LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Hulp nodig? Krijg de support die u nodig hebt voor uw favoriete Apple producten, en dat allemaal vanaf één plek. Apple Support biedt u gepersonaliseerde toegang tot oplossingen die u nodig hebt voor al uw producten en voorzieningen van Apple. Leer onder meer hoe u uw abonnementen kunt beheren en het wachtwoord van uw Apple ID opnieuw kunt instellen. Praat met een echte persoon om een probleem op te lossen of ontvang stapsgewijs advies om het probleem zelf op te lossen. Nadat u hebt besloten om naar de Genius Bar of een erkende Apple serviceprovider te gaan, helpt Apple Support u om een Store in de buurt te vinden, een afspraak te maken en een pas aan Wallet toe te voegen zodat u eenvoudig kunt inchecken.
Opmerking: de Apple Support-app, AppleCare+-abonnementen en/of bepaalde functies van de app en/of AppleCare+-abonnementen zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen of regio's.
U bent niet verplicht een AppleCare+-abonnement te kopen om de Apple Support-app te kunnen gebruiken. Als u een AppleCare+-abonnement koopt, wordt de betaling in rekening gebracht via uw Apple ID-account wanneer de aankoop is bevestigd. Voor maandelijks of jaarlijks betaalde abonnementen (indien beschikbaar in uw land of regio) wordt de betaling binnen de 24 uur voorafgaand aan het einde van de huidige factureringsperiode automatisch in rekening gebracht via uw account. U kunt uw maandelijks of jaarlijks betaalde abonnement beheren door na de aankoop op uw apparaat naar uw accountinstellingen te gaan. Regels, beperkingen en voorwaarden zijn van toepassing op alle AppleCare+-abonnementen. Als u de algemene voorwaarden van de per regio verkochte AppleCare+-abonnementen (indien van toepassing) wilt bekijken, raadpleegt u apple.com/legal/sales-support/applecare/applecareplus/. Alle AppleCare+-abonnementen kunnen op elk moment worden geannuleerd in overeenstemming met de algemene voorwaarden van het AppleCare+-abonnement. Het privacybeleid van Apple is te vinden op apple.com/legal/privacy/.
--
Apple Support van Apple is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 16.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Apple Supportis het laatst vergeleken op 26 Apr om 01:07.
Informatie
- Releasedatum:8 Nov 2016
- Bijgewerkt:6 Mar 2024
- Versie:5.3.2
- Compatibiliteit:Vereist iOS 16.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:35.8 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:3.5 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 5.3.2
• Prestatieverbeteringen en oplossingen voor problemen
34 geschreven reviewsRecensies
Bug on iPad
MeerWhenever the iPad is connected to the Smart Keyboard or any keyboard for that matter the chat is completely obscured by a black bar, in other words apple’s own keyboard doesn’t work within the support App since the screen is obscured at the bottom
3door N A******22/12/2023Support desk declining quality
MeerCompared to pre-corona the Dutch Apple Support Desk has lost a lot of high quality professionals. People in the chat or on the phone show hardly any to no experience with products and how they work. It is really embarrassing to be confronted with the fact that these people know far less than the users.
The real experienced people seems to be out of reach. It makes no sense to contact support again.3door Ffr****25/10/2023Mwah
MeerHet kostte veel moeite om iemand te pakken te krijgen via de chat, omdat met het uploaden van screenshots de app en daarmee de chat vastliep. Uiteindelijk succesvol geholpen, maar er is dus nog wel wat te doen!
4door Nou****05/01/2023
Meer van Apple
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
Reactie
Jammer dat Apple mij niet wil vertellen hoe ik Finder op mijn iMac moet interpreteren (mbt het pad) om verbinding te kunnen maken met een NAS waar mijn muziek op staat. Dit soort ervaringen betekenen voor mij op termijn wel het einde van het gebruik van (6) Apple-producten.