Overstappen naar KPN
MeerDoor de monteur goed geïnstalleerd, maar wij 4 dagen problemen gehad met de afstandsbediening doet het wel dan weer niet! Nu blijkt de batterijen leeg! Spijt, Wilde terug naar de Ziggo.
2door Opn***07/03/2024Onhandig
MeerSinds recente update kan ik niet meer in één oogopslag het verbruik van onze 4 abonnementen zien maar moet individueel doorklikken, vreselijk onhandig ☹️
2door Cra*******04/03/2024Schaam je ogen uit je kop…
Meer…wat een drama. Twee zinnen en dan hangt ie weer vast. Elke aflevering van Nieuwsuur duurt bij mij 2 dagen.
We zeggen op #kpn1door Moo*******03/03/2024Ruk
MeerWat een ruk app. Waarom staat je mobiel verbruik niet gewoon op de eerste pagina? Waarom moet ik vijf schermen doorklikken om mijn verbruik in het buitenland te zien? Deze app wil te graag reclame pushen en is daardoor onoverzichtelijk. Binnenkort maar verwijderen en de site gebruiken.
1door Mow****02/03/2024Bagger update
MeerWat een waardeloze update. Waarom MOET ik een profiel aanmaken? Ik ben de enige die mijn iPad gebruikt. Waarom moet ik door een eindeloze reeks uitleg. Ik wil gewoon tv kijken. Rot op met die verplichte introductie rotzooi. Als de app intuïtief is dan heb je die intro rotzooi niet nodig. En waarom zijn mijn favorieten verdwenen? Deze update gooit mijn irritatie in no time naar maximaal.
1door Zoe*******28/02/2024Conection bad, charge of burger worst
MeerThree weeks with a lot of problems with the internet on my phone. Really bad conection, if you spend your 10 gb and you are on the street or driving you can not charge the budget, not even login on the app to do that.
Also have been three days I could no even acces to my specifications of expense of internet and when I was trying to charge my butget of internet even with WiFi conection on my work place there was the same problem.
Today in the morning I just charged like five times my internet budget, still no working1door Fra*******24/02/2024is alleen nog maar reclame
MeerWiFi manager is eruit gehaald, wat overblijft is reclame voor andere KPN producten. Waardeloos, 1 ster is nog teveel.
1door Anoniem24/02/2024Films pluspakket verdwenen.
MeerNa de update films uit het pluspakket verdwenen.
Wel films van andere aanbieders waar je niet op zit te wachten.
(Anders nam je daar wel een abonnement)
Kpn blijf bij je leest.
De app is nu een drama, geen aanbod en wat er wel zit zit bij een andere aanbieder.
De App is nú kansloos.2door Mad*******13/02/2024Verlenging abbonement
MeerNa een niet geleverde telefoon heeft het 2 maanden geduurd voor alles geregeld was en we ook de Facturatie verliep schandalig slecht.
Niet die ons een duidelijk antwoord kom geven en van het kastje naar de muur.
Nu ik zelf de laatste betaling heb gedaan ben ik het nog steeds niet eens met een overlapping van de kosten eind december en dit zal ik ook nog proberen terug te halen.
Groet CJ1door C J******06/02/2024Totaal geen overzicht
MeerWat een drama, deze update.
Totaal geen overzicht meer en veel te veel handelingen om de info te verkrijgen die je nodig hebt.
MB’s delen is een enorme toestand geworden.1door Mde****19/01/2024Werkt, maar niet super
MeerVersie 6.19
Het werkt, maar niet echt bedienvriendelijk. Je moet teveel door menu’s klikken om iets te bereiken.
top menu moet geschoven worden. Niet handig. Kan kleiner.
de items in het top menu zouden alleen zichtbaar moeten zijn als je daadwerkelijk ook het betreffende abonnement hebt. Anders is het scherm vervuiling.
de app is oerend traag als er geen wifi is en de data bundel is verbruikt. De lage datasnelheid maakt de gehele app zo traag dat alleen al het opstarten 5 minuten in beslag neemt. Een nieuwe bundel aanvragen via de app gaat dan ook praktisch niet. Het enige wat wel snel werkt is een bundel via SMS activeren. Dat moet echt anders.
Het zou mooi zijn als de app ook een overzicht van het dagelijks data verbruik kan laten zien. Nu kun je alleen het actuele verbruik zien van de lopende bundel. Voor beter inzicht zou de app ook de geschiedenis moeten kunnen laten zien van elke dag tot 30 dagen terug.2door P B***12/01/2024Logt vanzelf uit
MeerApp ( en MijnKPN) logt de gehele tijd vanzelf uit zodra ik iets wil regelen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nieuw wachtwoord aangemaakt, e-mailadres aangepast, update was er niet. Heel vervelend en ik hoop dat het snel opgelost is zodat ik zelf weer alles kan regelen.
1door Squ******09/01/2024Werkt helemaal niet!
MeerAl sinds half november werkt de app niet meer op mijn iPhone 5s met iOS 12.4. Volgens kpn zou het moeten werken, maar NEE! Klapt er meteen uit na het groene introscherm. Ik heb alles al geprobeerd, maar niks helpt. Doe er a.u.b. iets aan.
1door Pie*****28/12/2023App toont foutieve info
MeerBestelstatus internet thuis is zichtbaar in de app. Informatie is duidelijk, alleen spreekt de klantenservice de info tegen. Klantenservice is slecht. Ik hoor regelmatig “wat mijn collega heeft gezegd klopt niet”.
Zorg dat de interne communicatie klopt. De app is zo ook onbetrouwbaar, zeker als de eigen medewerkers de inhoud tegen spreken1door Rad*****28/12/2023Doet het niet zonder wifi
MeerLeuk zo’n die niet werkt O der wifi ergo niet mogelijk online MB’s te delen maar ook niet via de app … bagger dus
2door Gom*******27/12/2023Aanvullen van MB’s werkt vaak niet
MeerElke keer als ik probeer mb’s bij te bestellen krijg ik een error. Niet echt een onbeperkt abonnement zo.
1door Bar*******18/12/2023Bug?
MeerIk ben een nieuwe gebruiker van de tv app echter, mijns inziens is er veel verbetering mogelijk. De app blijft regelmatig hangen in een laadscherm na selecteren van een programma. Dit is bij ‘nu op tv’ maar ook bij terugkijken. Dit kan ik alleen oplossen door de app opnieuw te installeren. Ook vind ik het traag werken waardoor zappen er niet bij is. Verder vind ik de functionaliteit niet handig. Om tv te kunnen kijken wil je niet eerst ‘nu op tv’ hoeven selecteren. Dit zou standaard moeten zijn.
3door Sv *******07/12/2023ios14
MeerLaatste paar versies lijken niet te werken op iOS 14. Wellicht is iOS 15 het minimum nu maar als dat het geval zou zijn dan zou ik niet moeten kunnen updaten.
3door Wie******03/12/2023
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."