Service
MeerKoppelen van abonnement is niet gelukt
Ook niet na mailen en bellen met de klanten service of heb je dan geen service gehad. Maar ben je alleen maar klant2door Lan****10/08/2023Toppie
MeerIk lees de oude reviews en voor mijn geval is alles nu prima. App opent goed, kan alles mooi zien en voor als je in het buitenland bent krijg je je opties gelijk geleverd. Een puntje dat wel verbeterd kan worden zijn de meldingen, die mogen wat eerder binnenkomen maar voor de rest werkt de app gewoon goed, alles staat erin, overzichtelijk en tele2 heeft een mooi aanbod
4door Eil*****10/08/2023Al jaren Lid, maar tijd om over te stappen!
MeerSlechte ap! Wanneer je in de ap je bundel wilt verlengen en je internet is op heb je gewoon pech! Waar je ook bevind. Wanneer je met WiFi vervolgens je bundel verhoogt doet je internet het niet.
1door M T*****04/08/2023Geen netwerk bereik in Duitsland
MeerIk baal dat ik van tmobile naar tele2 ben overgestapt, want gisteren onderweg in Duitsland deed m’n routeplanner het niet en het was slecht weer e er waren wegwerkzaamheden. Ook geen netwerk bereik om online het op te lossen ook niet via WiFi.
Ook klantenservice is balen want moet bellen op eigen kosten met klantenservice. Schande1door Anoniem03/08/2023Treurige ervaringen
MeerDe minste Gb om in het buitenland te kunnen gebruiken.
Zeer lange wachttijden als ik de helpdesk moet bellen voor bijvoorbeeld het pardoes laten verdwijnen van mijn e-mailadres per 1 juli.
Of geen concrete oplossing bieden over imap of popadres omdat het door Tele2 gegeven e-mailadres niet geschikt zou zijn voor mobiele telefoon.
HelpdeskAdvies: Op Google vind u de instructies. Kijk u daar even want meer bellers kennen dit probleem.
Verschillende en elkaar tegensprekende instructies van helpdeskmedewerkers. Kastje muur route. Etcetera
Zeer aantrekkelijk om na de vakantie een andere provider te zoeken1door Ont*******14/07/2023Niet kunnen activeren dagbundelbooster
MeerHad geen WiFi in de buurt en 10GB dag bundel op.
Dus ik probeerde ik de app te komen die natuurlijk weer uitgelogd was uit zich zelf.. en nu niet meer kon inloggen omdat hij de verificatie foto’s niet kon laden.
uiteindelijk naar een tankstation moeten gaan om met de gratis WiFi in de app te komen en kan ik niet eens de bundelbooster bevestigen…
Erg jammer zoveel gedoe en het werkt nog niet1door Jam*******25/06/2023Gedoe
MeerIk kan op app (en desktop) al maanden niet inloggen terwijl ik onduidelijke rekeningen krijg (te veel). Na negatieve recensie kreeg ik via Apple bericht dat ik via Facebook of Twitter mijn klacht kon toelichten. Ik heb geen Facebook of Twitter.
1door C M****20/06/2023Te duur abonnement
MeerAl jaren klant. Destijds voor een bepaald bedrag per maand een abonnement afgesloten. Nu zie ik al enige tijd dat soortgelijke abonnementen veel goedkoper worden aangeboden.
Jammer dat er geen update wordt gegeven en ik gewoon te veel blijf betalen. Tele2 pas de hoogte van het abonnement aan, of biedt mij meer voor dezelfde prijs. Jammer jammer.
Voor de rest top applicatie1door Zei*****15/06/2023Wachtwoord vergeten
MeerIk ben mijn wachtwoord vergeten om in te loggen. De code die wordt gestuurd om een nieuw ww in te stellen, werkt niet.
1door Ber*****19/05/2023App is ****
MeerWat een frustrerende app is dit, kan geen nieuwe nummer toevoegen app verwijderen en opnieuw geïnstalleerd, website werkt bagger kan ook daar niet inloggen dan geeft ie aan too many http redirects. Wie dit heeft bedacht moet echt ontslagen worden. Als mijn contract verloopt stap ik over altijd gedoe gehad met tele2
1door Dje******16/05/2023Unlimited, nooit stressen
MeerSinds ik unlimited van tele2 heb, heb ik altijd goed bereik,
Buitenland ook veel data,
App werkt goed.
Stressvrij leven.5door Mat*******14/04/2023Widgets
MeerHello guys. Perhaps it would be good to think about the customer who does not want to enter the application. To increase another two gigabytes, I would like widgets. Just for extras. Thnx.
4door Gek*******14/04/2023Inloggen lukt niet
MeerIk krijg iedere keer de melding dat ik moet inloggen met mijn e-mailadres, hetgeen ik al deed, ongeacht de browsers.
1door Bin*****30/03/2023Kan geen account aanmaken
MeerBij het invullen van de verificatiecode geeft de app een foutmelding (keer op keer)
1door F L******10/03/2023Europa
MeerIk ben echt blij met Tele2 maar heb toch een groot nadeel.
Zit je in Spanje, krijg je niet je data( hoezo 1 Europa) dit vind ik een slechte zaak.5door Raf***10/02/2023Bundelbooster afsluiten
MeerAls mijn “onbeperkt data” op is dan wil ik een bundelbooster afsluiten, helaas heb je daar internet voor nodig om in de app te komen.
Dat internet heb je niet altijd.
Mocht ik wifi hebben dan sluit ik een booster af alleen moet ik dan mn telefoon opnieuw opstarten voordat deze begrijpt dat ik ook daadwerkelijk 5g heb.
Zeer omslachtig en werkt niet prima.
Maak onbeperkt gewoon onbeperkt!2door Jur******02/02/2023Tele2 unlimited maar niet zonder moeite
MeerDe app pop upte me met een uitnodiging voor een recensie nou waarom niet, ik me nu net ook stoor… met alle tijd voor die extra GBs om het kwartier kan dit er ook wel bij.
Jaren geleden zag ik slechte recensies terug over de app.
Momenteel vind ik tele2 nog steeds mankementen hebben.
Ik gebruikte de app niet maar toch maar weer geïnstalleerd.
Punt 1: een GB extra aanvragen via sms ging niet op de melding van 80% verbruik. Dit betekend wachten tot je internet uit valt en dan lukt het , hierna alles keer op keer resetten bij elke extra GB.
(Hiervoor moet ik nog contact opnemen met tele2)
Punt 2: oké app geïnstalleerd maar bij het instellen van je account krijg je geen invulbalk voor de koppelcodes, dus maar via de webbrowser gedaan waar dit met de zelfde interface wel lukte.
Eenmaal gekoppeld en ingelogd en na al dat werk blijk ik uiteindelijk nog geen GB aan te kunnen vragen.
Verder moet mijn abonnement blijkbaar nog gekoppeld worden geeft de voor tab van de app aan terwel je met je account inlogt en hierbij wel de kosten en data kan zien, lijkt me bijzonder ?
Promoten met trek het internet leeg,
Ja eerst wel lekker makkelijk je internet ophogen met meer en ja ze geven blijkbaar meer data bij unlimited sinds een paar jaar terug echter moeten de GBs vaak al naar 1 film kijken aangevraagd worden en dan om het kwartier …
Al met al fustreerd tele2 me vaak wat me doet denken over te stappen bij een beter aanbod.1door R02/02/2023Waarom?
MeerOke wie kwam er met het idee om een app te maken waarmee je je mb’s kan aanvullen maar hij werkt NIET zonder internet verbinding
2door Stt**02/02/2023
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."