OTA
MeerApp geeft al weken aan dat er een over-the-air update beschikbaar is. In auto wordt echter niets gedownload en dealer heeft al 2 keer gecontroleerd dat alles up to date is in de auto. Melding in app blijft echter ?
Melding wordt momenteel onderzocht bij Mercedes me.2door Erk*******26/04/2024Mercedes onwaardig
MeerDe app loopt elke paar weken vast. Geen communicatie meer met de auto. In een woord: WAARDELOOS
1door Nnm*****24/04/2024Dure features
MeerKoop je een E klasse van 90k. Moet je na een paar jaar ineens een maand abonnementje bij de auto gaan kopen voor features in de app.
Geen Mercedes meer voor ons met dit soort fratsen.1door Ben*******15/04/2024Helaas geen verbetering
MeerDe nieuwe opzet van de app vind ik helaas geen verbetering. Daar waar je eerst de shortcuts had zijn deze nu omslachtig voor mijn gevoel. Ander puntje van kritiek. Je moet opletten dat je voorklimatisering op de juiste dag hebt staan anders laadt de auto niet. Ik vond de app beter dan dat hij nu geworden is...
2door Dny**07/04/2024App laat geen recente gegevens zien
MeerDe app laat de oplaadstatus van drie dagen geleden zien en update geen gegevens. Via Mercedes website werkt het wel.
1door Use******07/04/2024Ik kan geen route meer sturen naar voertuig
MeerSind nieuwe update ik kan geen route naar mijn voertuig sturen normaal als ik vanaf thuis route naar voertuig sturen als ik auto aan navigatie was klaar nu niet meer
5door Ibo****04/04/2024Buggy
MeerSinds de laatste update geen oplaadstatus meer op het lockscreen.
Ook het customize van het beginscherm van de app is maar zeer beperkt.1door Mun*******28/03/2024Dark mode
MeerZou graag een optie in de instellingen zien om dark mode te activeren enkel voor de Mercedes Me app. Dus onafhankelijk van de systeembrede optie in iOS zelf.
4door M6 **27/03/2024Aankopen lukt niet
MeerAls ik bijvoorbeeld de standkachel afstandsbediening wil activeren/ kopen. Dan open de app een nieuw scherm, maar er wordt niets geladen. Geldt ook voor alle andere opties. Jammer.
2door Wed***18/03/2024Please allow to toggle on and off notifications per registered car
MeerExcellent app, only missing feature in the title.
For some of my cars I don’t want to receive notifications, like lock and unlock status. Right now there doesn’t seem to be a way to disable certain registered vehicles notifications.4door Dan*******09/03/2024Rit gegevens dagteller
MeerMercedes Me geeft wel de hoeveelheid nog te rijden km. Maar mis hierbij de dag teller gegevens, hoeveel km had ik al gereden Groet Bob
4door Ben******07/03/2024Geweldige app!
MeerEcht super zoals Mercedes me werkt! Nooit geen problemen gehad, alles werkt top. Hier kunnen veel fabrikanten nog wat van leren.
5door Pet****06/03/2024Laadstroom
MeerBij mijn tesla kan ik de laadstroom van 6 tot 16 amp instellen. Bij de Mercedes app lukt me dat niet. Kan het wel ?
Henk van de Mortel3door Hen*******03/03/2024Fantastisch
MeerBriljant werkende app, echt top! Ik heb verschillende EV’s gehad met een app, maar deze is absoluut de beste
5door Cgh******28/02/2024Troep
MeerDan werkt het weer een poosje en dan weer niet! Wordt er gewoon uitgegooid, sessie verlopen! Opnieuw aanmelden dan krijg ik wel een inlogcode maar de app zecht er is een fout opgetreden. Opnieuw app installeren maakt niks uit! Mercedes onwaardig
1door Fie*****28/02/2024Hele slechte app
MeerData wordt niet bijgewerkt. Laadstatus van 3 dagen geleden. Status voertuig klopt niet. Al gemeld bij dealer; geen reactie op oplossing. Al gemeld bij Mercedes; even naar gekeken maar verder geen ondersteuning. Foei, foei, zeker bij zo’n duur en respectabel merk. Mercedes onwaardig.
Al twee keer contact gehad met Mercedes hulplijn; werkt nog steeds niet. Ook een paar dagen geen reactie meer….1door C B******25/02/2024iPhone 14 Pro issue
MeerDear support team,
I would like to report an issue with Mercedes-me application. Without any actions from my side the login stopped working properly on the iPhone 14 Pro.
When I input my user name to log in, I immediately get the error message “invalid entry”, so that I cannot proceed. Normally, even if you don’t have an account, you should be redirected to the page to create that. However, this is also not the case.
For your information:
1. The login works perfectly on two other iPhone devices (8 and 12), however on my iPhone it does not. iPhone 12 and 14 pro had the same SW version and application version while testing.
2. I have already contacted Apple support and we checked multiple things (e.g. application reinstallation, vpn deinstallation, network settings reset, using another user email etc.) and nothing helps. Apple believes that the only remaining way to try to solve the issue is to reinstall the iPhone software, which is way too much because of just a small application. Or contact the developer, this is what I am doing at the moment.
Please, kindly assist to fix the login issue.
Thank you.
Best regards,
Alena4door Mrs***14/02/2024Werkt super
MeerHeel tevreden over de app. Ik gebruik hem in combinatie met mijn elektrische Mercedes. Wat ik mis is een optie om de laad sessie te timen vanuit de app. Als de elektriciteit goedkoper is op een bepaald moment dan pas gaan laden, nu moet ik Max laden tot 50% om dan ‘s nachts deze te verhogen naar 80%. Ik wil een schema kunnen toevoegen. En als auto slecht reageert dat app blijft proberen connectie te maken.
4door Ben*******07/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."