My dreams being pathway to my peace.
MeerThanks for making my dreams happen with just a click of a button,please keep up the good work easy to follow and keeps me excited to be able to travel affordable places that I never thought I’d be able to.sincerely Stacey.
4door Bel*******04/05/2024Useless app
MeerCannot find my booking in the app (even while I can online via pc). Customer service is not reachable, nor via mail nor via phone. App constantly frozen.
1door S F****25/04/2024Reserveren bij Van der Valk
MeerAlles is goed geregeld door Expedia echter de hoge service kosten is een min puntje !
3door Tmo*******09/04/2024Utrecht centrum
MeerWat een waardeloze kamer .
Nog wel een superior kamer geboekt maar wat een enorme tegenvaller .
Parkeren in de buurt is onmogelijk .
Ontbijt is onmogelijk .
Fexibeliteit 0.0
Kamer super klein .
Al met al compleet flut .1door M V***24/03/2024Keeps on crashing or freezing
MeerApp keeps on crashing. It’s quite ridiculous that you cannot get the same deals online, when you’re app just isn’t working properly at the moment.
And yes. I’ve deleted it and downloaded it again. Doesn’t matter.1door W H****25/02/2024Uitstekend hotel voor gezinnen
MeerHotel is zeer goed gelegen in de nabijheid van een metrostation en in de buurt van de Eiffeltoren. De lobby is ingericht met van allerlei spellen voor de kinderen om zich te ontspannen. Ook het ontbijt is goed verzorgd.
Een hotel om vaker terug te komen bij en bezoek aan Parijs.5door San***24/02/2024Niet gebruikersvriendelijk
MeerDeze app is absoluut niet gebruikers vriendelijk als je deze vergelijkt met apps van andere booking bedrijven. Wanneer er zich een rpobleem voordoet is het moeilijk om support te vinden cq krijgen
5door Onv*******21/01/2024booked on web, can’t load my itinerary in the app
Meerthe app can’t find my confirmed itinerary, thats clearly booked on my account on the website.
1door Gee***15/01/2024ideal
Meeropzich een prima app, boek al jaren bij expedia maar betalen met ideal is altijd een ramp. zowel online als in de app. altijd een error na de betaling. geld weg en geen boeking. 9/10 keer komt het uiteindelijk goed maar de laatste keer ging het mis en heb ik 2 keer betaald voor 1 boeking die ik 2 keer heb moeten maken op advies van de klantenservice. ook mijn geld niet terug gehad want het hotel deed niet aan terugbetaling bij annulering? raar verhaal, flink geld gekost. jammer. als ideal het probleemloos zou doen zou ik 5 sterren geven.
3door Mis*******12/01/2024Chat werkt niet
MeerKan geen klacht indienen via e-mail
Heb ontbijt betaald maar staat niet op de rekening
Moet dus 2 keer ontbijt betalen
Kan het hotel niet overtuigen dat ik ontbijt betaald heb
Kan de taal van de app ook niet veranderen4door Ont*******09/01/2024Boeken betrouwbaar, maar zoekinstellingen kan veel beter.
MeerBoeken gaat goed, maar met elke zoekopdracht moet er telkens weer aangeven worden met hoeveel personen wij zijn en welke leeftijd. Snap niet dat het systeem het niet even kan onthouden. Dit is ook bij alle zoekfilters het geval. Ook snap ik niet zo goed waarom de zoekmachine niet alleen mijn zoekcriteria laat zien (die ik invul in de filters). Als ik een Hotel zoek, laat deze ook alle andere accommodaties zien (zoals appartementen enz.) en als ik parkeren selecteer of een maximaal prijs, worden ook veel accommodaties getoond die veel duurden zijn en/of geen eigen parkeerplekken beschikbaar hebben. Volgens mij is dit waarom je op bepaalde kenmerken filtert (toch?). Dit kan volgens mij een stuk makkelijker.
Ook telkens ben ik mijn gespaarde punten kwijt?
Niet alles is slecht hoor! Wel hele goede ervaringen met het boeken zelf. Tot nu toe klopt alles en dat is ook erg belangrijk (toch:-)!3door I40*06/01/2024Uitstekend Hotel
MeerGoede ligging, goede service en de kamer was prima verzorgd, schoon en ruim. Ontbijt wordt heerlijk voor je klaargemaakt echt een verwennerij. Wij komen hier zeker terug.
5door M V*******03/01/2024Excellent hotel
MeerWe really enjoyed our 14 days stay at Hotel Barcelona Rec. Excellent service and hospitality. Many thanks to the staff of the lounge bar restaurant, reception, cleaning, all others and the manager.
Kind regards,
Rijkwessel and Willemijn de Valk5door Bar*******31/12/2023Annuleren
MeerIk heb mijn verblijf in een hotel geannuleerd en tegen de verwachting in is het geld gerestitueerd!
Bravo5door Anoniem13/12/2023Terrible app
MeerDoesn’t work at all, doesn’t show your bookings nor the communication with the booked place. Doesn’t recognise booking numbers when searching for your booking manually. Basically zero stars, honestly terrible app.
1door Mar*******13/12/2023Nice stay
MeerPerfect location, clean big room!
We ordered separate beds but unfortunately we got a double bed.4door Kim******11/12/2023Language selection fails
MeerI currently reside in the The Netherlands but am English; despite my language set to Uk English all the information appears in Dutch which I don’t understand; there are over 1 million non-Dutch native speakers in Holland, so please get smart enough to allow users to select their language … you lose customers this way
1door Gtr****10/12/2023Poor experience
MeerThe booking procedures work fine but once you've booked the my trips function doesn't seem to work. Design is sleek and pricing good ... just the after sales process is not very good
5door Pet******26/11/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."