Absurd hoge prijzen
MeerMijn premie is met ruim 20% verhoogd terwijl ik geen schade heb gereden en mijn schadevrije jaren minder zijn geworden… lijken wel een stelletje boeven daar bij Interpolis
1door Con*******29/01/2024Super vage meldingen
MeerAfgelopen 2 jaar helaas 3 schade meldingen moeten indienen. Bij 1 ben ik ooit gebeld geweest, 2, nooit meer iets van gehoord.
App ingediend, wat al matig werkte, maar dan nu eens kijken of er nog wat mee gedaan is. Is het stappen plan 3 delig, blijkbaar allemaal ‘afgerond’ maar geen uitleg niks. Ook niet bij overzicht (ja dan zie ik welke verzekeringsprocuct het was. En als ik dan mijn melding wilt kijken: tekst weg, staat hooguit nog een titel.
Dus je eigen info verdwijnt + geen verklaring waarom iets zou zijn afgerond… wat heb ik aan deze app dan? Is het de Meldingen doen + frustratie app? Erg vaag. Maak dan 1 app-scherm. Bel of mail ons, hier wordt u niet geholpen of wijzer1door Vi***23/01/2024Ondoordachte app
MeerZonder de laatste update kun je de app niet starten. Stel dat je in het buitenland zit met brak internet (Frankrijk bijvoorbeeld). De update is recent, dus ik liep niet heel erg achter bijvoorbeeld.
Contactgegevens zijn niet aan te passen en komen niet overeen met de Rabo gegevens waar je het aan zou moeten passen.
Er staat steeds een eentje als badge notificatie terwijl ik alle (flauwekul) berichten al gelezen heb.
De app ziet er niet uit op een iPad. Nog steeds niet.
Ik ben normaal positief ingesteld, maar dit is eigenlijk een ster nog niet waard.1door Arn*******09/12/2023Gebrek aan ondersteuning
MeerZit je bij een bank die niet wordt ondersteund, dan kan je simpelweg niet bij je verzekeringen. Dat is op zijn zachtst gezegd bijzonder.
1door D H****16/11/2023Lekker handig
MeerBij een inbraak is oa mijn portemonnee gestolen. Nu kan ik de app alleen gebruiken als ik deze koppel met aan bankrekening welke ik normaal niet gebruik en nu dus ook geen pinpas meer heb… aangezien die gestolen is. Goed geregeld! Fijn ook dat je een andere keuze hebt…
1door Erw*******04/10/2023App loopt vast
MeerIk zie dat ik een melding heb, maar als ik app wil openen dan blijft de app nadenken/ laden.
Er gaat iets niet goed!1door Sus***12/07/2023Trage app
MeerDe app is net zo traag als de service van Interpolis. Om ze telefonisch te bereiken kun je het beste een vrije dag nemen.
1door Evb*****11/07/2023Gegevens ophalen mislukt
MeerNa het inloggen krijg ik steeds de melding, “ophalen gegevens mislukt, probeer het opnieuw”
Dit is al een paar maanden.
Wat slecht voor zo’n maatschappij
Geert.1door Hoe***08/07/2023App opent met foutmeldingen.
MeerIn de onderstaande reacties lees ik dat de app al sinds februari ‘23 niet te gebruiken is. Maar heden ten dage is de app nog steeds niet bruikbaar. Graag een oplossing, een goede app of een snel bereikbare klantenservice via de telefoon.
1door 107*******07/05/2023Momentje…
MeerNieuwe update van 3 mei. Maar nog steeds vraagt de app om een momentje bij het opstarten. Een momentje dat eeuwig duurt, want verder komt de app niet. Onbruikbaar.
1door Din*******05/05/2023Werking zeer onbetrouwbaar
MeerOoit was deze app goed. Inmiddels is deze in een nachtmerrie veranderd. Mocht de app eens functioneren, dan is deze extreem traag of blijft hangen tijdens een melding. Gegevens worden zelden geladen. Onlangs de app weer moeten gebruiken, worden de gegevens weer niet geladen. Op aangeven van meerdere reacties de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hierna is niet meer in te loggen via iDIN. Deze app is dus volledig verspilde moeite voor de ontwikkelaar. Mocht je alles via de telefoon willen regelen, dan zou ik voor een andere verzekeringsmaatschappij gaan die de apps wel goed voor elkaar heeft.
1door Hei*******15/04/2023App werkt niet na het inloggen
MeerDe app werkt niet na het inloggen, maar blijft hangen op ‘een momentje’. Ook na de recente update.
1door Hut*******11/04/2023App blijft hangen
MeerApp werkt niet, blijft hangen. Op scherm staat momentje, verder gaat de app niet!
5door Hen**06/04/2023Momentje
MeerBij alles waar ik op klik verschijnt een draaicirkel met ‘Momentje’. Onbruikbaar op deze manier…
1door Koh******28/03/2023Waardeloos, op dit moment
MeerNa het inloggen ontvang ik een foutmelding: verbinding maken is mislukt probeer het nog een keer, onze excuses.
Ik heb het 250x geprobeerd en daarna opgeven.1door Bar*******14/03/2023App loopt steeds vast
MeerWil graag de app installeren om een schade te melden, maar hij loopt steeds vast. Telefonisch melden is ook vrij lastig met 15 min wachttijd…
1door Nie******13/02/2023Kan niet inloggen en interpolis reageert niet
MeerKan niet inloggen via idin, interpolis reageert niet via email. Telefonisch zecht rabobank dat zij de app niet hebben gemaakt dus niet helpen. Extreem slechte service, moet nu alles via post en telefoon doen. Wat een slechte ontwikkeling
1door Jad*******08/02/2023Gebruiksonvriendelijke fout afhandeling
MeerBij openen app kreeg ik foutmelding “gegevens ophalen mislukt” alhoewel alles op mijn telefoon in orde bleek. Doordat de foutmelding alle andere opties in de app blokkeerde kon ik ook niet uitloggen of het probleem oplossen. Uiteindelijk moest ik de hele app inclusief gegevens verwijderen en alles opnieuw inloggen/instellen voordat ik verder kon. Erg gebruiksonvriendelijke ervaring voor een app die je sporadisch gebruikt, maar als je hem nodig hebt wel snel bruikbaar en functioneel moet zijn.
2door Pau****05/02/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."