Super slecht
MeerJe kan (bijna) niks instellen want het kost allemaal geld. Ik ben er nog geen 1 tegengekomen die gratis is. Wie betaalt dat ooit? Dus zeker een ster. ⭐️
1door Eme*******24/01/2025Ik vind het belachelijk dat het zoveel geld kost
MeerLeuke app leuke widgets maar je moet voor bijna alles betalen SORRY WAT? En dan zijn de widgets gratis. En na een paar dagen moet daarvoor ook betalen en komt er een slotje op! WAT IS DIT VOOR ONZIN 2 sterren waard
2door Nne***11/08/2024…
MeerIk wil een middel grote widget en een grote enzo maar de middel en grote zijn grijs en je ziet de widget niet dan doe ik maar meer kleinen wil ik een andere doen krijg ik hetzelfde
3door Bes*******12/07/2022Zonder geld
MeerIk wil zeg maar dat er ook een paar zijn zonder geld want sommige kunnen dat niet betalen of kleinere kinderen zoals ik mogen dat niet betalen. Maar als het gratis word dan niet allemaal van die basic maar ook gewoon van die coole!
5door Hoo*******01/07/2022HELEMAAL SLECHT
MeerJe moet alleen maar geld betalen per jaar 25 Euro Ben je gek?! En de widgets zijn lelijk
1door D O*******13/06/2022K****r scammer
MeerK****r scam ik heb dit k****r ding gedownload voor niks je moet gewoon k****r betalen
1door Kan*******18/01/2022Alles kost geld
MeerHi,
Ik had de app gedownload maar alles koste al geld behalve de widgets. Een paar dagen nadat ik die gedownload had stond er een slotje op omdat je er dan ook voor moet betalen.1door J U****16/01/2022Widgets kit
MeerIs een hele goede app voor widgets en app icons zeker aan te raden
Jay van der tas5door Jay******04/01/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

