Niet meer in te zien
MeerAls klein zakelijke klant kant ik na de zojuist uitgevoerde update niet meer mijn verbruik inzichtelijk maken. Wordt verwezen naar de mijn omgeving maar die blijft telkens inladen. Een update behoord verbetering te brengen geen verslechtering. Essent presteert keer op keer teleur te stellen.
1door Ray****24/04/2024waarom?
Meerik moet nu ineens toestemming geven om per kwartier en per uur (de dag optie is er niet meer) mijn meterstanden te laten uitlezen, anders geen inzicht in je verbruik meer. Waarom? Je hoeft echt niet per kwartier uit te lezen om een dagverbruik inzichtelijk te maken Essent
1door Ron*******24/04/2024Ze willen heel veel data van je
MeerWat is voor onzin dat je opeens toestemming moet geven om de data van je slimme meter iedere 15 minuten te moeten uitlezen? Is 1 keer per dag niet voldoende?
De app is nu totaal nutteloos geworden om je helemaal niets meer kunt zien totdat je alles met Essent deelt.
Een meteropnemer kwam vroeger ook niet iedere 15 min langs om de standen op te nemen.
Dus wat gaan jullie er aan doen om te zorgen dat ik gewoon weer mijn maandverbruik kan zien?1door Rob****24/04/2024Niet slimme meters
MeerWaarom kun je je verbruik niet inzien omdat je geen slimme meter hebt, de meterstanden worden toch regelmatig doorgegen?
1door Kot**22/04/2024Contractaanbiedingen niet meer zichtbaar
MeerIk kan sinds een maand geen nieuwe contractaanbiedingen meer zien. App en site geven een fout aan. Voor de rest werkt de app optimaal.
4door En****20/04/2024Geen vergelijking meer met vorig jaar
MeerJe kan sinds een tijdje niet meer de huidige maand vergelijken met vorig jaar. Dit was erg nuttig.
Komt dit nog terug?
Verder prima app.4door Cor*******17/04/2024Raar
MeerWat mij betreft moet er heel wat aan gebeuren. De ene keer gaat inloggen wel nu al een tijdje niet. Heel raar.
Essent doe daar wat aan.2door Joh******16/04/2024Ga terug naar 4 versies geleden!
MeerZit er bij jullie in het team echt niemand die zelf gebruiker is van de app, en die ziet hoeveel inzichtelijker en overzichtelijker de grafieken waren van een aantal versies geleden? Jullie blijven maar nieuwe updates maken, die ogenschijnlijk geen enkele aanpassingen hebben. En ogenschijnlijk is toch waar het om gaat?! Je wil het verbruik kunnen zien….. Dus wanneer brengen jullie de overzichtelijke grafieken terug, waarin niet alleen veel smallere dus veel meer dagen cq maanden in een grafiek passen, maar ook individuele data labels bij elk punt in de grafiek staan, zonder 1 voor 1 elke datum aan te hoeven klikken? Dit bestond allemaal al lang, totdat jullie al deze functionaliteit eruit gehaald hebben!
1door Kin******16/04/2024Verbruik zonnepanelen
MeerSinds de nieuwe app geeft die geen terug levering van de zonnepanelen meer aan. Hier telefonisch contact over gehad. Zonnepanelen leveren wel terug. App er af gehaald opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog niet helaas
3door Sha*****03/04/2024Na update
MeerNa de nieuwe update kan ik niet meer inloggen, zelfs als je een nieuwe wachtwoord wilt aanmaken krijg je de mail nooit .
1door Enr*******03/04/2024Drama
MeerLandscape optiemoet terug!
Update: landscape is terug, heel fijn Wendy dat er naar de roep van klanten geluisterd is3door Kri*******03/04/2024Split View
MeerBeste ontwiklr,
Daar ben ik weer met iets over de Essent app. De Split View op de iPad (9th gen) meldt dat de split view niet werkt met de Essent app. Het is handig voor mij als dat wel weer werkt, omdat ik de dagdata in numbers invoer om daar weer mee te spelen. De landscape werkt wel weer (hoera). Mvg Evert Stoffels
Beste ontwklr, De app kent alleen de a4 positie en geen landscape positie. Handig voor een iPhone maar niet voor de iPad. Dat laatste is vervelend.3door Eve******03/04/2024Bijna
MeerJammer dat het overzicht zulke dikke strepen heeft.
Je kan het geen overzicht meer noemen, heel veel heen en weer geschuif om te zien wat je vorige week/jaar het gebruikt.
Jammer van het weggegooide geld.
Wat wel prettig is, is dat landscape terug is. Niet meer doen hoor!
mvg Peter.4door Het*******02/04/2024Weer oude gegevens
MeerBij elke update staat WEER mijn OUDE adres in de app!
Doe er eens wat aan! Zo kan ik toch niet kijken naar mijn verbruik.
Wat een slechte app op deze manier. Leuk nieuw uiterlijk. Liever een oud uiterlijk met JUISTE gegevens dan een nieuwe met onjuiste.1door Dbo****31/03/2024Na paar dagen pas zichtbaar
MeerEr zou te zien moeten zijn hoeveel je per uur verbruikt hebt maar dat is nergens te vinden
Na een paar dagen was het wel zichtbaar4door Mui*******30/03/2024Dark Mode
MeerMet de nieuwe versie zou de Dark Mode ingesteld kunnen worden. Dit is echter nergens te vinden in de App..
Klantenservice van Essent weet het ook niet, gezien ze niet ingelicht zijn over de nieuwe functies in de App…
Hopelijk weet iemand deze setting wel te vinden en klopt de beschrijving in de App store.3door Mil****27/03/2024Helaas is de laatste update geen verbetering
MeerDe getoonde screenshots zijn van de vorige versie, inmiddels ziet het er allemaal anders uit en dat is helaas geen verbetering te noemen, het ziet er eigenlijk best wel kinderachtig en simpel uit. Dus makers graag terug naar de vorige versie, dat zag er strak, zakelijk en goed georganiseerd uit en het navigeren ging ook makkelijker.
2door Mar*******27/03/2024Laatste update ios app
MeerMet de laatste update zijn er grote veranderingen doorgevoerd.
Op iPad is landscape weer ingevoerd en ook donkere modus.
De essent app werkt verder feilloos en tegenstelling wat andere gebruikers.mededelen. Ze zijn bezig de app nog verder te verbeteren.
Succes.4door Ess*******27/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."