Pending amount almost never paid out
MeerWhy announce the automatic cashback when it's pending and then eventually doesn't pay out. so frustrating. I always have to ask ik back. And after two times asking and getting it back. The next times they declined the payouts. The keep track every time you ask for missing cashback. Well if they pay out I wouldn't have to ask it back, now would I. I don't understand why it's not working as it should. Almost 14 euro's on pending cashbacks.
Finally got that pending amount , I'm happy now, bumped you guys up to 3 stars cuz it took to long .3door Cha*******30/04/2024Weer een afgekeurde bon van de Plus
MeerGisteren een bon van de Plus geüpload, toen kreeg ik de melding dat hij onleesbaar was. Dus opnieuw geprobeerd. Ja hoor, de cashback wordt goedgekeurd, maar voor het draaien aan het rad krijg ik een melding dat de bon wordt afgekeurd omdat hij al voor een eerdere actie is gebruikt. Echt waardeloos. Zorg eens dat het goed werkt.
1door Wal*******20/04/2024Waarom worden recensies niet geplaatst?
MeerDat de app steeds minder aantrekkelijk wordt, is wel duidelijk. Maar dat recensies niet worden geplaatst is een kwalijke zaak. Ik heb inmiddels een andere site gevonden met leukere aanbiedingen. Ik gebruik scoupy alleen nog voor de echte aanbiedingen. Ik raad deze app ook niet meer aan bij mijn vrienden
1door Hoo*******16/04/2024Afkeur
MeerDe laatste tijd worden veel bonnen afgekeurd. Jammer maar helaas. Nu heb ik goed gekeurde bonnen maar geen rad om aan te draaien… beetje jammer die nieuwe update.
Dank voor het antwoord.2door Pam****13/04/20241 ster is momenteel al teveel
MeerBonnen worden zonder te kijken afgekeurd, er worden ogenschijnlijk geautomatiseerde antwoorden vanuit de klantenservice gestuurd en naar bijlagen of eerdere mails over hetzelfde onderwerp wordt niet gekeken. Ik heb nu producten uit de actieperiode speciaal gekocht waar ik van Scoupy geen vergoeding voor krijg. Ik ben geneigd om niks meer te kopen van de actieproducten want als er eenmaal iets is kom je er met de klantenservice niet uit.
1door Nyn*****12/04/2024Trieste verandering
MeerJe moet nu bonnen van 10 euro minimaal indienen, dus wanneer je daar niet aan komt ben je eigenlijk klaar en kun je zo’n beetje niks meer
1door Anoniem10/04/2024Steeds minder aantrekkelijk
MeerMet ingang vanaf maandag 8 april kun je alleen nog kassabonnen insturen van minimaal 10 Euro of hoger en maximaal 1 kassabon per winkel per dag.
Scoupy wordt op deze manier steeds onaantrekkelijker! Jammer!1door Jil*****08/04/2024Afkeur
MeerDe laatste tijd worden veel bonnen afgekeurd. Jammer maar helaas.
Nu heb ik goed gekeurde bonnen maar geen rad om aan te draaien… beetje jammer die nieuwe updat.2door Pam****08/04/2024Gedoe met afgekeurde bonnen
MeerVaak worden dagen later bonnen afgekeurd en dan heb je geen idee om welke bon het gaat omdat je er vaak meerdere upload. Het zou fijn zijn als dat er bij vermeld werd in de e-mails.
2door Wal*******01/04/2024slechte aanbiedingen
Meerer WAREN altijd producten om GRATIS te proberen en dan de rest van je leven te kopen
1door Mar*******19/03/2024Grote bug na laatste update !
MeerJe kunt sinds een paar dagen geen kassabonnen meer insturen! Er wordt zoals altijd een voorstel gedaan voor 3 vaak gebruikte winkels, wil je echter een andere winkel selecteren krijg je de mededeling 'Oeps dat konden we niet vinden, probeer een andere vraag.'
Daarmee houdt het dus op en kom je niet verder. Kassabon(nen) insturen is dus niet meer mogelijk.1door Jil*****13/03/2024Belachelijk
MeerJe bankaccount koppelen en daarmee al je privé gegevens van je rekening moeten delen met scoopy. Ze kunnen zelfs tot 8 jaar terug gegevens van je rekening opvragen! Laat maar zitten, ik betaal de volle pond wel. Snap sowieso niet dat zoiets mogelijk mag zijn voor een app als scoopy.
1door Bak*****09/03/2024Bankgegevens
Meer*het gaat niet om het koppelen maar dat een Tsjechische bank je gegevens en saldo krijgt in te zien voor een jaar! Het inzien lijkt mij niet nodig! Dat is privé informatie en ik zie het nut er niet van in dat dit nodig moet zijn voor cashback.
Deze app zou moeten zijn voor een cashback. Maar inmiddels is het zo dat je je bankgegevens inclusief je saldo en je uitgaven deelt met een Tsjechische bank en deze gegevens door hun bekeken en in je app gezet.1door Bia*******07/03/2024Leuke aanbiedingen
MeerKorting en gratis producten testen vind ik helemaal goed.
Alleen jammer dat ik maanden lang niet meer mee kan doen aan enquetes invullen. Heb daar voor een mail gestuurd en zou binnenkort weer mee kunnen doen. Heb nu nog steeds de melding dat ik niet mee kan doen.4door Cha****06/03/2024Bankgegevens
MeerDeze app zou moeten zijn voor een cashback. Maar inmiddels is het zo dat je je bankgegevens inclusief je saldo en je uitgaven deelt met een Tsjechische bank en deze gegevens door hun bekeken en in je app gezet.
1door Bia*******26/02/2024Slechter en slechter
MeerGeen beeld meer krijgen
Bonnen die schijnbaar moeilijk zijn dus goedkeuren duurt een eeuwigheid
Beetje pech zijn ze te oud om goedgekeurd te worden
Jullie fout, niet de mijne maar ach
Wie ben ik toch?
Sorry maar het is bijna een 1 ondertussen2door Kaa****22/02/2024Pending amount almost never paid out
MeerWhy announce the automatic cashback when it's pending and then eventually doesn't pay out. so frustrating. I always have to ask ik back. And after two times asking and getting it back. The next times they declined the payouts. The keep track every time you ask for missing cashback. Well if they pay out I wouldn't have to ask it back, now would I. I don't understand why it's not working as it should. Almost 14 euro's on pending cashbacks.
2door Cha*******22/02/2024Giftcards
MeerJullie geven zogenaamd giftcards weg maar ze kunnen niet worden verkregen! Heb het naar meerdere vrienden gestuurd die speciaal een account hebben aangemaakt maar niemand die wat krijgt heel misleidend!
1door Kim*******06/02/2024
Recent bekeken
Nu populair
Laatste reacties
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."