Bug on iPad
MeerWhenever the iPad is connected to the Smart Keyboard or any keyboard for that matter the chat is completely obscured by a black bar, in other words apple’s own keyboard doesn’t work within the support App since the screen is obscured at the bottom
3door N A******22/12/2023Support desk declining quality
MeerCompared to pre-corona the Dutch Apple Support Desk has lost a lot of high quality professionals. People in the chat or on the phone show hardly any to no experience with products and how they work. It is really embarrassing to be confronted with the fact that these people know far less than the users.
The real experienced people seems to be out of reach. It makes no sense to contact support again.3door Ffr****25/10/2023IOS 17
MeeriOS 17 geïnstalleerd en niets dan problemen. Website openen duurt uren, schakelen tussen websites ook. Zelfs het openen van de appstore geeft veel problemen. Nimmer heb ik zo’n waardeloze update gekregen als deze. Ook het laden van mijn iPhone 14 pro max geeft veel problemen. Een haastig in elkaar geflanste update waarop niemand zit te wachten.
1door Kal*****19/09/2023Slechte hulp
MeerDe hulp is super slecht je krijgt gewoon vul antwoorden zodat je niet meer gaat vragen of voor andere oplossingen vraagt.
zoals ik deed voor een vervangende iPad omdat het scherm al voor de tweede keer kapot ging.
terwijl ik hem met Apple scherm had laten repareren terwijl ik me iPad niet eens in me buurt had ik was aan de andere kant van de kamer 2 keer toen me iPad scherm barste en na repareren dus weer en ze gebruikte alleen maar vul zinnen, zoals het is niet vaak gebeurd dat een iPad voor de 2de keer reparatie nodig had en al helemaal niet voor dezelfde reden1door Anoniem22/02/2023Betalen met creditcard
Meer2 dagen over gedaan om het juiste onderdeel te vinden om te vervangen. Kan je alleen met creditcard betalen, erg matig.
1door Swi****13/02/2023Mwah
MeerHet kostte veel moeite om iemand te pakken te krijgen via de chat, omdat met het uploaden van screenshots de app en daarmee de chat vastliep. Uiteindelijk succesvol geholpen, maar er is dus nog wel wat te doen!
4door Nou****05/01/2023Noemen ze dit support?
MeerKrijg gratis 6 maanden music. Binnen 1 uur al verlopen. Nergens kun je hier een klacht over indienen. Typisch Apple.
1door Sir*****13/11/2022Goede service!
MeerIk had iets met de tips van mijn AirPods Pro, even een chat gehad met iemand van Apple, en nu zijn er nieuwe onderweg! Prima service!
5door A D*******04/10/2022Bad
MeerBad service, lying, explicit language. And all what you can think about it. I don’t like it. And dutch language keeps closing chat without i am doing anything.
1door Daa***31/07/2022Antwoord
MeerHandig hoor zo’n support app, beetje jammer dat als je een probleem hebt Apple totaal niet reageert! Inmiddels diverse mails gestuurd maar het blijft akelig stil. Van Apple mag je toch wel een stukje service verwachten!
1door Ell******03/11/2021Dank zijt Applehelpdesk
MeerReeds meerden 11 jaar gebruiker van Apple producten, te beginnen met een IMac 21”. Voor heen constant virussen in mijn Windows computer.
Sinds 11 jaar geen last meer daarvan.
De helpdesk heb ik in de loop der jaren wel tientallen keren gebeld, nooit tevergeefs, altijd een oplossing gekregen.
Zonder de Apple helpdesk had ik
Mijn computer jaren geleden al bij het grofvuil kunnen zetten. Bravo voor de medewerkers en hun ongeëvenaarde kennis van zaken.5door Spa******14/08/2021Apple Support belt terug via App en meldt dat ik niet te bereiken ben?!?
MeerHet is me meerdere malen overkomen.
Ik vul in de Support-app een telefonische afspraak in, - wordt keurig gebeld, op de door mij aangegeven tijdstip, en krijg vervolgens AAN DE TELEFOON te horen dat ik niet bereikbaar ben en dat ik over 15 minuten opnieuw wordt gebeld - de verbinding wordt verbroken.
Wordt vervolgens na een kwartier opnieuw gebeld en krijg hetzelfde te horen, met de mededeling dat dit de “laatste poging was” (?!?) - de verbinding wordt opnieuw verbroken.
WAT HEEFT DEZE SUPPORT-APP DAN VOOR ZIN APPLE?!?
Gelukkig weet ik vervolgens Apple-Support rechtstreeks telefonisch te bereiken, - maar dit gaat volledig voorbij aan het nut van deze app.
Ik heb overigens Apple Care+ op iPad Pro 11” en AirPods Air Max.
Apple levert goede service, maar deze support-app gebruiken om contact te zoeken…WAARDELOOS!1door Jur*******23/06/2021Herstel
MeerWaarom duurt het zolang om de juiste informatie te krijgen ?
Waarom een e-mail sturen met constant de zelfde melding. Is het verdorie zo moeilijk om een werkende dienst te hebben bij een miljoenenbedrijf? Je mag toch wel wat verwachten van een duur product dan dit. Moet je bellen tuurlijk daar verdienen we ook nog op. Sorry Apple geen goede service ik koop volgende keer wel een goedkoper tablet1door Plu****07/06/2021Hoezo support
MeerMijn iPhone 6 is tè oud om van Apple support gebruik te maken, schandalig, 0 sterren kan niet dus 1
1door Maj***03/06/2021Bad
MeerBad service, lying, explicit language. And all what you can think about it. I don’t like it.
1door Daa***07/05/2021Geen e-mail adres of telefoonnummer beschikbaar van Apple
MeerIk probeer via de applestore online een product te kopen maar hij pakt mijn betaalpas niet. Voorheen geen probleem maar nu moet ik hem scannen maar er gebeurt niets. Invoeren van de kaartgegevens pakt hij ook niet. Ik heb wel een creditcard maar ik wil met mijn betaalpas betalen heb ik een paar maanden geleden ook gedaan was geen probleem.
Geen mailadres of nummer beschikbaar van Apple. Alles moet je dmv selfsupport oplossen. Tja wel verkopen maar geen persoonlijke service.... beetje jammer dit allemaal.
Gemiste kans Apple dan koop ik geen producten van Apple meer....1door Anoniem27/04/2021Leegloop
MeerMijn batterij loopt snel leeg een batterij voor iPhone s6 kan ik die los kopen of bij Mac in de Lijnbaan in laten zetten mevr.M.M.Knudsen Jansen Backershagen 356 Rotterdam
3door Lee*****17/03/2021iPhone X
MeeriPhone X is gesneuveld en probeer met een oude iPhone VI te achterhalen wat ik kan doen. Kan echter de app niet meer downloaden... lol #luxeproblemen
4door Rie***18/12/2020
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"