Apple in ear 2 generatie met ongeveer 40% gehoor correctie.
MeerPrima
Product, sluit omgevingsgeluid goed af. Verbeterd het geluid dermate goed dat het mij verbaasde. Tijdens gesprekken in een bar of andere ruimtes waar het lawaaierig is kunnen deze headsets geruis heel goed weg filteren en kunnen ze zo ingesteld worden dat de gene met wie je in gesprek bent zeer goed te verstaan is en het andere geluid kun je zelf zachter of automatisch laten verdwijnen of toch een keuze maken bij instellingen om het geruis helemaal weg te laten vallen zo
Dat gesprekken goed en harder tot je komen.
Kortom een aanrader.
De batterij is oplaadbaar in korte tijd tot 40 uur. Plus punt. En kun je zelf instellen. Verder kun je elk geluid bijna zelf instellen naar je eigen smaak. Pluspunt is ook de goed scchoon te maken doppen verder blijven ze veel beter in het oor (oren) zitten dan welke Apple dan ook. Een aanrader zeker voor mensen met een gehoor beschadiging van maximaal 40% verlies. Dat is echt de max.
Weer kunnen luisteren naar muziek gesprekken en en groot voordeel, als er
Gesproken gaat worden gaat het vollume van de muziek zachter automatisch. Ookin te stellen naar behoefte.
Een aanrader!5door Ath*******03/01/2025Werkt niet
MeerDoet het niet op iPhone SE. Waardeloos dat oudere besturingssystemen geen support meer kunnen krijgen.
1door Tao****20/12/2024Zinloos
MeerCategorie “heeft u al een herstart geprobeerd?” Zijn niet op de hoogte van lopende issues. Wordt niet meegedacht, zolang de laatste systeemupdate geen uitkomst biedt weten zij het ook niet meer. Zwaar ondermaats en af te raden.
1door Cuy*******16/12/2024Face id not working after update
MeerIm sick of apple, too expensive and **** is is not working after an update (again) Repairs are always unreasonably expensive. Support is sending me to a store to get it fixed. Tired of it.
1door Fli****15/12/2024Real racing 3
MeerVreemde is dat dit de enige app (game) is die problemen geeft op de iPad air.. kocht al eerder een iPad air, die heb ik teruggestuurd omdat het spel niet te spelen is op de air, wel op de ‘normale’ iPad. Nu een iPad air 2024 gekocht en verd.md, weer het probleem met real racing , touch screen werkt niet goed, heel vervelend bij een race-game als het remmen niet goed werkt . Onbegrijpelijk bij een merk als Apple , en blijkbaar al jaren géén oplossing voor… triest…
1door Bsc****14/12/2024Service got downgraded, just like the new 18.1.1 update
MeerAsked a question about the new photos update. Can’t seem to find anything anymore. Had to fill in the serial number of my phone, which isn’t at all related to the question. Annoying to have to jump through these hoops. Makes this app pretty useless as well. Apples service unfortunately hasn’t been what it used to be.
2door Mat*******01/12/2024Apple useless support
MeerThis support doesn’t support anything. The app and store employees are both waste of time
1door Kam*******28/11/2024Geen service
MeerKnorrige medewerker in de chat met onvoldoende mogelijkheden en inzicht om ook maar iets op te lossen. Categorie “heeft u al een herstart geprobeerd?”. Zinloze app en incompetente helpdesk.
1door Cuy*******13/10/2024iOS 17.7 en 18.0 deugt niet
MeerNa installatie iOS 17.7 en 18.0 zijn iPhone en iPad uitermate traag en werkt de zwarte achtergrond, nodig ivm met lichtgevoelig, bij het wisselen tussen apps en bij specifieke apps niet. Dat betekend dus dat ik amper meer kan typen want te traag, en steeds word verblind door een spierwitte achtergrond waarvoor ik niet heb gekozen.
