Handig en vervelend
MeerHandig om digitaal je bonuskaart te scannen zodat je altijd een digitale bon hebt. Heel vervelend echter dat AH om de haverklap de bonuskaart loskoppelt zodat je de zaak weer opnieuw moet nstellen. En daar kom je natuurlijk pas achter als je bij de kassa staat om af te rekenen.
1door Tau*******03/05/2024Betaalmethode iDeal wordt telkens voor geselecteerd
MeerIk moet bij iedere aanpassing tegenwoordig de betaalmethode aanpassen naar “Pin bij bezorger”. Ik wil niet telkens via iDeal een paar euro afrekenen als ik boodschappen toevoeg. Mijn bank ondersteunt geen reserveringen (Bunq), iedere keer een reguliere iDeal betaling moeten doen is ontzettend irritant.
1door Nlk*****03/05/2024Geen gebruiksgemak
MeerDe app is echt raar aan het doen met zoekresultaten. Zoek ik op ‘zoete aardappel’, krijg ik alleen maar zoete aardappelschijfjes te zien. Hij doet alsof ik dat letterlijk heb ingetypt maar dat is helemaal niet zo. Ik heb het zelfs nog nooit gekocht, dus waarom doet de zoekfunctie dit? Echt vervelend. In de winkel je persoonlijke bonus activeren werkt niet, dan wordt de korting gewoon niet verrekend. De wifi in de winkel werkt alleen maar om dingen te scannen; producten zoeken in de app werkt niet; blijft maar laden. Hierdoor moet ik steeds wifi aan en uitzetten. Zeer omslachtig! Winkelmand filteren op looproute van de winkel werkt niet (terwijl dit ooit wel perfect werkte): heel jammer, maar haal de optie er dan uit! Ook vind ik het irritant dat als je dingen van je lijstje streept, het nog blijft staan. Het was ooit juist handig dat je lijstje steeds korter werd zodat je het overzicht kon bewaren. Nu moet ik maar blijven scrollen op mijn boodschappenlijst om te zien of ik alles heb, ook omdat ie niet sorteert op looproute. Is er echt niet overzichtelijker op geworden zo! Na de zelfscan wat ik via de app doe gaat de helderheid van het scherm helemaal op 0 waardoor ik niks meer zie. Mega irritant! Waarom lossen jullie dit niet op? Dit is echt al veel te lang het geval, heel slecht. Leuk elke week een app update, maar er wordt helemaal niks verbeterd. Zeer jammer. Al met al veel features in deze app die stuk voor stuk niet of slecht werken. Gebruiksgemak is hierdoor ver te zoeken en dit wordt met de update erger. Doe er wat aan Albert Heijn!
1door App*******03/05/2024Snelle notities niet meer op boodschappenlijst
MeerAlle “snelle notities” worden tegenwoordig direct weer van de boodschappenlijst verwijderd. Het is dus niet meer mogelijk om “appels” op de lijst te zetten. Je MOET nu een merk kiezen. Wat een onzin! Meteen niet meer bruikbaar als boodschappenlijst. Zonde.
1door Pet*****03/05/2024Alles door elkaar en dubbel
MeerWij gebruiken de app om een lijstje te maken voor de weekboodschappen in de winkel. De laatste weken staan alle boodschappen door elkaar en volgt hij niet meer de winkelroute van de AH die wij invoeren. Deze keer waren alle boodschappen verdubbeld. Na alles hersteld te hebben ging mijn man de volgende ochtend op pad en ja hoor weer alle boodschappen dubbel op de lijst.
Hij weigert nu nog op derde wijze boodschappen te doen dus ga ik weer ouderwets een lijstje schrijven1door Raa******02/05/2024Te veel ‘tijdelijk uitverkocht’ .
MeerMakkelijk bruikbaar . Maar oncontroleerbaar qua prijsniveau . Betaal ik hetzelfde als een willekeurige buurman…? Dat CO2-gedoe is ook grote flauwekul , gestoeld op niets .
