Blijft vragen om een recensie
MeerIedere keer als ik een bericht in de app open en weer terug ga naar de berichten box word er gevraagd om een recensie. Dit is zeer irritant.
1door Sac*******03/05/2024Nog amuses
MeerWe betalen steeds meer maar krijgen steedsminder 1 ster is zlfs teveel. Vroeger nog spaarrekening voor kids, of blad dichterbij. De ledenavonden zijn met coronavirus ook verdwenen. Deze dingen konden vroeger wel. En de service van weleer ingeruild voor rabobank internetbankieren die er geregeld uitlegt. Dus we betalen meer voor minder. Door bank genomen worden we door de bank genomen.
1door Oud*******03/05/2024Veel te duur
MeerDe Rabobank is veel te duur om klant te mogen zijn. Ik betaal bijna 100 euro voor een betaalrekening absurd veel geld een aantal jaar geleden was dit nog gratis! Ik zie ook dat jullie klanten 1000 euro geven om de woning energie zuinig te maken. Als jullie dit niet zouden doen zou het voor de overige klanten goedkoper kunnen worden of misschien weer gratis. Het gaat niet om een zakelijke rekening
1door Kee*****03/05/2024Bankieren oude stijl
Meer- Randomreader hoort in museum, maar Rabo werkt hier nog mee
- Chats worden verwijderd (Reactie op vraag hieronder:
— Ik bepaal zelf wel wanneer ik mijn chats wil weggooien
— In de chats maak ik afspraken met jullie. Sommige processen aan jullie kant duren veel langer dan 72 uur. Als ik niet zelf een afschrift van de chat heb opgeslagen, kan ik de originele communicatie dus niet meer terug lezen)
- Verschrikkelijke chatbot1door Maa****03/05/2024Random reader
MeerHet is heel irritant dat je random reader moet gebruiken voor betalingen. Ik ben de mijne kwijt na 35jaar Rabobank te gebruiken en dan wordt er 20€! in rekening gebracht voor een nieuwe. Beetje jammer
1door Cd *******03/05/2024Vervelend
MeerDenk dat ik even wat cijfertjes kan intoetsen en dan moet ik weer op zoek naar zo’ scanner om te kunnen betalen. Heel vervelend. En dan kun je de recensie niet versturen want alle bijnamen zijn in gebruik. Twee keer vervelend. Geen service hoor.
3door Pru*******03/05/2024Kosten
MeerHelaas kun je niet meer zonder bank, maar als het kon zou ik het doen. Absurt wat voor vergoedingen er allemaal moeten betaald worden alleen maar omdat jullie mijn geld mogen bewaren.
1door Anoniem03/05/2024Matige app. Geen verbetering en onhandig.
MeerIk vind het maar slecht werken. Als ik op de computer opdrachten invoer moet ik die na iedere opdracht afronden en verzenden voor ik een nieuwe in kan voeren. Bovendien moet ik de opdracht dan vaak bevestigen via de app, dus eerst weer overschakelen op de telefoon. Vroeger werkte het beter, handiger en klantvriendelijker.
2door U C*****03/05/2024Top
MeerIk vind Rabobank echt top om als bankrekening te hebben omdat, je kan alles besturen met je telefoon, me pinpas, als ik de pinpas kwijt ben kan ik het op een mode zetten zodat het niet door anderen gebruikt kan worden en ga zomaar door.
5door Top*******02/05/2024Slechte service
MeerIk ben in het buitenland en het contactloos betalen wordt geweigerd, ik krijg geen persoonlijk contact en via de app moet ik maar wachten wanneer ik reactie krijg. Persoonlijke aandacht is er niet helaas
1door K S****02/05/2024Voice over van de iPhone doet het niet op 1 paar gedeeltes
MeerHoi rabo bank 1 vraagje bij 1 paar onderdelen doet de voice over van de iPhone het niet goed in de rabo app gebruik de iPhone 14 pro ben blind wie gaat daar over?
Ik vroeg me af bij wie ik moet zijn.
Groeten nici apfel3door Nic*******02/05/2024Kosten verhoging
MeerAlleen jammer van de kosten verhoging voor een directrekening.
En dan nog een lage rentenvergoeding voor je spaargeld.
Op de koop toe!
Ik denk dat de Rabobank vaste klanten niet waarderen!5door On *******02/05/2024Gebruiksvriendelijk
MeerIk vind het gebruik van de app top. Super eenvoudig alle zaken opzoeken betalen etc.
De QR code in de app ook handig in combinatie met de pc.
Heel tevreden over de app5door Wij*******02/05/2024Uitloggen
MeerGoededag,
waarom hebben jullie het uitloggen van de hoofdpagina gehaald?
Vroeger kon je op dezelfde pagina/site uitloggen!
Bij de Regiobank kun je nog steeds op de eerste pagina uitloggen!
Bij jullie is het niet eenvoudiger/ makkelijker geworden!
Gr. J H van Rieke4door Eer*******02/05/2024Ontoegankelijk voor slechtzienden
MeerOp de telefoon is een zeer klein letterformaat gebruikt. Dat kan ook niet worden aangepast. Ook is de donkere modus niet beschikbaar. Al met al zijn de gebruikelijke basisfuncties om een app toegankelijk te maken niet beschikbaar. De app is daardoor ongeschikt als je slechtziend bent.
1door Ale*******02/05/2024Efficiency and easily
MeerVanuit je stoel snel en efficiënt van alles regelen. Dat doe ik met RABObank!
Altijd goed
Oude niet digitale mensen gaan nu naar de Regio bank.
Dat is voor de RABO een gemiste kans
Doe er wat aan. Want daar zit veel oud geld!5door Det*******02/05/2024Alle info moet je downloaden..
MeerJe ziet nooit meteen het antw. Op de vraag. Je moet alles downloaden. Denk aan het kopje nieuwe tarieven. Wanneer ik dat aanklik moet ik het weer downloaden… ik wil de info meteen zien als ik een kopje met info aanklik. Downloaden doe ik niet. Info (die ik wel wil hebben) vraag ik dan niet op. Negatieve beleving.
2door Non****02/05/2024Rabo app
MeerOverzichtelijke indeling van functies en mogelijkheden. Ook zijn de documenten te openen in de app.
Handig in gebruik.5door Sch*******01/05/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."