Doe daar eens wat aan zeg.1door A M*******19/09/2024Ik heb iPhone 7 iOS 15 en geen hoger dan 16
MeerEr blijft “ er is update beschikbaar “ maar als ik die “ werk nu bij” klik zie ik niet waar in het moet updaten. Verdomd stomme Apple waarom denkt Apple dat iedereen nieuwe kan kopen . M’n mobiel doet t nog goed en kan geen nieuwe kopen niet nu kost me veel geld voor m’n bijstandsuitkering! Verdomd stuur voor alle iPhone 7 gebruikers een nieuwe Apple support aparte app! Dit is niet eerlijk
1door Boz*******21/08/2024Flut app
MeerVoor een app van apple zelf is het maar slecht in elkaar gezet. Het menu van wachtwoord opnieuw instellen verdwijnt de heletijd als je verkeerd klikt of een andere app opent (om bijvoorbeeld een bevestigings code te ontvangen). Dan moet je dus weer opnieuw beginnen met dus ook een nieuwe code. Oftewel zo kom je er dus nooit door…. Heel slecht ontworpen
1door Hig*******20/08/2024Useless
MeerDownloaded it and typed in what the problem was. It gave me unrelated articles and the only option was to call. Only problem is I’m on vacation and don’t speak the language. You can only call which I can’t do. Useless and didn’t help with anything.
1door Gue*******05/08/2024Door de mand gevallen!
MeerHet is mij opgevallen dat hoewel alles wat van Apple is redelijk goed is.
Jammer genoeg moet ik echter nu melden hier dat criminaliteit voorrang krijgt bij Apple als het om reviews gaat waar in staat dat er bedonderd zijn.
Dat de review altijd onder bedreiging door Apple word verwijderd.
En dus daarmee de crimineel die het platform heeft opgesteld zo vrij toegang blijft geven tot u zuur verdiende centen.
Ik wil dat er werk van word gemaakt door Apple.
Schop de criminaliteit er uit.
Zodat Apple eigenaren weer veilig zijn van scam.1door Sup*******30/07/2024App Store
MeerDeze beoordeling is eigenlijk bedoelt voor de app 'App Store', maar daarvan heeft Apple de beoordeling uitgeschakeld, wat wettelijk verboden zou moeten zijn. Als veel app's beoordeeld kunnen worden, dan ook álle Apple app's! - Dit daargelaten, een klacht over de app 'App store': ik kom er notabene een promotie in tegen, van de Chinese app Temu. Terwijl iedereen weet wat voor slechte leef- en werk omstandigheden in China gebruikelijk zijn. En dan nog de flagrante privacy schendingen waarmee Temu voor de Chinese overheid informatie verzameld. Temu promoten wegens financieel gewin? - zeer slechte zaak Apple, voor mij - 5 sterren waard!
1door App*******20/07/2024Word zonder pardon uit de chat gegooid
MeerIk heb al een probleem met een nieuwe telefoon
Vraag naar hulp en na een paar minuten chatten en doorvragen krijg ik weinig response on word zonder pardon eruit gegooid en kan ik niet meer terug komen in het gesprek heel slecht.2door Alt*******08/06/2024Nutteloos
MeerDoet niets meer of minder dan alles wat er al op de website kan. Als er dan iets afwijkends is zou het fijn dat de chatfunctie werkt om hulp te krijgen. Je zoekt in een hooiberg naar de naald om het op te lossen
1door Emi******26/02/2024Bug on iPad
MeerWhenever the iPad is connected to the Smart Keyboard or any keyboard for that matter the chat is completely obscured by a black bar, in other words apple’s own keyboard doesn’t work within the support App since the screen is obscured at the bottom
3door N A******22/12/2023Support desk declining quality
MeerCompared to pre-corona the Dutch Apple Support Desk has lost a lot of high quality professionals. People in the chat or on the phone show hardly any to no experience with products and how they work. It is really embarrassing to be confronted with the fact that these people know far less than the users.
The real experienced people seems to be out of reach. It makes no sense to contact support again.3door Ffr****25/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."
- Sham zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Al die belastinggeld die wij betalen en de gemeente Rotterdam..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "Heel erg jammer, geen reactie op mijn bericht."
- Meep Bouw zei over MapOut: "Voor mij de perfecte app om routes te maken, wandelen, ATB,..."
- Meep Bouw zei over MapOut: "A great app for making routes, on and off-road. The fastest..."