Prijservaring
MeerOnverwacht een overnachting. VanderValk app werkt niet:( om online te boeken in Arlon.
Hoofdprijs (€170) betaald aan de receptie, geen welkomst drankje, geen korting als vaste klant. Via booking.com was het €34,00 goedkoper dan rechtstreeks aan de receptie. Slechte zaak om vaste klanten te behouden.1door Ell*****23/03/2024Snel
MeerMet nog geen 5 minuten een reservering gemaakt. Gemakkelijk en overzichtelijk op de bookingsite.
4door Sta******06/03/2024Top hotels
MeerTot nu toe altijd erg naar ons zin in van der Valk hotels div hotels al gezien maar altijd top geregeld
5door Dis*****03/03/2024Krijg steeds een foutmelding bij inloggen. Tijdelijk probleem met de server.
MeerKrijg steeds een foutmelding bij inloggen. Tijdelijk probleem met de server, probeer het later nog eens. Je hebt zo helemaal niets aan de app!
1door Fra*******12/02/2024Verwennerij
MeerAltijd om hier weer terug te komen. Bediening top. Eten, zowel ontbijt, lunch en diner heel goed.
5door Hoe******17/01/2024Eenvoudig een kamer boeken
MeerSnel een kamer reserveren , de app is overzichtelijk duidelijk makkelijk en handig ! Je kunt ook heel eenvoudig wijzigen annuleren en je Valk Loyaal punten bekijken en inzetten. Ik maak er eigenlijk altijd gebruik van.
Kortom een super app.5door Fjo***28/12/2023Een geweldig ervaring
MeerIk kom met regelmaat bij vd valk meestal duiven maar ook anderen en voel me hier echt thuis de tijd van de kers in de appelmoes is verleden maar de tijd heeft zeker niet stil gestaan als ik naar de kamers kijk en beleef voor mij een dikkie 10
5door Nek***24/12/2023Verbeterpunt
MeerIn de app bij home word bij zoeken hotel Zaltbommel niet weergegeven. Onder hotels staat Zaltbommel er wel bij.
Echter bij tap reserveringen onder de optie kies hotel staat Zaltbommel er ook niet tussen.
Verder prima app,
Tis ook jammer als je met een ander e-mail adres boekt je het bonus tegoed dan niet krijgt de app zou je account op naam adres moet herkennen en niet op e-mail.4door Dom*******21/12/2023Na 30 jaar met veel plezier gehad einde van der Valk
MeerWij laten weten na 30 jaarlijks gebruik maken van der Valk Arrangementen wij nu besloten gezien de diversen hoge prijsstijging bij het van der Valk concern uitzien naar financiële aantrekkelijke andere hotels in Nederland.
Dank voor al die andere mooi weekendjes wensen wij het Van der Valk succes.
Vr.Gr.familie T3door Vid*******04/07/2023Werking app
MeerIk krijg iedere keer bij het openen van de app de mededeling: Er is een onbekende fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Graag oplossen, herstellen aub.
Mvg
Walter Bruininks4door Wal*******28/06/2023Review Hotel Heerlen
MeerGeacht management,
Mijn echtgenoot en ik hebben recent wederom een nacht in uw hotel verbleven. Nu van 21 op 22 mei.
We zijn vaker bij u tot tevredenheid te gast geweest maar dit keer hebben wij helaas toch wat opmerkingen.
Allereerst het diner. Wij hebben vorige keren uitstekend gegeten, maar helaas hebben we dit nu als een stuk minder ervaren.De asperges waren draderig en de zeetong was hard en doorgebakken. Uw kelner zou deze teleurstellende ervaring doorgeven aan de keuken ?
Tijdens het ontbijt was één van uw (buitenlandse) medewerksters een koffiezetapparaat plus kastjes aan het schoonmaken, direct naast onze tafel.
Vragen die haar door gasten gesteld werden, kon zij niet beantwoorden en het lawaai van de stofzuiger, die regelmatig werd aangezet, was erg storend.
Had de schoonmaak niet vóór het ontbijt of daarna gedaan kunnen worden ?
Verder was een aantal medewerksters uit de keuken en/of bediening zelf hongerig, waardoor wij, achter uw personeel, moesten wachten om bepaalde etenswaren te pakken.
Het viel ons op dat er, zowel ‘s ochtends, als bij het diner, overwegend jong onervaren personeel was ingezet. Niet het personeel wat wij eerder gewend waren.
Opvallend was ook dat er geen leidinggevend personeel zichtbaar aanwezig was, hetgeen de uitstraling, qua professionaliteit, niet ten goede kwam.
Verder viel het ons nu op (door heupproblemen) dat de trap vanaf receptie richting het restaurant best eng aanvoelt.
Vanaf de kamer op gelijke hoogte met de receptie moet toch de lift gebruikt worden.
Hetzelfde geldt ook voor de trap naar de entree, die door ons niet gebruikt kon worden, maar wij via een andere ingang naar binnen moesten.
De kamer was, zoals we gewend waren, prima.
Hopende u hiermee van dienst te zijn, verblijf ik,
Lydia de Jong
Verstuurd vanaf mijn iPad3door 500******22/05/2023Geen verbinding
MeerApp blijft bij inloggen aangeven dat we geen internet verbinding aanwezig is, 5G en Wifi staan aan.
1door Boe*******18/05/2023Kan self checkin niet doen
MeerIk dacht ideaal, niet meer naar de balie. Maar helaas. Ik kon wel online betalen met iDeal maar vervolgens niet de self checkin voltooien. Hij blijft maar hangen op de handtekening die ik niet zou hebben geplaatst…. Wat ik wel had gedaan. Dus nu toch morgen maar weer op de ouderwetse manier inchecken.
1door E K**08/04/2023Aanpassen?!
MeerKan geen datums aanpassen. Lijkt mij sterk dat alles is bezet is op de datum dat ik wil gaan.
3door Nl0***14/10/2022Slechte navigatie
MeerJe moet eerst een hotel kiezen en dan gaat pas een datum. En dat lukt ook niet altijd. Het beste zou zijn om bv eerst de aan en vertrek datum aan te selecteren en vanuit daar de beschikbare hotels naar te tonen. Nu is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
1door Sam*******14/09/2022Teveel reclame.
MeerOp zich een prima app, maar de bijna dagelijkse mail begint je zwaar de keel uit te komen.
3door Men*****25/08/2022Werkt niet goed
MeerMobile key werkt niet altijd vlekkeloos, sta je 5/10 minuten te hannesen bij je kamerdeur. Het delen van de sleutel werkt al helemaal niet en dus maar een kaart gehaald bij de receptie. De kalender voor het reserveren werkt ook niet goed, blijft laden en uiteindelijk de melding “Er ging iets fout”.
2door R J*******02/05/2022Goede app maar
MeerGoede en overzichtelijke app alleen kan ik niets toevoegen aan m’n Apple Wallet terwijl de optie er wel bij staat hopelijk wordt dit opgelost
3door Yhe***17/04/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."