Slecht
MeerIk krijg elke keer een melding dat mijn bundel op is, vervolgens staat er in de app ook dat hij op is. Wil ik GBs bijkopen dan staat er ineens dat de bundel niet op is en kan ik niks bijkopen. Waardeloos
1door Tha*****24/06/2025Storing
MeerNiet eens 1 reactie van jullie voor het ongemak !
Onbeschoft heet dat
Bergen problemen gehad door deze storing …..
en dan niet eens ook maar iets doen void je klanten ……
Schande
Zo hou je klanten wel vast en tevreden …..
weet niet hoelang ik nog klant blijf ,als het jullie toch niet uitmaakt …..1door Mar*******19/06/2025Still broken and slow
MeerRated it again a one. Need to restart the app three times to be able to top-up my data. It loads slow because I’d have no internet anymore.
Then when it finally loads, it doesn’t show a button. Restart again. Now the button doesn’t work. In the past years it has been the same. Some incompetent people are making this app. But configure its Odido, sucks at phone service, customer service and does t care about a functional app.1door Pak******13/06/2025Enhanced usage and customer
MeerIt's an interesting application to work with including comprehensive customer facilities which enable you to access variety of services
5door Par****13/06/2025Goeie app
MeerZou mooi zijn als er widgets gemaakt worden.
Kleine bug: je internet tv abbo toevoegen aan overzicht werkt niet. Die vraag blijft al tijden bovenaan het menu hangen. Als je sluiten klikt is het een keer weg, als je toevoecht gebeurt er niets5door Cwt**13/06/2025Apple watch app werkt nauwelijks
MeerApp zelf is wel oké, maar de Apple watch app update alleen als je eerst de normale app opent (dus waarom zou je dan nog de Apple watch app gebruiken) en ten tweede kan de watch app niet correct de minuten bijhouden (staat nu al een maand dat ik 1 van de 2 minuten van mijn anno heb gebruikt, ipv 40 van de 120)
3door Sdz******12/06/2025Help ik heb data tekort!
MeerIk heb ‘onbeperkt ‘ 4G voor het buiten gebied hetgeen inhoudt een max van 500GB, dat is is serieus te weinig voor tv kijken. Ik krijg dagelijks 20GB van Odido, reuze genereus maar ik kan daar geen gebruik van maken omdat eerst m’n bundel(niet onbeperkt!) op moet zijn. Het zou enorm helpen als ik eerst de 20 GB mag opmaken en dan pas de bundel. 500 GB is met en thuiswerken en tv kijken erg weinig.
Halverwege de maand heb ik dan de 20 GB en elke avond moet ik dan nog een keer of 4 de 5GB erbij lappen om tv te kunnen blijven kijken.
Ik hoop dat het mogelijk is om de service van verbruik van de 20 GB andersom kan en dat de data naar bv 1000 GB opgehoogd kan worden.
Ik heb klik en klaar al uitgeprobeerd maar dat bleek toch geen goed product , het netwerk bereik vlak achter Doetinchem is te zwak.
Misschien 4G buitengebied naar 5G buitengebied.
Helaas lukt het ook niet door te bellen naar Odido, kom daar niet verder dan dat ik het moet doen met wat er is.
Ik hoop daarom dat er een update komt qua data beleid.
En nu het ergste deel, ik heb half oktober bij de start Klik en Klaar uitgeprobeerd, echter na 1 dag wist ik al dit doe ik niet, meteen stopgezet en spullen teruggestuurd op 22 oktober, op 24 oktober bericht gehad dat abo is beëindigd. Echter inmiddels heb ik weer een opzegging per 19 december en ondertussen zou ik weer een betaling moeten doen en ontvang ik voor de tweede maal een aanmaning. Wat een waardeloos bedrijf is Odido en ze bellen is ook al een drama!
Help!1door Wee******12/06/2025Inloggen met 2FA is drama
MeerKunnen jullie even fixen dat autofill alle cijfers in de juiste vakjes invult en niet alles in het eerste vakje?
Ik neem aan dat er toch wel iemand is met een iPhone die dat getest heeft…3door Ste******03/06/2025Not so English friendly
MeerEven with language settings set to English the app will take you to many pages which will all be Dutch.
2door Mr ***29/05/2025Geen notificatie bij bundel overschrijding
MeerApp biedt geen notificatie wanneer belminuten in bundel overschreden worden. Meer dan €300.- euro onkosten gemaakt door gebrek aan informatie die bij andere providers wel aangeboden wordt. Volstrekt gebrek aan enige coulance bij klantenservice.
1door Dan*******27/05/2025Nog geen enkele keer normaal kunnen inloggen
MeerIk heb nog geen enkele keer zonder problemen kunnen inloggen, het wachtwoord resetten lukt nooit.
1door Spe******25/05/2025Useless app
MeerAbsolutely useless app. I can never login and it never sends an email to reset password.
1door Dut*******24/05/2025Slecht
MeerIk heb nu alweer deze maand geen tv. Of internet. Maar geld kunnen ze wel van mijn bank halen. Ik vind dat ik mijn geld terug moet krijgen schande. Bij oudere mensen met n kleine uitkering.
1door Vos**22/05/2025Slacht ervaring met odido
MeerIk ben ontzettend teleurgesteld in Odido. Vanaf het begin heb ik alleen maar problemen gehad, en mijn klacht wordt simpelweg niet serieus genomen. Klantenservice is onbereikbaar of geeft elke keer andere antwoorden. Beloftes worden niet nagekomen en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik had verwacht dat een groot telecombedrijf op z’n minst zijn verantwoordelijkheid zou nemen, maar helaas. Het lijkt ze totaal niet te interesseren of je als klant tevreden bent. Dit is absoluut geen manier van zaken doen.
Ik raad iedereen aan om ver weg te blijven van Odido. Er zijn genoeg andere aanbieders die hun klanten wél serieus nemen.1door Tax*******20/05/2025Probleem op nieuwe iPad Air sinds laatste IOS update/app update
MeerIk heb nergens een plek waar ik toegang heb tot mijn account. De opgenomen programma’s kloppen niet. Kortom functioneert niet meer naar behoren.
1door Jod*******19/05/2025Geld dieven
MeerHeb allang mijn abbo stopgezet maar wordt gecanceld en nu maar lekker betalen tot juni voor saus. Terwijl ik sinds maart geen Odido heb gebruikt
1door Win*****19/05/2025Slechte kwalitiet
MeerOdido heeft een slechtere kwaliteit (mobiel) internet dan vodafoon. Vodafoon
Is wel duurder, maar betere kwaliteit internet, waar je ook bent.1door Mar******16/05/2025Inloggen
MeerBen nu al een kwartier bezig om op allerlei verschillende manieren in te loggen, maar krijg telkens te horen dat er technische problemen zijn.
1door Ver*******08/05/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Joop Wink zei over Klaverjas HD: "Al jaren speel ik dit spel.maar in windows 11 kan ik nergens..."
- Marc zei over Simple-Simon: Field Service: "0 ! sterren, wat een onbruikbare waardeloze app zeg, wat een..."
- A.Barbulet zei over PaperCal: "Hoe synchroniseer je deze app op zowel iPhone als iMac?"
- Wim van ijzendoorn zei over ANWB Onderweg & Wegenwacht: "Prijzen vermogen van laadpalen kloppen niet 22Kw is heel vaak..."
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."