Duur en werkt slecht.
MeerDuur en dan blijft het spelletje de hele tijd hangen. Niet de moeite waard dus. Als hij goed zou werken, zou het prima zijn (alleen wel nog duur).
5door Ari***19/10/2022App werkt niet
MeerDeze app aangeschaft voor mijn zoontje die het geweldig vond. €20 voor betaald en nu doet de helft van de spellen het niet meer. Opnieuw gedownload en nu doet niks het meer. Graag zie inmiddels opgelost worden anders is €20 weggegooid en dat zou zonde zijn!
3door Y C*******08/05/2022Freezing
MeerI paid for the complete package but for 2 days now, my son cant play cus it keeps freezing.
2door Sta*******21/12/2021App loopt vast!
MeerIk heb dit spelletje laatst voor €20,- aangeschaft, wat nogal duur is, maar mijn kinderen hebben er plezier van dus dan is het goed! Alleen nu loopt de app heel de tijd vast en kunnen de kids niks doen.. Dus graag een oplossing?!
5door Kay*******05/12/2021App werkt niet
MeerIk heb de app al een tijdje ( gekocht uiteraard ) maar geen een spelletje doet het meer, is er een storing of zo .?
1door Mmi*******23/10/2021Engelstalig
MeerDe app oogt Nederlands maar alles wat wordt gesproken is vreemd genoeg alleen Engelstalig. Na de volledige versie gekocht te hebben met de gedachte dat je dan wellicht een andere taal kon selecteren was dit helaas ook niet mogelijk. €20 weggegooid dus
1door Mad*******24/03/2021
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

