Irritante updates
MeerSuper irritant dat er steeds wijzigingen worden doorgevoerd die de bruikbaarheid van decapo verslechteren.
Zoals de laatste update:
Bijvoorbeeld 4 ! Uur wachten als je een paar euro meer dan je daglimiet wil overmaken.
En zelf kiezen voor een hogere permanente limiet wordt ook na bepaalde tijd automatisch geannuleerd1door F H***28/04/2024Recensie gebruiksvriendelijk
MeerGemaak in gebruik Wat gebruik vriendelijk makkelijk in gebruik Overzichtelijk
5door Ton*******27/04/2024Increasing daily limits is not a good idea
MeerUnable to use the token for big payments from the app because it’s being phased out without giving a good alternative. I don’t want to increase my daily limits for transfers because I feel insecure doing that. And now I can’t even create a payment to save for later if the amount is more than the daily limit. I really hope they come back to their senses on this. I’m going to start exploring all banks to see which would be a better option even though I have been with ABN for 18 years now
1door Pri*****26/04/2024Slechte communicatie
MeerProbeer al maanden mijn account manager te pakken te krijgen. Diverse keren contact gehad met jullie wordt teruggebeld wordt er gezegd kansloze zaak ik moet constateren dat jullie het contact met de klant kwijt zijn geraakt. Ik ben zeer benieuwd of ik hier een reactie op krijg.
Ik heb een ster aangeven maar eigenlijk verdienen nog geen ster,
Henri van Essen1door Hen*******24/04/2024Uitgaven overzicht
MeerIk ben erg tevreden over de app. Echter zou ik graag zien dat er in een nabije toekomst een functie is binnen de app waarin ik overzicht heb over mijn uitgave.
4door Syd*****24/04/2024Gebruiksvriendelijker maken
MeerGraag Mogelijkheid opslaan voor transacties om later uit te voeren of af te maken. als het overmaken van een hoger bedrag niet lukt, word ik verplicht om mijn limiet te verhogen dit is terecht, echter zou het handig zijn als je hierNa later in het proces ook de mogelijkheid krijgt om de ingevulde transactie later af te maken. Nu moet het nodeloos opnieuw worden ingetikt en dat is niet gebruiksvriendelijk. Wij hopen dat u iets met deze input doet en kunt.
Met vriendelijke groet Nick en Erik1door Pic*******23/04/2024Daglimiet
MeerZakelijk geen aanrader ivm het afschaffen van edentifier! Constant daglimiet veranderen.
1door Her*******19/04/2024Well, at least it has an app
MeerEstablish direct debit - failed
Opening USD account - more than a month
Solving fraud related problems - no chance1door Dmf***19/04/2024Prima bank app
MeerErg tevreden over ABN AMRO bankieren app. Zeer gebruikersvriendelijk. En ondersteunt face-id.
5door Duu*******19/04/2024Na update voor zakelijk onhandig
MeerNa de laatste update kan ik geen bedragen die boven het daglimiet liggen overmaken met de identifier, zeer onhandig, ook omdat de overboekingen niet onthouden worden om later over te maken via pc, ze zijn weg en dus moet ik alles opnieuw invoeren.
2door Lil*******19/04/2024Werkt altijd voor mij
MeerOnline kan je zien hoeveel spaarrente je al hebt opgebouwd, kan dat toegevoegd worden in de app?
5door Can****18/04/2024Meldingen komen erg laat binnen
MeerSinds enige tijd komen meldingen van wijziging in saldo erg laat binnen. Na een paar uur of sons pas de volgende dag…. Dat heeft geen zin, dus heb het maar weer uitgeschakeld….
3door Gir****18/04/2024Waardeloos geworden
MeerEerder zonder problemen alle betalingen kunnen doen met e-dentifier maar nu is dat niet meer mogelijk en zit er een standaard daglimiet voor betaingen van slechts €150 (op de app). De limiet is alleen met een vertraging van vier uur te wijzigen. Wil je dus meer dan €150 overmaken, moet je dit plannen. Erg onhandig als je bijvoorbeeld een ticket wilt boeken. Permanent je limiet verhogen is ook niet mogelijk. De bank wil van de e-dentifier af, verpakken t onder t mom van ‘bescherming tegen oplichters’ maar zijn eigenlijk bezig met t versoberen van hun dienstverlening. Ondertussen zijn gewone transacties (ticket boeken, kleding kopen, diensten betalen) nauwelijk meer uit te voeren en moet ik tijd plannen voor hun tijdsslot als ik een betaling wil doen. Ronduit waardeloos.
1door P S**17/04/2024Pushberichten ondernemingsrekening
MeerErg jammer dat de pushberichten over overboeking zijn weggehaald bij ondernemingsrekeningen. Nu moet ik om de tijd zelf gaan kijken of iets ontvangen is, terwijl ik eerst een melding kreeg
3door Fab*******15/04/2024“Hangt”
MeerNa het openen van de betaalrekening is het regelmatig niet mogelijk terug te keren naar de pagina waarop ik kan uitloggen.
Waarom niet uitloggen vanuit elk (rekening / pagina) overzicht?
Ik ga er niet van uit dat dit gelezen wordt. Maar ik hoor het graag….4door Bot******15/04/2024Push berichten zakelijke gebruikers verwijderd
MeerABN AMRO heeft een heel fijne functionaliteit zonder opgaaf van redenen opeens verwijderd. De pushberichten als een klant betaald heeft, zijn wel zo handig, maar is alleen mogelijk voor privé. Tja, zo wordt de bank voor de zakelijke gebruiker die maandelijks flink hiervoor betaald wel karig in de dienstverlening.
1door Joj******15/04/2024Prima app met paar verbeterpuntjes
MeerPrima app, alleen meer aangepast kleurgebruik nodig voor kleurenblinden.
Verder blijven mislukte betalingen in de app staan, ook als ik ze met internetbankieren verwijder. Verder kan ik mislukte betalingen niet verwijderen in de app.4door Hen*******14/04/2024Doet wat moet doen maar….
MeerDoet wat moet doen maar… weet niet wie besloten had voor de donkergroen voor de knoppen en tekst, echter dat gaat niet fijn met toegankelijkheid. Denk dat er niet eens is over nagedacht..
De witte tekst met donker groen is vermoeiender voor over, helemaal voor degene met slechter zicht m.a.w. ouderen.
En de donker groene tekst met zwart zorgt voor dwalende tekst gevoel.
In het donker is beiden effect erger3door Rol*******13/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."