Ik kan geen diensten kopen!
MeerIk kan alleen voor mijn v-klasse enkel navigatie diensten kopen en verder niet. Ik wil graag de voertuig locatie dienst kopen, maar deze is simpelweg niet beschikbaar. Rest van de diensten ook niet.
1door Cal*******02/06/2023Kostbaar
MeerWeinig toegevoegde waarde zonder allerlei aanvullende dure abonnementen. Vergeleken met mijn Volvo app niet erg zinvol.
1door Nu *******07/05/2023Dashcam
MeerWanneer komen jullie met een product voor dashcam mbt ingebouwde camera in de auto?
4door Han*****30/12/2022Blijft hangen
MeerWilde wat extra functie aanschaffen maar app blijft telkens 'hangen' bij betaling! Ideal betaling gekozen maar vervolgens kan ik geen bank kiezen. Touch werkt niet (iPhone IV).
Herhaaldelijk app verwijdert en weer geladen. Probleem blijft.1door L2n****28/12/2022No Apple Watch support on Mbux2019
MeerNo Apple Watch support on Mbux2019. Very bad. All devices are supported except Mercedes from mbux 2019.
1door Tes*******05/10/2022Waardeloos
MeerApp geïnstalleerd en dan komt de tekst: voertuig niet compatibel? Welk voertuig dan wel?
1door Anoniem22/04/2022Nog geen ervaring maar grootse verwachtingen
MeerPas een nieuwe auto gekocht en de me app geïnstalleerd. Garage heeft zijn werk gedaan en hun acties gedaan maar een volledige koppeling komt niet tot stand. Backoffice pakt het probleem hopelijk snel op. Ik wacht al bijna 2 weken maar (sorry) ik ben misschien wel te ongeduldig
3door D S*******22/01/2022Credit card betaling
MeerNiet of niet goed zichtbaar is dat american express niet wordt geaccepteerd. Wat op zich al jammer is Je krijgt de foutboodschap dat er een technische storing is. Probeer later
Met een andere card gelukt
Top dat MB ontwikkelaar het meteen oppakt4door Pbl****24/12/2021Werkt prima
MeerDe app bevalt mij op zich wel alleen heb ik niet zo veel opties en ik vind de opties toch best duur .
Ik vraag me af waar de service is. Waarom zo duur ?
Voor de rest … prima.3door Tan*04/12/2021Hopeloos
MeerSommige van mijn digitale producten moesten worden geheractiveerd. Je product werkt ineens niet meer en je moet een ransom betalen. Dat heeft twee dagen geduurd, omdat de betaalmodule niet goed werkte. Bellen heb ik opgegeven na 25 minuten in de wachtrij. E-mail wordt niet behandeld. Benieuwd of de producten het wel gaan doen. Je krijgt een bevestiging en de aanwijzing dat je de volgende stappen in het proces moet doorlopen. Die zijn er niet : je kunt alleen maar de bestelling sluiten. MB bevind zich nog in de digitale middeleeuwen. De klantonvriendelijkheid kent haar gelijke niet.
2door Anoniem22/09/2021Very user unfriendly
MeerMy car is a lease one. This service is part of the lease contract. The owner of the car, the lease company, can not purchase themselves. The driver has to do it and them reclaims it from the lease company.
Also expiring these services after 3 years is not what I expect from a car / company like Mercedes. Those services should be standard for at least 5 years. Mercedes should feel ashamed!1door R B****14/09/2021Onduidelijk
MeerStappen zijn onduidelijk, ik ben al meer dan een maand bezig om een optie te activeren
1door Mer*******19/08/2021IDeal?
MeerEr staat dat je ook met IDeal zou moeten kunnen betalen. Er is echter absoluut geen mogelijkheid dat aan te geven. Het werkt alleen als je een creditcard toevoegt. Vind ik jammer en eigenlijk niet prettig.
2door Jay*******11/08/2021Betaling
MeerKan helaas ondanks de aangegeven betalingen onder de info button NIET met IDEAL betalen….enorm omslachtig (en terecht) om dan maar je CC in te voeren…beetje jammer
3door L D***21/07/2021Matige service
MeerVoor een internationale organisatie is het beschamend dat er slechts keuze is tussen twee creditcards van eenzelfde organisatie en niet ook nog een American Express card
2door Hoe******19/07/2021Betaling
MeerBetaling erg lastig. Verder heb ik geen zakelijke creditcard waardoor gedwongen prive te betalen voor zakelijk gebruik.
1door Mar*****01/07/2021Dit moet niet mogen
MeerEigenlijk vind ik het te gek voor woorden dat ik bij een auto van dit prijsniveau moet betalen voor een abonnement voor een service die bij ‘niet-premium’ merken gewoon standaard is.
1door Bar*******21/06/2021Update Mercedes Me.
MeerEnkele services moeten updaten via de Mercedes Me app. Helaas heel vaak moeten overschakelen en moeten proberen ivm betaling met credit card.
Op de een of andere manier werkte die niet.
1,5 maand hiervoor nodig gehad3door Anoniem27/05/2021
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."