door Fus******13/04/2022Dé laatste ster
MeerDe laatste ster verdienen jullie vanaf het moment dat bij het uploaden van een bon een andere transactiedatum kunt kiezen als vandaag.
4door Maa*******29/03/2022Goede app, mag wel meer features bevatten
MeerIn de basis een zeer fijne app om onderweg een en ander te regelen. Echter, het is bijvoorbeeld niet mogelijk om offertes op te maken, terwijl ik dat wel in mijn abonnement heb zitten. Wel een feature welke belangrijk is!
4door Sam******12/08/2021Gematigd enthousiast.
MeerHet idee achter Tellow vind ik fantastisch. Maar het vraagt toch veel tijd. Omdat het niet altijd heel soepel verloopt. Team erachter wel zeer bereid. Maar reageert met een interval van soms een dag. Uploaden gaat vaak moeizaam. En dagen bezig geweest om instellingen op orde te krijgen.
1door Who*****18/07/2021Niet aan beginnen.
MeerTellow is nog altijd een groot drama! Alles duurt lang, werkt niet, geen reacties van klantenservice. Je betaalt, maar je wordt gebruikt als proefkonijn. Oude recensies, waarin beschreven stond dat tellow niet werkt, zijn ook weg gehaald. Schandalig.
1door Blo******18/06/2021Blijf weg van Tellow!
MeerTransacties die dubbel inladen en bank koppelingen die verdijnen. Wacht al maanden op hulp van de klantenservice maar daar hoef je niet op te rekenen. Weggegooid geld dus!
1door Rom*****07/04/2021Alleen maar gedoe
MeerTransacties die dubbel inladen en bank koppelingen die verdijnen. Wacht al weken op hulp van de klantenservice..
1door Rom*****11/03/2021Gefeliciteerd
MeerVan harte gefeliciteerd met jullie geweldig programma! Ik ben er echt super blij mee en zelfs ik kan nu mijn boekhouding zelf doen en ben de dure kostenpost kwijt voor een accountant. Succes met nog door ontwikkelen. Ik hoop dat jullie ernaar willen kijken zodat het ook aan de transportband programma gekoppeld kan worden!
5door Joo*******28/02/2021Boekhouden met Tellow nog steeds GEEN Feestje!
MeerIk ben een gebruiker van het eerste uur maar tot op de dag van vandaag is er altijd wel iets geweest met Tellow. Vooral na implementatie van nieuwe functies zijn er vaak bugs. Ze zijn wel steeds bezig om te innoveren wat natuurlijk goed is maar een goed werkende basis, zonder bugs lijken ze niet belangrijk te vinden. De prioriteiten binnen het bedrijf als het gaat om een prettige gebruikerservaring liggen naar mijn mening verkeerd. Verder als je een probleem hebt en gelijk geholpen wilt worden? Vergeet dat gelijk maar. Je moet een bel afspraak maken, meestal past dat pas een week later. Berichtfunctie is er ook maar daar wordt ook niet binnen 24 uur op gereageerd ook al pretenderen ze dat wel. Als je dan bericht krijgt is het standaard antwoord; “we sturen het door naar onze technische mannen” en vervolgens hoor je vanuit hen niets meer tenzij je weer zelf contact opneemt. Ik zou Tellow niet aanbevelen, voor hetzelfde geld heb je een beter en uitgebreider boekhoudprogramma met deskundig personeel wat je wel direct (telefonisch) kunt bereiken tijdens kantooruren.
1door G S*******25/02/2021Het is niet meer, wat het was!
MeerDe app was eerst goed, snel en makkelijk!
Tegenwoordig duurt het een eeuw voordat je transacties een keer in de app verschijnen.
De mensen van Tellow geven je gewoon verkeerd boekhoudkundig advies ook. De helpdesk is tegenwoordig alleen goed bereikbaar als je een duurder abonnement neemt. Anders moet je wachten tot je terug gebelt word, wat dus totaal waardeloos is. Verder is er geen offerte functie. Je kan geen producten opslaan. Dus elke keer alles opnieuw opzoeken, uitrekenen en typen. Verder komen er zomaar hele lijsten met bonnen terecht, onder het tabblad te betalen. Die daar helemaal not horen. Dat moet je dan allemaal zelf aanpassen. Wat weer niet lukt, en dan is die helpdesk weer niet te bereiken!
Schiet dus allemaal niet op, en kost je superveel extra tijd. In plaats van dat het je tijd bespaart zoals eerst.
Super jammer, was erg enthousiast in het begin. Ik was ooit een fan. Nu ben ik een ontevreden klant.1door Ham*******01/11/2020Zeer slechte app
MeerZeer slechte app, overzicht klopt niet, btw aangifte moet je goed nakijken want deze klopt niet. Kosten plaatsen worden verkeerd geboekt.
Je hebt geen actueel overzicht over de openstaande facturen. Kortom begin er niet aan1door Tel**26/10/2020App crasht bij inloggen
MeerTellow werkt redelijk overzichtelijk. Voorheen veel gebruik gemaakt van de app, vooral voor het scannen van bonnen. Maar sinds een tijdje blijft de app crashen bij het inloggen. Laatste versie van iOS op iPhone 11 Pro en app opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft zich voordoen.
2door Tho****02/09/2020Geen goede BTW overdracht en betaling
MeerIk dacht dat de betaling automatisch zou gaan of dat ik een signaal zou krijgen om de BTW betaling te moeten overmaken. Ik betaal wel een abonnement van ruim € 23,00 pm, dus mag ik toch wel vanuit gaan dat ik de tijd krijg om op tijd te kunnen betalen. Niets is minder waar. Ik heb nu een boete gekregen van € 50,00 bovenop mijn BTW bedrag wat ik moet betalen.
2door Gab*******19/08/2020
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."