Useless pickup fee
MeerThe app says the are 100+ items 301.602.08 in Eindhoven store , but there are no indication of the shelve where it is. So I need to pay pickup fee of ~4 eur to get an item that is officially available but not on the shelves? Why?
1door V F*******22/05/2026Leukkkk
MeerIk vind IKEA fantastisch vooral kleurrijk producten ik hou van kleuren. Graag meer gekleurde mokken en borden
5door Gre*******20/05/2026Geen verlanglijstje opslaan
MeerAls ik een product wil opslaan onder favorieten, vraagt de app steeds opnieuw of ik een nieuwe (verlang)lijst wil aanmaken. Al mijn lijsten zijn verdwenen en ik raak zo steeds opnieuw favoriete producten kwijt. App opnieuw installeren heeft niet geholpen
1door Ki ***19/05/2026Fijne winkel
MeerAfgelopen donderdag bij IKEA Zwolle geweest. We hadden onze PAX kledingkast in het weekend online samengesteld (aanrader!) en paar dagen later al afgehaald. Letterlijk binnen 2 minuten stonden we weer buiten met het pakket. Top en snel geregeld. Uiteraard de winkel nog even in en met een aantal toffe producten (nieuwe PS-collectie is echt gaaf) naar huis gegaan.
5door Ola*****16/05/2026Praktisch en handig
MeerIKEA producten zijn altijd praktisch en handig. En makkelijk in elkaar te zetten.
5door G J*******14/05/2026…ach IKEA
MeerMijn ervaring met IKEA is inmiddels niet meer een incident te noemen, maar een patroon. Op papier oogt alles strak georganiseerd en efficiënt – precies zoals je van IKEA verwacht. In de praktijk gebeurt echter het tegenovergestelde: afdelingen werken langs elkaar heen, waardoor je als klant verdwaalt in het systeem in plaats van geholpen wordt.
De chatbot is ronduit slecht en biedt nauwelijks bruikbare ondersteuning. Ook online tools zoals de PAX planner blijven onder de maat en voelen niet als betrouwbare hulpmiddelen, maar eerder als extra obstakels. Wanneer je dan contact probeert te krijgen, kom je terecht in een voicemail-achtig systeem dat totaal niet aansluit bij de klantbeleving die IKEA zecht zo belangrijk te vinden.
Het wrange is dat IKEA wél slim doordachte producten maakt. Maar wat heb je daaraan als de service eromheen zo dramatisch is? Als je eenmaal verstrikt raakt in hun klantenserviceproces, wil je eigenlijk nog maar één ding: dat het bedrijf je probleem oplost – of beter nog, zichzelf opnieuw uitvindt.
Dit is geen eenmalige frustratie; ik heb dit inmiddels vijf keer ervaren. En het wordt helaas niet beter. Er zit, om het maar zo te zeggen, geen woord Zweeds bij.1door Onl*******04/05/2026Superfijn
MeerHet is zo makkelijk om de app te gebruiken en het is zo fijn dat je zoveel korting krijgt met de IKEA family member krijgt superhandig
5door Een*******29/04/2026Kan niet inloggen
MeerAltijd fijn als een winkel als IKEA ook een app heeft, vooral als het helpt om de producten in de winkel te vinden. Jammer alleen dat het inloggen niet werkt op iOS apparaten. De pop-up blijft leeg/wit. Ook als ik de inlogpagina open in een browser (Safari of Firefox) werkt het inloggen wel maar bij het terugschakelen naar de app blijft het scherm weer leeg/wit.
2door Car******26/04/2026Een GROOT nadeel
MeerDe IKEA app werkt prima, het scannen in de winkel is gewoon goed. Maar je zou toch echt verwachten dat je bonnetje in de app bewaard blijft of automatisch gemaild kan worden. Dat zou voor mij het een 5 sterren app maken.
2door Roe******25/04/2026Griekenland geen optie
MeerGriekenland staat niet tussen de landen. Waarom? Wij hebben meerdere IKEA winkels.
1door Rex*******29/03/2026Evenals website, waardeloze navigatie.
MeerKrijg steeds updates van de app maar een gebruikersvriendelijke navigatie zit er na jaren nog niet in.
Nog vervelender, als je toevallig een artikel in je winkelmandje gedaan hebt maar niet gelijk afgerekend of besteld hebt wordt je per mail gestalkt om het alsnog te doen. Update na update maar verbetering is er niet… De website is al niet al te vriendelijk, de app is niet beter, zoeken zoeken en nog eens zoeken… Tijdrovend, totaal geen gemak, en als bonus ook nog funest voor je accu. Krijg steeds meer weerstand bij IKEA te gaan kopen.1door Daw*******18/03/2026Levering niet mogelijk
MeerWil bestellen, alles is beschikbaar voor levering, maar levering niet mogelijk. Staat niets bij. Zeer irritant bestellen zo.
1door I K***28/02/2026HEJ
MeerI love the Ikea more than I’ll ever love any child I’ll put on this world, I probably won’t put any child on this world since I’m gay but still, the ikea is life, happiness, it’s the light on this dark planet, I love the Ikea more then my family. Blahaj
5door Gar*****25/02/2026Makkelijk vindbaar
MeerGebruiksvriendelijke app waarin alles snel vindbaar is op een overzichtelijke manier.
5door Ann*****24/02/2026Slechte zelfscanervaring in winkel
MeerVandaag in de winkel moesten we voor het betalen eerst app installeren. Alles scannen en dan poortjes door en nog een keer alles scannen. Hoe moeilijk kun je het maken!?
1door Ano*******24/01/2026App verplicht
MeerHet is belachelijk dat je verplicht wordt de app te installeren om op de website van IKEA rond te kunnen kijken
1door Nic*30/12/2025Lijsten kwijt!
MeerSinds een paar dagen ben ik telkens mijn lijsten kwijt! Ik heb maar nieuwe aangemaakt, maar ook die ben ik na opnieuw opstarten van de app weer kwijt
1door S29/11/2025Beloningen met punten een grote leugen
MeerWerkt niet en je krijgt de code nooit toegestuurd. In de winkel te krijgen krijgen dat het systeem een storing heeft. Weer een bedrijf die klanten binnen probeert te halen met leugens.
1door Blu*****28/11/2025
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

