Opnames en review weg
MeerSinds deze week enkele opnames weg. Lijkt wel alsof een backup van een maand is teruggezet. Verwijderde opnames staan er wel weer tussen.
3door Bij*******23/04/2024Verbruiksoverzicht in app
MeerDe geldigheid van het verbruiksoverzicht loopt bij delen data (MB’s) helaas niet synchroon.
Oftewel de MB’s en belminuten hebben andere vervaldatum. Er staat nu alleen ‘nog minimaal [x] dagen geldig’. Maar het is niet duidelijk of het de data of belminuten betreft.
Oplossing: bij zowel belminuten als data een juiste vervaldatum vermelden.3door Kin*******16/04/2024Slechte klantenservice
MeerWij hebben thuis 5 keer gevraagd om een monteur en is elke keer niet langsgeweest bij zijn afspraak bij ons. Wij hebben nu al 2,5 weken geen wifi.
Echt slecht. Ik had veel beter verwacht!1door Ano*******12/04/20241x KPN, altijd KPN
MeerSinds de 80'ers bij KPN. Tussendoor 1 jaar bij een andere geweest, maar snelweer terug. 1x KPN, altijd KPN! Net zoals: "1x Mercedes, altijd Mercedes!" Alleen het beste is goed genoeg!
5door Tut****29/03/2024Overstappen naar KPN
MeerDoor de monteur goed geïnstalleerd, maar wij 4 dagen problemen gehad met de afstandsbediening doet het wel dan weer niet! Nu blijkt de batterijen leeg! Spijt, Wilde terug naar de Ziggo.
2door Opn***07/03/2024Onhandig
MeerSinds recente update kan ik niet meer in één oogopslag het verbruik van onze 4 abonnementen zien maar moet individueel doorklikken, vreselijk onhandig ☹️
2door Cra*******04/03/2024Schaam je ogen uit je kop…
Meer…wat een drama. Twee zinnen en dan hangt ie weer vast. Elke aflevering van Nieuwsuur duurt bij mij 2 dagen.
We zeggen op #kpn1door Moo*******03/03/2024Ruk
MeerWat een ruk app. Waarom staat je mobiel verbruik niet gewoon op de eerste pagina? Waarom moet ik vijf schermen doorklikken om mijn verbruik in het buitenland te zien? Deze app wil te graag reclame pushen en is daardoor onoverzichtelijk. Binnenkort maar verwijderen en de site gebruiken.
1door Mow****02/03/2024Bagger update
MeerWat een waardeloze update. Waarom MOET ik een profiel aanmaken? Ik ben de enige die mijn iPad gebruikt. Waarom moet ik door een eindeloze reeks uitleg. Ik wil gewoon tv kijken. Rot op met die verplichte introductie rotzooi. Als de app intuïtief is dan heb je die intro rotzooi niet nodig. En waarom zijn mijn favorieten verdwenen? Deze update gooit mijn irritatie in no time naar maximaal.
1door Zoe*******28/02/2024Conection bad, charge of burger worst
MeerThree weeks with a lot of problems with the internet on my phone. Really bad conection, if you spend your 10 gb and you are on the street or driving you can not charge the budget, not even login on the app to do that.
Also have been three days I could no even acces to my specifications of expense of internet and when I was trying to charge my butget of internet even with WiFi conection on my work place there was the same problem.
Today in the morning I just charged like five times my internet budget, still no working1door Fra*******24/02/2024is alleen nog maar reclame
MeerWiFi manager is eruit gehaald, wat overblijft is reclame voor andere KPN producten. Waardeloos, 1 ster is nog teveel.
1door Anoniem24/02/2024Films pluspakket verdwenen.
MeerNa de update films uit het pluspakket verdwenen.
Wel films van andere aanbieders waar je niet op zit te wachten.
(Anders nam je daar wel een abonnement)
Kpn blijf bij je leest.
De app is nu een drama, geen aanbod en wat er wel zit zit bij een andere aanbieder.
De App is nú kansloos.2door Mad*******13/02/2024Verlenging abbonement
MeerNa een niet geleverde telefoon heeft het 2 maanden geduurd voor alles geregeld was en we ook de Facturatie verliep schandalig slecht.
Niet die ons een duidelijk antwoord kom geven en van het kastje naar de muur.
Nu ik zelf de laatste betaling heb gedaan ben ik het nog steeds niet eens met een overlapping van de kosten eind december en dit zal ik ook nog proberen terug te halen.
Groet CJ1door C J******06/02/2024Totaal geen overzicht
MeerWat een drama, deze update.
Totaal geen overzicht meer en veel te veel handelingen om de info te verkrijgen die je nodig hebt.
MB’s delen is een enorme toestand geworden.1door Mde****19/01/2024Werkt, maar niet super
MeerVersie 6.19
Het werkt, maar niet echt bedienvriendelijk. Je moet teveel door menu’s klikken om iets te bereiken.
top menu moet geschoven worden. Niet handig. Kan kleiner.
de items in het top menu zouden alleen zichtbaar moeten zijn als je daadwerkelijk ook het betreffende abonnement hebt. Anders is het scherm vervuiling.
de app is oerend traag als er geen wifi is en de data bundel is verbruikt. De lage datasnelheid maakt de gehele app zo traag dat alleen al het opstarten 5 minuten in beslag neemt. Een nieuwe bundel aanvragen via de app gaat dan ook praktisch niet. Het enige wat wel snel werkt is een bundel via SMS activeren. Dat moet echt anders.
Het zou mooi zijn als de app ook een overzicht van het dagelijks data verbruik kan laten zien. Nu kun je alleen het actuele verbruik zien van de lopende bundel. Voor beter inzicht zou de app ook de geschiedenis moeten kunnen laten zien van elke dag tot 30 dagen terug.2door P B***12/01/2024Logt vanzelf uit
MeerApp ( en MijnKPN) logt de gehele tijd vanzelf uit zodra ik iets wil regelen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nieuw wachtwoord aangemaakt, e-mailadres aangepast, update was er niet. Heel vervelend en ik hoop dat het snel opgelost is zodat ik zelf weer alles kan regelen.
1door Squ******09/01/2024Werkt helemaal niet!
MeerAl sinds half november werkt de app niet meer op mijn iPhone 5s met iOS 12.4. Volgens kpn zou het moeten werken, maar NEE! Klapt er meteen uit na het groene introscherm. Ik heb alles al geprobeerd, maar niks helpt. Doe er a.u.b. iets aan.
1door Pie*****28/12/2023App toont foutieve info
MeerBestelstatus internet thuis is zichtbaar in de app. Informatie is duidelijk, alleen spreekt de klantenservice de info tegen. Klantenservice is slecht. Ik hoor regelmatig “wat mijn collega heeft gezegd klopt niet”.
Zorg dat de interne communicatie klopt. De app is zo ook onbetrouwbaar, zeker als de eigen medewerkers de inhoud tegen spreken1door Rad*****28/12/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."