Chat is waardeloos
MeerEr wordt verwezen naar de chat zowel live als robot waardeloos bij enigszins wat moeilijke vragen dan kan je het wel vergeten FAQ logisch maar daarna
1door Sti******19/04/2024App
MeerDeze App helaas niet werkt . Gebeld een paar keer met Eneco en wordt ik verwijst naar Enexis ….en van Enexis naar Eneco.
Standen ingevuld bij Eneco App en deze worden ook doorgegeven naar Eneco . Helaas in de Eneco App zijn de standen van stroom niet zichtbaar.
Van gas wel.
Continu herhaling op storing bij Enexis maar de storing is duidelijk ook in de app als de standen kan ik invullen en komen wel door aan Eneco maar niet blijven zichtbaar voor mij .
Waar zit het probleem ?1door Zam****18/04/2024Werkt helemaal niet
MeerBij mij werkt de app helemaal niet.
Alleen klantgegevens in beeld maar niks wat verbruik betreft.1door Ex ******17/04/2024Omslachtige inlogprocedure
MeerTijdje app niet gebruikt? Dan moet je opnieuw inloggen met inlognaam + wachtwoord. Plus nog eens een code via mail. Beetje overkill en gebruikersonvriendelijk.
2door Gou*******17/04/2024Schandalig
MeerIk kan al 2 weken niet inloggen in mijn eneco, zowel via de site als de app krijg ik een foutmelding. Mijn jaarnota en nieuwe termijnbedrag etc worden uiteraard wel verrekend, maar zelf mijn gegevens inzien kan ik al ruim 2 weken niet..
1door Lor***21/03/2024Op zich prima
MeerOp zich prima app ,alleen jammer dat de uitlezing 3 dagen achter loopt . Beetje jammer . Want dit is uit het jaar kruik ,de techniek is al ver vooruit .dus doe hier iets aan dat redelijk up to date is .
4door Dob*******14/03/2024Problemen en nog eens problemen
MeerAl tijden lang kan de app de meter niet uitlezen. Bedragen kloppen totaal niet als het al enigszins werkt.
1door Nai*******13/03/2024Slechte app en dat al jaren
MeerDegene die deze app gemaakt heeft ontslaan en opnieuw beginnen.
Eneco breid al jaren voort op dit slecht concept , allemaal dezelfde gegevens maar dan anders weer gegeven , in mijn ogen heb je maar 2 schermen nodig , 1 voor het verbruik en de tarieven (IN EEN SCHERM) en een 2de scherm voor instellingen , adres e.d.wijzigen en voorschot bedrag aanpassen.
En ondertussen wel de mensen met zonnepanelen extra te laten betalen omdat ze groen bezig zijn1door Boo*******12/03/2024Waardeloze rot app
MeerWord om de haverklap uitgelogd, en op moment van opnieuw proberen in te loggen krijg je een melding dat je gebruikersnaam verkeerd is. Terwijl dit gewoon goed is. En vervolgens je account geblokkeerd word voor 15 min.
1door Y B***09/03/2024App steeds trager en bij salderen is de info niet voldoende
MeerHet kan aan mij liggen. Maar als je zonnepanelen hebt en kunt salderen, dan heb je weinig aan de info in deze app. Ik hou tegenwoordig alles bij in Excel en dat geeft me de info die ik nodig heb. Daarnaast werkt de app steeds en steeds trager, bij swipen schokt het ook.
3door Bou*******08/03/2024Matig
MeerApp geeft continu een foutmelding: ‘oeps er is iets fout gegaan.’ Ook de laatste versie werkt niet op mijn iPhone 12.
1door Ava*******06/03/2024Slecht ontwerp
MeeriPad versie: waarom swipen als alle info op 1 scherm past.
Stop ! Met inschatting opwek! Zonnepaneel bezitters hebben info genoeg en accurater1door All*******25/02/2024“Er gaat wat fout”
MeerEr is iets fout gegaan, met deze review. Probeer het later nog eens.
(Als het niet duidelijk is, dit is een metafoor voor mijn ervaring met deze app)1door Mis*******23/02/2024App is prima. Maar data is niet op orde.
MeerApp werkt op zich prima. Maar omdat Eneco de meterstanden administratie niet goed op orde heeft zie ik al vanaf september geen stroom verbruik.
1door Rie*13/02/2024Werkt niet
MeerEneco App stuurt mij steeds naar het beginscherm om in te loggen. Ik heb mijn wachtwoord al tig keer ingevoerd. Waardeloos!
1door Mar*******12/02/2024Update app
MeerEen ramp. Blijkbaar wek ik stroom op terwijl ik überhaupt geen panelen heb, toestemmingen kan 1000 keer intrekken en werkt niet en ik verbruik 1300% meer stroom dan andere voor wasdroger terwijl ik geen heb ezv ezv ezv
1door Hoe*******09/02/2024Totale chaos
MeerApp laat consequent 3 totaal verschillende bedragen zien voor mijn maandelijks verbruik. En weer wat anders dan het energierapport in PDF-vorm. Zelfs binnen 1 scherm zijn de bedragen voor de lopende maand niet hetzelfde. Klantenservice heeft geen idee en zecht dat het vast ooit wel eens opgelost zal worden. Screenshots die ik upload in de chat kunnen ze niet openen (waarom dan überhaupt de functie om bestanden te delen?!). Het is dat ik stadsverwarming heb en dus vastzit aan ze, anders was ik alweer weg.
1door Max*******04/02/2024Waardeloos
MeerNog steeds geen werkende app, zowel de site als app zijn echt dramatisch. Het loopt vast, enorme laad tijden en hoofddoel is gebruik bekijken en dat werkt niet…. Adverteer er dan ook niet mee.
1door N L*******04/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."