Slecht
MeerRonduit slecht.
Krijg je een mail dat je kunt betalen, ga je naar de site, heb je een inlogcode nodig. Die kun je opvragen. Na twee dagen nog steeds geen mail. Staat er , wanneer je na 30 minuten nog niks hebt ontvangen probeer het nogmaals. Nog steeds niks.
Aanmelden op de app gaat ook zo. Ik vul mijn mailadres in en krijg geen mail terug met de code.
Eigenlijk is het zelfs niet eens één ster waard.1door Dob*****28/03/2024Inloggen Face ID
MeerInloggen met Face ID werkt gewoon NIET! nog steeds elke keer moet ik inloggen via de e-mail link, terwijl ik Face ID wel geactiveerd heb. Vind het echt irritant constant op deze manier te moeten inloggen.
1door Ang******18/03/2024Prima ervaring
MeerBegin was ik wat huiverig aangezien de recenties wat verdeelt waren. Maar ik ben positief. Kreeg keurig een berichtje dat de betaling gedaan kon worden en de betaling ging zeer soepel
5door Jui****16/03/2024Scammers
Meeri ordered on A shop partnered by Riverty. I received a notification telling me to pay so I did. After a few days I received another notification from the app that I am 2 days overdue. My payment did not appear on the app. I contacted CS and told me that I payed on Riverty Germany instead of Riverty Netherlands! How can that be when I got notified by the app and followed there instructions. It says there that Customers can no longer pay via riverty app and that I needed to copy the account number and pay directly from my debit card. I emailed Riv Gm and even sent them the proof of payment from my bank account and asked them if they can refund it to me. I never got any answers back. Emeiled Riv NL again and gave me a number that does not work. Do not trust this site!
If i can give it a zero star i would!1door Sca*******04/03/2024Werkt niet
MeerIk kreeg geen meldingen of mail, na betaaltermijn een melding op telefoon maar omdat de tijd verstreken was, moest ik het geld overmaken. Voordat ik actie kon ondernemen verdween alles, zie ik geen betalingen meer en is alles in het Duits! Waardeloos!
1door Suu*****28/02/2024Foutmelding
MeerIedere keer foutmeldingen. Dan krijg ik te zien dat de app niet up to date is. Dat is ie wel.. en het geld wordt ook gewoon afgeschreven..irritant want ik wil betalen.
1door All*******20/02/2024Niet voor iPad
MeerApp net gedownload. Krijg ik het voormaat van de iPhone. Heel irritant. Hoop dat er iets gedaan wordt
3door The*******30/01/2024voorwaarden in hele kleine lettertjes
MeerHeel erg slecht. Voorwaarden met riverty komen niet overeen met bedrijven zoals asos waardoor je extra kosten krijgt terwijl je de voorwaarden van asos volgt. Na mails over extra betalingen contact opgezocht met Riverty waaruit het advies kwam om de retour af te wachten. In deze tijd zijn er nog extra kosten bij gekomen. Toen ik nogmaals contact hierover zocht was de reactie van Riverty ‘dat is zonde’. Heel erg slecht
1door Sup*******29/01/2024Foutmelding terwijl betaling wel is afgeschreven
MeerIk heb twee keer met Riverty betaald. Beide keren kreeg ik een foutmelding en de optie opnieuw te betalen. Bij controle van m'n bankrekening was de betaling gewoon al afgeschreven. Rare onbetrouwbare melding dus.
3door Sup*******22/01/2024Gegevens niet inzien
MeerHandige app
Maar als ik op Je gegevens klik zie ik dit:
U hebt geen afspraken
Het lijkt erop dat u op dit moment geen actieve IBAN beschikbaar overeenkomsten heeft.
Van alles al geprobeerd maar niets helpt4door Fra*******13/12/2023Slechte service
MeerIk heb meerdere malen aangeven dat mijn rekeningnummer is gewijzigd, echter was ik geblokkeerd waardoor ik deze gegevens niet meer kon aanpassen. Riverty zou dit aanpassen maar dit is nooit gebeurd, krijg je aanmaning via de post binnen twee weken later…. Nooit meer ga ik hier gebruik van maken wat een slechte service.
1door Dnz****13/12/2023Niet tevreden
MeerJammer de overname naar Riverty. Log je in via de app voor een duidelijk overzicht. Krijg je te zien: tijd om te ontspannen er is hier momenteel niets te doen. Dat terwijl ik duidelijk een betaling moet verrichten. Klik je via de mail op de link, krijg je hetzelfde bericht. Vervolgens eindig je op het punt dat ik het handmatig moet overmaken. Maar een dag later en je hebt gelijk je administratiekosten erbij.
1door Nou***30/11/2023Rot app
MeerStukken slechter dan after pay. Ik krijg de inlogcode altijd te laat, waardoor ik niet meer kan inloggen en de betaling mis loop.
1door Lot****15/11/2023Betaling
MeerNooit geen herinnering gekregen. Betaal altijd optijd. Geen mail niks en opeens brief op de mat met vierde herinnering. En bedankt he. Kan €25 extra betalen. Voor mij geen riverty mee
1door Mw *******26/10/2023Inloggen op de app lukt niet, word steeds naar site verwezen
MeerInloggen op de app lukt niet, ik word steeds doorverwezen naar de website. Tevens kun je niet kiezen om in te loggen met wachtwoord en dat is nog irritanter. Kunnen jullie de app verbeteren en ervoor zorgen dat mensen kunnen inloggen?
1door S K******25/10/2023Slechte app!
MeerWil een vraag stellen maar alleen een robot beschikbaar. Mijn retour is niet verwerkt en nu moet ik alle kosten betalen omdat ik anders voor incasso kosten kom te staan. Kan echt niet tippen aan een Klarna
1door Nep******17/10/2023Omslachtig en niet duidelijk
MeerErg omslachtig doordat er allerlei velden en nieuwe pagina’s moeten worden ingevuld voordat je bij het betaaloverzicht komt. Met name als je je retouren wilt verwerken.
De retouren zijn sowieso onduidelijk want er is geen afbeelding of foto van. Je moet dus gokken welke omschrijving hoort bij het product dat je retour wilt sturen. Er staan ook geen artikelnummers bij.2door 123******30/09/2023Fout
MeerIedere keer foutmeldingen. Dan krijg ik te zien dat de app niet up to date is. Dat is ie wel.. irritant want ik wil betalen.
2door All*******20/09/2023
Nu populair
Laatste reacties
- XRumer23dix zei over Stickyboard 2: "Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI...."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."