4door Dot******02/05/2024Correct handelen
MeerDaarom ben ik zo blij met de boodschappendienst van AH.
Wekelijks bestel ik boodschappen, omdat ik slecht ter been ben en bovendien 89!
Het is voor mij een uitkomst. En dan altijd vriendelijke en correcte bezorgers.
Dankjewel AH!
Bep Voskuilen5door Dom******01/05/2024Slechte nieuwe versie
MeerHeb al jaren de AH app maar nu opeens stond ik in de winkel en moest ik mijn bonuskaart weer opnieuw activeren. Die ik niet bij me had ! Dus liep zowel bonus als premium kortingen mis. En mijn aankopen van vandaag staan er ook niet in hierdoor. Eenmaal thuis heb ik de bonuskaart weer opnieuw ingevoerd maar blijft het scherm op ‘50% voltooid’ staan. Super irritant ! Wie verzint het om de bonuskaart gegevens te verwijderen bij een nieuwe update van de app ? Slechte zaak.
1door Fea*******01/05/2024Sorteren werkt niet meer
MeerTot voor kort kon je sorteren op winkel en daarna handmatig enkele artikelen in juiste volgorde plaatsen. Dit werkt niet meer optimaal. Afhankelijk van winkel of probleem met app.
Tot voor kort printte ik het lijstje uit, ook een paar keer lijstfunctie op scanner gebruikt. De lijstfunctie lijkt de artikelen op volgorde van invoer weer te geven. Jammer3door Al ******01/05/2024Goede app met nog ruimte voor kleine verbetering
MeerUitstekende app maar als je een menu dieper zit en wilt snel je bonuskaart scannen dan wil dit wel eens even duren en ingewikkeld zijn. Liefst dus verbetering dat deze altijd oproepbaar is.
4door Baa*****01/05/2024Prima app maar fix het sorteren
MeerPrima app maar het handmatig sorteren is een drama. Producten verschieten continu naar andere plekken. Is in diverse updates opgetreden en later verholpen, maar nu is het al weken onveranderd.
3door Tis*******01/05/2024Lijstjes verdwenen
MeerMijn zelfgemaakte lijstjes zijn verdwenen, waarmee ik de weekboodschappen deed. Super onhandig
1door Ank*******01/05/2024Matig
MeerAH lijkt op een digitaal groot warenhuis. Daar zit ik niet op te wachten.
Bonus. Steeds wat ik al eens gekocht heb. Echt goedkoper is het niet. U wordt een warenhuis voor juppen.
Begin mij zo langzamerhand te ergeren aan zg Bonussen. De arrogantie spat soms van uw reclame af.
Paats2door Par***01/05/2024Makkelijk en handig
MeerDe app is erg makkelijk te bedienen .
En veelzijdig, ook leuk de recepten en het automatisch sparen .5door Jop*******01/05/2024Ah
MeerIk kom graag bij ah, leuk personeel en t lijkt wel een buurtsuper ons kent ons
Goede aanbiedingen elke week5door Pep******01/05/2024Hele fijne app, maar momenteel dubbele boodschappen in de app
MeerSinds kort zie ik mijn boodschappen met dubbele aantallen op de boodschappenlijst. Het gaat dan volgens mij meestal om boodschappen die mijn vrouw er op haar telefoon op heeft gezet, maar mogelijk ook met “eigen” items…
4door M H*******30/04/2024Slechte wifi
MeerIk kom regelmatig bij de AH in Rokkeveen Zoetermeer. Helaas is de wifi daar de laatste maanden heel slecht waardoor ik de app niet of nauwelijks kan gebruiken
3door Wif*******30/04/2024Boodschappenlijst synchroniseert niet meer?
MeerSinds één van de laatste updates verdwijnen er boodschappen van mijn lijst of boodschappen komen terug op de lijst nadat ze gescand zijn. Is dit een bekend probleem?
2door Mic*******30/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."