Zeer slecht werkende app
MeerIk moet de app continu opnieuw opstarten of de werkgever opnieuw invoeren, welke dan zogenaamd niet wordt herkend. Vervolgens moet ik de app weer opnieuw opstarten en dan kan ik plots weer in het rooster. Dagelijks de app meerdere keren opnieuw moeten starten is erg frustrerend en zou niet mogen gezien dit een betaalde service is voor bedrijven.
1door Fri****11/03/2024Kan niet inloggen
MeerMaakt niet uit op welke manier ik mn werkgever erin zet hij blijft niks vinden waardeloos
1door Arw*******27/02/2024App werkt al weken niet
MeerDe app werkt helaas al een aantal weken niet meer, start niet verder op dan een wit scherm..
1door Jan*****25/02/2024Inloggen werkt niet
MeerKan niet meer inloggen!
Scherm blijft wit. En gaat niet meer naar de aanmeldpagina1door Chi*****21/02/2024App werkt niet op iPhone.
MeerHet scherm om in te loggen verdwijnt direct en je krijgt een wit scherm waar je niks mee kan doen.
Dit probleem doet zich al langere tijd voor en hoop op een snelle oplossing daar ik deze app ideaal vond.
In meisje in omgeving heeft Samsung dit probleem niet alleen iPhone.1door M M*****19/02/2024Neem verantwoordelijkheid
MeerApp ontwikkelaar, neem verantwoordelijkheid voor je product, je bent er wellicht goed voor betaald met gemeenschapsgeld, maak het in orde en anders opheffen en de betaling terugstorten, om je dood re schamen voor dit waardeloze product.
1door Hen*******19/02/2024App werkt niet
MeerApp doet het niet meer kan blijft op wit scherm staan en kan mijn rooster dus niet meer inzien. Heel vervelend ivm onregelmatig werk.
2door Pos*******13/02/2024Drama !
MeerWat een drama deze app
Wit scherm en vaak een werkgever die niet bestaat
Jammer dat de overheid deze bende gebruikt1door Swa***09/02/2024Werkt voor geen meter
MeerZelfs als overheidssteun instantie heb je hier geen zak aan. Loopt vast, te kleine lettertjes, opnieuw inloggen, volledig verdwenen. Wat een troep !
1door Gaa*******06/02/2024Als hij werkt, werkt hij prima
MeerAls de app werkt is het een handige app. Echter kan ik in ongeveer 50% van de gevallen niet inloggen. Ik krijg dan ipv het pincode scherm een scherm met ‘kies je werkgever’. Vervolgens een melding dat de werkgever niet wordt herkent. Als ik m’n iPhone opnieuw opstart, is het verholpen. Ook met ruilingen kent de app regelmatig niet de naam van mijn vaste collega’s.
3door R 1***15/01/2024Werkgever onbekend
MeerIk zit sinds een update naar iOS 17.2.1 met hetzelfde probleem. Ik krijg continue melding dat werkgever onbekend is. In het verleden werkte deze app maar nu kom ik er niet in. Ook geprobeerd om app te verwijderen en opnieuw te installeren.. niets helpt. Wat kan ik doen?
1door Wer*******09/01/2024App werkt opeens niet meer in nieuwe jaar?
MeerNieuwe jaar en de app werkt niet meer.. opnieuw erop gezet maar nog doet hij niets? Vreemd…vervelend
1door Ver*******03/01/2024Werkt niet!
MeerDe app kan ik sinds een week niet meer openen. Geeft aan dat werkgever niet bekend is? Ontwikkelaars kunnen jullie dit oplossen!
1door Zor*******28/12/2023Groepsrooster
MeerOp de iPad kun je geen groepsrooster niet meer zien erg onhandig je kunt alleen op de pc nog zien. Niet echt handig als je thuis geen pc hebt.
1door Viv*******17/12/2023Problemen met inloggen
MeerFijne app, erg handig om even snel je rooster/vakantiedagen te bekijken. Echter word ik de laatste tijd elke keer “soort van” uitgelogd. Ik ontvang wel meldingen maar als ik in de app wil gaan dan moet ik mijn werkgever invoeren. Vervolgens zecht de app dat mijn werkgever niet bekend is. Heel vervelend. Voorheen hielp het om de app af te sluiten en opnieuw te openen, nu niet meer. App verwijderen en opnieuw downloaden heeft ook niet geholpen. Kunnen jullie dit probleem verhelpen aub?
2door Chr*******11/12/2023Werkgever onbekend?
MeerIk werk toch echt bij een grote overheidsorganisatie met maar 6 letters, maar schijnt in deze app niet te bestaan.
Wat een succes zeg!1door Ron*******30/11/2023Dringende behoefte aan innovatie en responsiviteit
MeerIk gebruik de InPlanning-app en webinterface nu al enige tijd en voel de noodzaak om mijn ervaringen te delen. Ondanks het potentieel van het systeem, wordt het geplaagd door technische problemen. Zowel de app-interface als de webinterface zijn verouderd en missen praktische functionaliteit, wat leidt tot inefficiëntie en frustratie. De app kampt met problemen zoals vastlopen en onhandige inlogprocedures, en de inconsistentie in notificaties draagt bij aan de problematiek.
Ik heb verschillende verbeteringsvoorstellen en feedback ingediend, maar deze lijken niet te worden overwogen of zelfs erkend door het ontwikkelingsteam. Dit gebrek aan responsiviteit en de duidelijke cognitieve dissonantie bij de ontwikkelaars over de staat van hun product zijn zorgwekkend. In een tijdperk waarin technologische vooruitgang en innovatie centraal staan, blijft InPlanning achter bij de concurrentie.
Een blik op de overige reviews toont aan dat ik niet de enige ben met deze ervaringen. Het lijkt erop dat het tijd wordt dat de ontwikkelaars gaan innoveren, voordat ze definitief achterop raken. Ik moedig de ontwikkelaars aan om actief feedback te verzamelen en te implementeren, en te streven naar continue verbetering en innovatie. Dit is cruciaal om relevant en effectief te blijven in de snel veranderende wereld van technologie en gebruikersbehoeften.2door Str*****19/11/2023Geen fijne app
MeerIk gebruik hem nu een jaar, loopt constant vast dus weer opnieuw installeren
3door Mic*******28/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."