Slechte app
MeerIk bestel een jas. Ze Geven mij een compleet andere jas nu moet ik betalen voor retour en zelf nog een halfuur rijden om hem te brengen!
1door Bas*******29/02/2024Veepee geeft niet thuis
MeerAl jaren klant bij Veepee. Voorheen altijd klantgericht, maar nu zorgen ze bewust voor onbereikbaar zijn. Als je een vraag/ melding indient krijg je geen bevestiging. Ook wordt de historie van je meldingen/ berichten niet meer bewaard. Erg slim. Hiervan maken ze gebruik door te zeggen dat ze geen melding hebben ontvangen. Niet 1 keer maar meerdere keren. Het is een bewuste manier om klanten niet te woord te staan. Schandalig
1door Lar*******18/02/2024Opnieuw down Londen
MeerIk heb denk de app nu voor de 10de keer opnieuw gedownload na een vastloper bij t opstarten. Verder herken ik nog steeds enkele van de laatste opmerkingen zoals terug scrollen naar waar je gebleven was als je item geopend hebt. Verder mis ik standaard invoeren van je maten maar wellicht staat dat ergens.
Om goed af te sluiten > design begin pagina zijn top.2door Ikw*******18/12/2023Niet meer te installeren op iPad
MeerHelaas niet op mijn iPad aan de praat te krijgen. De app laadt deels maar blijft hangen.
1door Ben*******25/10/2023App start niet meer op laatste tijd
MeerVeepee zorg svp dat u software werkt op de iPad
Dit heeft altijd gewerkt maar de laatste tijd werkt de app niet meer ook niet na herinstallatie.
Werk aan de winkel vepee
Succes1door Sof*******10/10/2023Leuke aanbiedingen soms, beroerde klantenservice.
MeerWij kopen geregeld iets bij Veepee maar als er iets qua kwaliteit niet goed is zijn de rapen gaar.
Geen reactie op de klacht, geen bevestiging mail en ook de live chat is ontoereikend en laat je gewoon disconnecten.
Super zonde dat ze zo met hen klanten omgaan, zorgt voor een wrange nasmaak.2door Zoa*******03/07/2023Wordt doorgelinkt naar andere taal
MeerAls ik een item wil bekijken, word ik doorgestuurd naar een ander scherm waaron de app in het frans is. Tevens moet ik weer inloggen. Ik kan dus niks bestellen
1door Rox**27/05/2023Problem opening app after update
MeerI really like this app, but lately after every update the app does not open anymore. This prevents me from shopping here….
Marani1door Mar*******06/05/2023App werkt slecht op de iPad
MeerOnze hele familie is fan en we kopen zeer regelmatig bij Veepe. Helaas moet ik sinds enkele weken de app steeds weer opnieuw downloaden op de iPad omdat hij blijft hangen in t begin scherm. Op m’n telefoon doet ie t wel gewoon. Jammer. Hopelijk wordt hier snel wat aan gedaan
4door Fle*******30/04/2023Crash king
MeerDagelijks kijken, veel gekocht. Maar recentelijk moet ik een paar keer per dag de app verwijderen en weer installeren omdat het blijft hangen bij het openen. Doe er wat aan!
2door Anoniem25/04/2023Update veroorzaakt problemen
MeerDe app laadt niet meer sinds de laatste update. Ook overschakelen voor betaling via iDeal naar mijn bankieren app werkt nog steeds niet. Hoopte dat dat met deze update gefikst was maar ja nu start ie helemaal niet meer op.
1door Jo ****21/04/2023App still ok but policy makes me leave
MeerThe app is still ok. Different than it used to be and it used to be comfortable but to nowadays standards it is ok.
But the policy makes me say goodbye. I have ordered so often from them and got rewarded by a loyalty program. That now is gone. Loyal customers are not important to them anymore. No more benefits so why would I keep ordering? With expenses on deliveries and no more saving on discounts they’re not that much cheaper or attractive anymore. Also no longer earlier access. So much for me as a loyal customer of over 10 years1door The*****08/02/2023Betaling stokt!
MeerAls ik wil betalen kom ik niet via iDeal in de app. De doorlinking werkt niet. Ook niet als ik Applepay wil gebruiken. Het werkt niet.
1door Joo*******01/01/2023Waardeloze klantservice
MeerHeb een kast besteld
Komt in 3 pakketten
Waarvan er iedere keer 1 per dag
Maar het laatste pakket 3van 3 weg blijft waardoor ik de kast niet in elkaar kan zetten
Het betreft de KALUNE DESIGN VP 404878871
Klantenservice niet te bereiken1door Ana****18/12/2022Elke week een update
MeerElke week een update met zogenaamd weer 1 bug opgelost. Willen jullie in de picture blijven? Omzet gaat slecht? Juist, vroeger aantrekkelijk, maar nu even duur of zelfs duurder dan gevestigde webshops. Tijd voor de delete knop. Het was leuk
1door Pie*******04/12/2022Niet meer happy!
MeerJaren hier besteld. Veel geld besteed.
Je moet vaak al even wachten op je bestelling, maar de laatste tijd krijg je steeds vaker bericht dat de bestelling vertraagd is of niet meer geleverd kan worden. Dat op zich is al vervelend, maar nu komt het ergste ….. de financiële afhandeling. Ze storten het bedrag terug op je account. Dan geef je aan dat je dat niet wilt en het gewoon op je reguliere betaalrekening (van je eigen bank) wilt hebben. Wachten. Wachten. Klantenservice (alleen bereikbaar via de app zelf) weer berichten. Beloftes. Wachten. Wachten. En pas na 2 maanden (!) krijg je dan jouw rechtmatige geld terug. Echt schandalig. En als je daar iets van zecht bij de klantenservice, dan geven zij aan het probleem niet te begrijpen, want het geld is toch terug betaald?!
Slechte service.
Slecht bereikbare klantenservice.
Slecht bedrijf.1door Pre*****24/08/2022Verslechterd
MeerVroeger was ik heel tevreden over Vente Exclusief. Sinds het VeePee is geworden helaas niet meer. Op 1 van de 3 bestellingen krijg ik na een paar weken bericht dat de bestelling vertraagd is met 2/3 weken. Daarop ook nog eens vaak dat de bestelling (deels) niet geleverd kan worden. Dan ben je 2 maanden aan het wachten op niks! Helaas gebeurt dit steeds vaker!
2door Fie*****22/07/2022betalen lukt niet
MeerSinds de nieuwe site er is en de app, kan ik hier niets meer bestellen. Bij het willen betalen verschijnt er steeds een foutcode, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, met dit probleem. Heb gewoon recente iPad, iPhone en op beiden werkt het niet
1door Mis******12/07/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."