Great tool
MeerThe pix resolution of the saved images shout be improved. The image resolution of the saved image is lower than in edit-mode in FaceHole
4door Sat*******06/10/2025FACEinHOLE
MeerWerk na laatste update niet meer
Ik gebruik iOS 12.5.7
Maakt het aub weer in orde5door Leo****30/07/2023Great tool
MeerThe pix resolution of the saved images shout be improved. The image resolution of the saved image is lower than in edit-mode in FaceHole
4door Okk**20/05/2019Cool app, but the dev sucks
MeerEasy to make a funny image.
But I hate that the dev suddenly pulls the HD version of this app, making people buy the app again, but this time with a watermark in the paid version.4door Ali*******30/08/2016Leuk! (Voor even)
MeerHeel leuk in het begin, maar op een gegeven moment gaat de nieuwigheid eraf. Blijft nog wel geinig. Jammer dat bij de HD foto's de app crasht. Maar leuk dat de voorraad foto's constant word aangevuld.
4door Ler******24/09/2014face in hole
Meerface in hole is een leuk programma om foto's te maken in leuke plaatjes. het gezicht is er op de plaatjes afgeknipt zodat je je eigen hooft er in kan zetten. je kan er ook een filmpje inzetten dat is ontzettend grappig haha
5door X L****14/05/2012Face in hole
MeerLeuk programmatje,
Maar op de iPad valt hij steeds weg, zonde van mijn geld!
Ik heb er zo niks aan...
Ik hoop dat het snel verholpen is met een update ofzo!2door Ram*******25/03/2012Faceinhole
MeerIt's a funny app. I updated this app, but the previous version was much better.
2door Non******13/02/2015Very bad app
Meer1) very unstable (crashes often while saving)
2) only few effects
To be totally rewritten from scratch !1door Fra*******06/11/2010
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

