Grafieken kloppen niet
MeerHelaas kunnen tot op heden de grafieken (verbruik) niet overweg met wanneer de meter vervangen wordt. Hier door krijgen je een erg vertekend beeld en valt het niet meer te vergelijken met een eerder jaar.
Verder tevreden over de app3door Mut*******01/05/2024Energieprijzen vergelijken
MeerZou het mogelijk zijn om de prijzen van je huidige contract naast de prijzen te zetten van je nieuwe aanbod? Dat maakt het inzicht een stuk makkelijker
4door S1t***01/05/2024Geen inzicht meer in gebruik
MeerDus omdat ik geen toestemming geef om per uur en per kwartier meterstanden uit te lezen heb ik helemaal geen inzicht meer in mijn verbruik. Twijfelachtige manier om aan gegevens te komen.
Over het antwoord van Essent: Het gaat Essent er helemaal niet om de klant meer inzicht te geven in dure tijden, maar om zelf maximaal inzicht te hebben. En als je niet meewerkt dan heb je helemaal geen inzicht meer.1door Stn***01/05/2024Het wordt met de dag slechter…..
MeerAan het begin van het jaar was de app top, alle grafieken waren duidelijk en er werd netjes 1x per dag gekeken wat het verbruik was, fijn! Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan! Bij elke ‘verbetering van onze app’ met een update is de gebruiksvriendelijkheid significant gekelderd. Tot en met de laatste, waarbij ik ineens maar liefst vier keuzes moet instellen voor een ‘goed inzicht’…. hoezo vier keuzes? En waar is de optie van ‘1x per dag uitlezen’? Nee, bij elke keuze wordt dat per kwartier gedaan, hoezo heb je dan een keuze? Ik wacht op jullie reactie, en dan gaat de app van mijn iPad af! Waardeloos geworden, en wij met z’n allen alle salarissen van alle developers, bedenkers en weet ik wie betalen via de tarieven. Schaam je, Essent!
1door Kin******27/04/2024Verbruik niet meer inzichtelijk
MeerLeuk zo’n update. Alleen werkt de app nu niet meer.
Kan helemaal het verbruik niet meer zien.
Alleen de melding dat dit tijdelijk niet werkt.
Tijdelijk is nu al 3 dagen1door Tie*****26/04/2024Niet meer in te zien
MeerAls klein zakelijke klant kant ik na de zojuist uitgevoerde update niet meer mijn verbruik inzichtelijk maken. Wordt verwezen naar de mijn omgeving maar die blijft telkens inladen. Een update behoord verbetering te brengen geen verslechtering. Essent presteert keer op keer teleur te stellen.
1door Ray****24/04/2024waarom?
Meerik moet nu ineens toestemming geven om per kwartier en per uur (de dag optie is er niet meer) mijn meterstanden te laten uitlezen, anders geen inzicht in je verbruik meer. Waarom? Je hoeft echt niet per kwartier uit te lezen om een dagverbruik inzichtelijk te maken Essent
1door Ron*******24/04/2024Ze willen heel veel data van je
MeerWat is voor onzin dat je opeens toestemming moet geven om de data van je slimme meter iedere 15 minuten te moeten uitlezen? Is 1 keer per dag niet voldoende?
De app is nu totaal nutteloos geworden om je helemaal niets meer kunt zien totdat je alles met Essent deelt.
Een meteropnemer kwam vroeger ook niet iedere 15 min langs om de standen op te nemen.
Dus wat gaan jullie er aan doen om te zorgen dat ik gewoon weer mijn maandverbruik kan zien?1door Rob****24/04/2024Niet slimme meters
MeerWaarom kun je je verbruik niet inzien omdat je geen slimme meter hebt, de meterstanden worden toch regelmatig doorgegen?
1door Kot**22/04/2024Contractaanbiedingen niet meer zichtbaar
MeerIk kan sinds een maand geen nieuwe contractaanbiedingen meer zien. App en site geven een fout aan. Voor de rest werkt de app optimaal.
4door En****20/04/2024Geen vergelijking meer met vorig jaar
MeerJe kan sinds een tijdje niet meer de huidige maand vergelijken met vorig jaar. Dit was erg nuttig.
Komt dit nog terug?
Verder prima app.4door Cor*******17/04/2024Raar
MeerWat mij betreft moet er heel wat aan gebeuren. De ene keer gaat inloggen wel nu al een tijdje niet. Heel raar.
Essent doe daar wat aan.2door Joh******16/04/2024Ga terug naar 4 versies geleden!
MeerZit er bij jullie in het team echt niemand die zelf gebruiker is van de app, en die ziet hoeveel inzichtelijker en overzichtelijker de grafieken waren van een aantal versies geleden? Jullie blijven maar nieuwe updates maken, die ogenschijnlijk geen enkele aanpassingen hebben. En ogenschijnlijk is toch waar het om gaat?! Je wil het verbruik kunnen zien….. Dus wanneer brengen jullie de overzichtelijke grafieken terug, waarin niet alleen veel smallere dus veel meer dagen cq maanden in een grafiek passen, maar ook individuele data labels bij elk punt in de grafiek staan, zonder 1 voor 1 elke datum aan te hoeven klikken? Dit bestond allemaal al lang, totdat jullie al deze functionaliteit eruit gehaald hebben!
1door Kin******16/04/2024Verbruik zonnepanelen
MeerSinds de nieuwe app geeft die geen terug levering van de zonnepanelen meer aan. Hier telefonisch contact over gehad. Zonnepanelen leveren wel terug. App er af gehaald opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog niet helaas
3door Sha*****03/04/2024Na update
MeerNa de nieuwe update kan ik niet meer inloggen, zelfs als je een nieuwe wachtwoord wilt aanmaken krijg je de mail nooit .
1door Enr*******03/04/2024Drama
MeerLandscape optiemoet terug!
Update: landscape is terug, heel fijn Wendy dat er naar de roep van klanten geluisterd is3door Kri*******03/04/2024Split View
MeerBeste ontwiklr,
Daar ben ik weer met iets over de Essent app. De Split View op de iPad (9th gen) meldt dat de split view niet werkt met de Essent app. Het is handig voor mij als dat wel weer werkt, omdat ik de dagdata in numbers invoer om daar weer mee te spelen. De landscape werkt wel weer (hoera). Mvg Evert Stoffels
Beste ontwklr, De app kent alleen de a4 positie en geen landscape positie. Handig voor een iPhone maar niet voor de iPad. Dat laatste is vervelend.3door Eve******03/04/2024Bijna
MeerJammer dat het overzicht zulke dikke strepen heeft.
Je kan het geen overzicht meer noemen, heel veel heen en weer geschuif om te zien wat je vorige week/jaar het gebruikt.
Jammer van het weggegooide geld.
Wat wel prettig is, is dat landscape terug is. Niet meer doen hoor!
mvg Peter.4door Het*******02/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Kareena Kapoor chills with sister Karisma, friend Natasha..."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."