Ben zo royaal!
MeerAl jaren klant van Ben. Ongelooflijk wat zij bieden:veel MBs extra en lage abonnementskosten!
Allen ik als oudje, kan niet altijd 100% zonder echte klantenservice uit de voeten.5door Jok*******06/09/2023Geen tweede nummer kunnen toevoegen
MeerHeel vervelend ik heb twee nummers bij Ben maar kan maar 1 nummer op de app gezien al een keer overgeheld zou geregeld worden nou nog steeds niet. Verder loopt gelukkig wel alles goed via Ben.
1door Nat*******21/08/2023Slecht
MeerAltijd is de app in onderhoud en ik moet regelmatig opnieuw inloggen waarnaar ik gelijk weer uitgelogd word keer op keer
4door Ste****17/07/2023Verbruik
MeerTop app. Maar zouden jullie ook kunnen implementeren dat je je data verbruik per app kan zien? Dan kan ik zien hoeveel bijv. Whatsapp en discord verschillen bij een video call
———
De link in jullie app die mij zou moeten doorsturen om de app te updaten, stuur mij naar de ‘iTunes store’ app in de App Store4door Mar***06/07/2023Heerlijk netwerkje hoor
MeerIk moet eerlijk zeggen, dit netwerk top!
Maar het is natuurlijk niet altijd feest, het overzetten van het account naar een nieuwe telefoon was even een gedoe, maar sindsdien geen problemen meer mee gehad.
-Gr anoniem(pje)5door Anoniem06/07/2023Geen bereik in buitenland en dat ik vind het jammer. Verder geen klantenservice nummer
MeerGeen bereik in buitenland en dat ik vind het jammer. Verder geen klantenservice nummer
5door Sha*******01/07/2023Groteren bundel.
MeerKwa product en prijs zijn jullie goed. Alleen 1500 GB hier mee red je het er niet meer meer. Persoonlijk zou ik 20/25 GB willen. De app is lekker overzichtelijk. Niks mis mee.
2door Wes******19/06/2023Slechte ontvangst internet
MeerSlechte ontvangst internet in het buitenland. Als mijn bundel 80 % op is waarschuwde Ben mij, doch mij beperken om dan gedwongen te worden om extra mb`s te kopen vind ik niet passen bij de service.
Groet Bob van Helten1door Pi *****13/06/2023Ben is top
MeerBen is een superbedrijf goede service en goede uitleg ik beveel hem aan iedereen aanZe zijn ook heel vriendelijk als je iets te vragen hebt ze helpen je altijd en doe nooit kattig klantvriendelijkheid staat voorop bij hun dat is een feit groeten mevrouw Jessica van Berkel uit Utrecht
5door Cav***12/06/2023Werkt niet
MeerApp geeft al een paar dagen foutcode 600. Aan de chatbot heb ik niks en opnieuw downloaden en opnieuw inloggen lost niets op. Helaas, vandaar 2 sterren.
2door Kar*******04/06/2023Belkosten buiten de bundel bellen
MeerGraag zou ik zien dat Ben , indien boeven van buitenaf, mijn bundel
gebruiken om zichzelf ten onterechte te verrijken, mijn bundel beschermen door het “ buiten je bundel bellen “ automatisch aanzet .
Met vriendelijke groet,
De afzender , u wel bekend , a.d.h.v telefoonnummer, bedankt voor uw aandacht!4door Bed******02/06/2023BFF
MeerBen is al 10 jaar mijn beste keus ooit. Nooit enig trouble gehad, ook niet toen mijn kinderen op mijn abonnement meeliften.
Elke verlenging, elke toestel overstap, altijd oké!5door Hen*******26/05/2023Met kind versie
MeerZou wel handig zijn als je in de kind modus ook later nog de vingerafdruk kan instellen (bij installatie was de benodigde vinger op school)
5door Bak******15/05/2023MB- verbruik
MeerIk zit thuis met wifi aan en toch wordt mijn mobiele data gebruikt voor het downloaden van een software-update van mijn iPhone via mijn laptop die ook met wifi verbonden is. Mijn telefoon schakelt altijd over naar mijn wifi als ik thuiskom.
1door Bop***04/05/20230900 nummers
MeerSinds 11 april ben ik overgestapt op Ben. Zeer tevreden Ben ik tot op heden.
Alleen had ik graag van te voren willen horen dat 0900 nummers buiten de bundel vallen standaard.
Verder nog geen klachten4door Liq***21/04/2023Informatie
MeerZeer snelle wijzigingen en informatie. Bevestiging van wijzigingen. Zeer klantvriendelijk!
5door Hns***27/03/2023Kwaliteit en service dik achteruit
MeerBen al 10 jaar een Ben gebruiker, zelfs 2x een abo met iPhone genomen. Uiteindelijk zelf een iPhone gekocht met los abo, veel goedkoper!
Afgelopen 2 jaar rekenen ze ineens “inflatie” stijgingen er bij voor het nieuwe jaar. Hebben ze jaren er voor nooit gedaan, excuus om de abo prijzen dus te verhogen. En zolang klant zijn telt ook voor niets, nooit mooie aanbieding gehad of korting. Denk dat tijd is om te wisselen van provider :)
Best tip dat ik kan geven is, ga voor sim only, die je per maand kan opzeggen. Kan je je abo per maand wijzigen als je meer of minder wilt. Meer kan gelijk toegepast worden. Minder moet je de maand zelf + een volle maand afwachten. Ook zo lekker belazerend. All about the money :) en zo kan je binnen een paar maanden weg wezen ipv 2 jaar vast zitten aan ze.1door Pur*******23/03/2023Omdat
MeerIk vind het soms zo weinig mb’s krijg is ook de schuld van me zelf dat internet te duur is
1door La *****20/03/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Flower zei over GPFans: "Als je van Rascisme en Discriminatie houdt is dit de site voor..."
- Ton van Melick zei over bol.com: "De app werkt niet meer op i-pad, blijft hangen op blauwe..."
- Kelly zei over Chapters:Interactieve Verhalen: "'wiwrfe59' wie voegt me toe. Ik vind niet hoe je vrienden..."
- Frederike Willemse zei over bol.com: "Na de laatste update van IOS17.2 werkt de app niet meer op..."
- Hans van Etten zei over Caiway Interactieve TV: "Zoals vele hier moeite met inloggen. Tip: gebruik niet de..."
- Van Peel zei over PictureThis: Planten Herkennen: "Het is een bedrieglijke app! Een abonnement wordt je..."
- Jan zei over ING Bankieren: "Reclames tijdens primaire bankzaken als geld overmaken...."
- Raymond zei over Klaverjas HD: "Goeie app, maar een aantal stomme een storende fout als je..."
- Jacqueline zei over Cineville: "Leuke app, maar ondervind steeds meer “verbindings problemen ...."