Vroeger
MeerVroeger was alles beter is een gevleugelde kreet. Realiteit is dat dit natuurlijk niet zo is. 1 ding was wel beter, de Rabobank was menselijk. Dat is nu niet meer zo, de Rabobank is een machine, gevoelloos. Jammer het maakte de Rabobank uniek.
1door Laa*******30/04/2024Werkelijk een draak van een app!
MeerDe app is zo vreselijk opgezet! Sommige totaal niet relevante functies als inzicht staan op een prominente plaats terwijl belangrijke functies als betaalopdrachten wijzigen nagenoeg verstopt zijn in het ‘Rabobank-Woud’! Wat een slechte UX-ervaring! Wel eens feedback gevraagd van gebruikers?
1door Jhv**29/04/2024Rabobank is echt SUPER slecht
MeerIk ben al jaren lang bij Rabobank. Rabobank is echt verschrikkelijk moeilijk. Ik had bewindvoerder (vrijwilligers) en ik kan Rabobank niet gekoppeld via mijn Rabo app. En heb al 5x gezegd dat ik GEEN bewindvoerder. Rabobank doet echt ZO moeilijk. En ik ben overgestapt naar ING. Ik vind ING kwaliteit veel beter.
Ik geef Rabobank 1 ster. Sorry!1door Mvo**29/04/2024Werkt gewoon
MeerDoet gewoon waar je voor betaald.
Werkt (bijna) altijd, en is daarom betrouwbaar.4door The*******29/04/2024Recensie en waardering gevraagd
MeerDe app en het functioneren van de financiële zaken vind ik goed, maar ik erger me gruwelijk (!) aan het, ook in uw app gebruikte, “ge-jij” en “ gejou”.
Ik ben uw vriendje niet, hopelijk een gerespecteerde klant (al 45 jaar) en dan ben ik “u” voor een bank.
Ik spreek ook alle medewerkers van de Rabobank aan met “u”.
Dat is een stukje opvoeding, mijne dames en heren!
Ik “baal” daar behoorlijk van.
Het woord “balen” is uiteraard niet zo’n heel nette term, maar dat past dan weer bij uw onbeschofte “ge-jij” en “gejou”1door Ik *******28/04/2024Sterren
MeerGeen 5 maar 4 sterren?
Omdat de uitlof knop/ button nog steeds vervelend is. Kunnen jullie dat niet eenvoudiger maken gewoon n uitlog button ?
Alvast bedankt. N tevreden klant4door Jos*******28/04/2024Betalingsverzoek via Whatsapp
MeerIk kan wel versturen, maar opeens niet meer betalen. Heel vervelend en heel vreemd.
3door Mar**28/04/2024Een gemis bij het uitloggen.
MeerIk vindt het niet fijn dat ‘uitloggen’ via een ander tabje moet. Voorheen vond ik het veel prettiger en sneller.
3door Een*******28/04/2024iPad
MeerBij iDeal betalingen kan je op de iPad niet zoals op een desktop pc een qr code krijgen om vervolgens met een iPhone te betalen. Er wordt vanuit gegaan dat de iPad de bankieren app heeft.
3door X R*28/04/2024Ouderwets betalen
MeerNiet meer van deze tijd om met zo’n random reader moet betalen.
Kijk eens naar ING, gemak dient de mens.1door Mar*******27/04/2024Ongevraagde hulp
MeerIk vindt het heel prettig dat mijn bank me regelmatig attendeert op zaken die ik mogelijk beter anders kan inrichten. In de hektiek van de dag denk je daar zelf niet aan
5door Ong*******27/04/2024Goede dienstverlening
MeerPrima functionerende app Prima app. Na wat aanpassingen bij het opstarten van de nieuwe app. Functioneert deze prima.
5door Bra******27/04/2024Lettergrootte
MeerIk ben zeer tevreden, maar zou het erg fijn vinden als de tekst met je vingers vergroot kan worden. Voor mensen met een visuele beperking is de grootte van de letters te klein.
Met vr. gr.,
Jan Roodhorst4door Jan*******26/04/2024Uitloggen?
MeerWaarom staat er in de kop een berichtje dat je onderaan kan uitloggen. Kun je dat niet bovenin zetten?
1door Vdb**26/04/2024Prima app maar…..
MeerHet is een goede app. Veel mogelijkheden om zaken zelf te doen. Snel en gegevens worden overzichtelijk weergegeven. Toch maar drie sterren en een “Prima app maar…..” omdat ik de donkere modus mis. Klantenservice heeft onlangs aangegeven dat Rabobank hier niet mee bezig is. Zelf ben ik visueel beperkt en ervaar dat dit bij een andere bank, die de mogelijkheid wel heeft, voor mij veel rustiger en visueel duidelijker werkt. Dus, een vriendelijke doch dringende oproep deze optie toe te voegen. Dan zullen het vijf sterren worden wat mij betreft.
3door Myl***26/04/2024Te moeilijk menu
MeerOver het algemeen is het menu te ingewikkeld en dat ouderwetse random reader dat kan echt niet meer in deze tijd.
Neem een voorbeeld aan Knab. Die hebben het goed voor elkaar2door Rob******26/04/2024Omdat jullie aandringen
MeerSlechte recensie omdat Rabobank na elke handeling vraagt wat ik van de app vind.
De app is noodzakelijk wanneer je geen computer hebt, en de kantoren nooit op loop afstand meer zijn , dus altijd een bus/trein/taxi/eigen auto/fiets nodig hebt2door Vie*******26/04/2024Kosten
MeerVraag me af waarom het steeds duurder wordt om je geld van de rekening te halen
3door Jim***26/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."