Inloggen
MeerErg lastig dat ik elke keer weer opnieuw compleet moet inloggen en daarna een code moet aanmaken. Waarom werkt het niet met alleen de code invoeren?
1door S A*******30/03/2024Voor en nadelen
MeerVoordelen : overal administratie kunnen doen.
Nadeel: meestal geen documenten kunnen openen dus onwerkbaar met coderen.1door San*******24/02/2024Beste assistent
MeerVoor een ondernemer die weinig passie heeft voor de ‘boekhoudwinkel’ is dit een geweldige assistent.
Bonnetje onderweg, foto en…klaar!5door Iva*******11/01/2024Inloggen irritant
MeerIk ben niet helemaal negatief, omdat het handig is dat de bon meteen bij mijn boekhouder bekend is. Maar iedere keer opnieuw inloggen en de mededeling krijgen dat ik voor het eerst gebruik maak van Basecone, jemig!
Het opnieuw inloggen begrijp ik als mijn sessie is verlopen, maar iedere keer alles opnieuw “aanmaken”: bloed irritant2door Elk*******05/11/2023Handige app maar kleine bugfix graag
MeerHandige app voor het direct kunnen archiveren van bonnetjes. Wanneer de volgende bugs zijn opgelost 5 sterren!
Bij inscannen nieuwe bon verschijnt de vorige bon die gelijk gescand lijkt. Die moet ik er met de hand uithalen of de app helemaal sluiten.
2e bug is het inscannen van kleine bonnetjes. Scherpstellen gaat niet goed. Kan dit door iPhone15 met macrofunctie komen?
BVD, Erik
iPhone15pro, iOS17.0.34door Blo*******26/10/2023Zeer tevreden
MeerBijna feilloos werkend. Altijd snel en makkelijk! Super idee van onze boekhoudster.
5door Dea*******23/10/2023Twijfelaar
MeerWerkt fantastisch met goede verbinding internet.
Heel af en toe loopt de boel vast dat is jammer.
Bijlage rechtstreeks van uit mail laden is ook fantastisch maar hapert ook af en toe.
Voor de rest tevreden3door De ******20/10/2023Summier
MeerIk zou graag alles in deze app kunnen doen, ook maken van offertes en schrijven van facturen, ook zou ik via deze app willen weten of een klant heeft betaald of niet.
3door H W*******17/10/2023Buggy
MeerEven with its limited functionality, the app has a bug. When you change the payment method (from Business payment to Private payment), you are then returned to a page with some ad on it where you can’t save the change. When you go back another page, it’s back to Business payment.
3door Pau**06/09/2023Werkt goed
MeerHet werkt goed en handig. Maar graag had ik verder kunnen kijken dan dat ik nu kan. Ik wil op de app gewoon in mijn boekhouding kijken.
4door Dav*******02/07/2023Tijd voor onderhoud
MeerIk werk met een iPhone en tot op heden werken bepaalde dingen nog steeds niet goed. Foto’s importeren, administratie bewerken, mijn gemailde facturen inzien. Het is een beetje een rommeltje. Het is dat m’n boekhouder het fijn vindt werken anders was ik er al lang mee gestopt.
Edit: bedankt voor de reactie, laten we kijken of we dingen kunnen verbeteren. Ik zal even gaan sparren met jullie support.2door Ond*******11/03/2023Inloggen
MeerErg lastig dat ik elke keer weer opnieuw moet inloggen en daarna een code moet aanmaken. Zelfs als ik 1 seconden de app verlaat en dan weer open moet ik weer op nieuw inloggen en een code aanmaken.
1door S A*******01/02/2023Vrij nutteloos
MeerJe kunt een document scannen en toevoegen aan Basecone maar daar blijft het wel zo’n beetje bij. Geen inzicht in documenten die klaar staan om in te boeken, geen mogelijkheid om daadwerkelijk in te boeken, geen toegang tot archief om facturen op te zoeken.
En helaas is de mobiele-versie van de Basecone website ook onbruikbaar waardoor toegang tot ingeboekte facturen in het archief onmogelijk is zonder een PC/laptop. En dat anno 2023.1door Kri******02/01/2023Makkelijk
MeerMakkelijk, geeft alleen ‘gebruik andere achtergrond ‘ wanneer je een foto wil maken van een A-4tje bijvoorbeeld.
4door A V****13/12/2022Traag
MeerNa de laatste update is de app helaas nog trager dan daarvoor. Duurt ontzettend lang voordat er een nieuw document geladen is om te kunnen autoriseren.
2door Mui***23/11/2022Pushnotificaties werken niet
MeerIk krijg al maanden geen pushnotificatie meer in de app als er facturen klaarstaan om te autoriseren. Heb de app al meerdere keren opnieuw gedownload, meldingen toegestaan en de notificaties in de app aangezet. Dan werkt het eenmalig en vervolgens moet ik er zelf aan denken de app regelmatig te checken. Niet echt handig.
Daarnaast vind ik het waardeloos dat ik niet meer kan swipen om naar de volgende factuur te gaan. Dit kon voorheen wel. Nu moet ik telkens terug naar het overzicht en de volgende factuur apart weer aanklikken.2door Jel*****04/11/2022Opnieuw inloggen
MeerAls ik de app op mijn telefoon open, dan denkt de app elke keer dat het de eerste keer is dat ik hem open en moet ik telkens opnieuw een pincode invoeren.
1door An******22/10/2022Na de laatste update werk het niet meer zo goed
MeerEr is recent een update geweest en nu duurt het uploaden van bonnen langer of app loopt vast en bij het goedkeuren van facturen kan je niet inzoomen of doorgaan naar het volgende of vorige document. Hopelijk komt er snel weer een update die dit oplost. Voorheen werkte het super.
2door Mui***05/10/2022
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."