Tournaments sectie
MeerDe tournament sectie is al een aantal dagen aan het haperen. De behaalde resultaten worden niet opgeslagen, dus het gewonnen geld krijg je niet. Niet leuk als je hier uren naar toe speelt en het vervolgens gewoon niet krijgt... Frustrerend
1door Flu****30/09/2014Yes!
MeerZeker weten een goeie game. Leuk dat er eindelijk een goed ijshockey spel is, speel het zelf ook, beetje jammer dat je spelers maar een aantal keer een contract kunt geven want contracten moet je al pakjes voor kopen. Wel een coole game.
4door Dik*******16/01/2014Awesome
MeerIets an amazing game that needs more attention to get to the big mob. Make more of these kind of games. Its a real succes
5door Pa*******15/01/2014Cool!
MeerI like the game very much. I think the choice to pick hockey is kinda cool, very original. Even that the game is still in beta version... I think it is pretty good. I hope they are gonna make a basketball and baseball version though.
4door Alo*****19/11/2013Leuk spel
MeerJe hoeft niet te spelen maar je hoeft alleen maar de kaarten te kiezen en het team maken
3door Ann*******17/11/2013Goed maar....
MeerHeel leuk spel maar mijn feedback is: dat je kaarten kan uit wisselen, soort transfermarkt voor de spelers
5door S U*******05/02/2013Super
MeerHet is echt een heel leuk spel alleen jammer dat je energy snel op gaat maar voor de rest heel leuk
5door Oke*******05/01/2013Vet spel
MeerHeel leuk spel heb alle big win games allen beet jammer dat die energy ook op kan dat moet stoppen
Ltrsss5door Mar*******10/10/2012
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

