Elsevier Weekblad Digitaal

Elsevier Weekblad Digitaal

van ONE Business
  • Universeel: Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch
  • Laatst bijgewerkt: 31-05-2019
  • Gratis! · iOS 10.0 + · 17.9 MB · Versie 10.3
  • Los dat inlogprobleem nou eens op!

    Al vele jaren abonnee bij Elsevier, maar moet nog steeds regelmatig opnieuw inloggen omdat de app het wachtwoord/abonneenummer niet onthoudt. Ik lees hier dat het een veel voorkomend probleem is. Daarbij geeft de app ook vaak aan dat het abonneenummer onjuist is. Of ik dat even wil aanpassen. Dat lukt dan natuurlijk niet en dan kom je er dus helemaal niet in. Elsevier, pas zelf eens lekker het inlogproces aan, dit werkt slecht, het speelt nu al een jaar of wat en het is nog steeds niet opgelost!

    2 / 5  door Sippie Soppie · Versie: 10.3
    14/07/2019
  • Wachtwoord

    Meest irritante app die een wachtwoord niet goed kan bewaren. Abonnement werkt niet want je moet steeds opnieuw inloggen

    1 / 5  door Jano9 · Versie: 10.3
    04/07/2019
  • Bijna helemaal goed

    Op een paar zaken na een goede app. Wat ik het meest mis bij het lezen van het magazine is dat de controls boven en onderaan constant in beeld blijven.
    Ik wil zoals bij de meeste magazine apps kan, deze kunnen verbergen en volledige focus op het magazine kunnen brengen. Gewoon alleen maar full screen magazine.
    Daarnaast staan de menuknoppen onderaan in de app (home, weekblad en meer) te laag, waardoor op iPad Pro (modellen van eind 2018) de tekst van deze knoppen achter de balk verborgen wordt.

    3 / 5  door Stephan D88 · Versie: 10.3
    05/06/2019
  • Prima app, als het inloggen werkt

    De app zelf is goed qua vormgeving en navigatie. Vijf sterren als het inloggen goed zou werken. Kan als betalende digitale abonnee nu haast niets lezen.

    3 / 5  door Hermanvanrhijn · Versie: 10.2.1
    30/05/2019
  • Inlogproblemen

    Fijne app maar helaas elke keer opnieuw inloggen. Werken met veilige wachtwoorden is dan wel vervelend.

    2 / 5  door An3s · Versie: 10.1
    12/03/2019
  • Zoekfunctie

    De app oogt goed, maar waar zit de zoekfunctie om artikelen te selecteren op een steekwoord?

    3 / 5  door Posefius · Versie: 10.1
    27/01/2019
  • Maandpas via appstore werkt niet meer na verlenging

    Maandabo genomen via appstore. Werkte prima, maar na de verlenging niet meer. Weggegooid geld abo opgezegd.

    1 / 5  door Dolfijn63 · Versie: 10.1
    18/01/2019
  • Misterieuze registratie

    App ziet er goed uit en werkt vlot maar men moet zich eerst registreren volgens de aanwijzingen en dat is niet mogelijk omdat men na aankoop van een maandpas in de iTunes store geen abonneenummer ontvangt. Men kan dan Premium artikelen niet lezen. (Refund is niet mogelijk na de eerste keer openen van de app). Na bellen met de vriendelijke klantenservice blijkt dat registreren niet nodig is maar men moet in de app onder tabblad weekblad-mijn edities-herstel aankopen kiezen waarna men moet inloggen in de iTunes store. De Premium content is nu vrijgegeven. Wil men reageren op artikelen volgt toch de aanwijzing om in te loggen.

    3 / 5  door Ereader61 · Versie: 10.1
    31/12/2018
  • Maandpas werkt niet (goed)

    Helaas heb ik beoordelingen pas achteraf gelezen. Zoals een andere gebruiker al aangaf, geeft de maandpas in tegenstelling tot de beschrijving geen toegang tot alle artikelen.
    In veel gevallen leidt het artikel weer naar de betaalde keuzes pagina, waarop al eerder een aanschaf was gedaan. Het opnieuw aanklikken van bijv maandpas bevestigt dat er al een actieve maandpas is...
    Een teleurstellende ervaring. Met ingang van de nieuwe maand is wel de maandbijdrage geincasseerd, maar heb ik geen toegang.

    1 / 5  door Keesxyz · Versie: 10.1
    27/12/2018
  • Uitstekend, alleen één vervelend gebrek

    De app werkt voor het grootste deel uitstekend, maar heeft één ontzettend vervelend gebrek: Als ik de app open en door de nieuws- en opinie-artikelen blader, moet ik telkens opnieuw inloggen, ook al ben ik al ingelogd in de app voor het weekblad.
    Er wordt dan wel een selectievakje weergegeven om ingelogd te blijven, maar dit werkt niet waardoor ik de volgende keer weer moet inloggen.

    2 / 5  door Jwmenzen · Versie: 10.1
    02/12/2018
  • In app aankopen werken niet

    Zoals al vaker vermeld, in app aankopen (week- en maandpassen) werken niet. Elsevier los het op!

    1 / 5  door Vince Bent · Versie: 10.1
    01/12/2018
  • Lastig downloaden

    Telkens als ik nieuwe Elsevier wil downloaden, moet ik eerst naar ....meer gaan. Terwijl ik ben ingelogd, staat er toch steeds weer Kopen bij de nieuwe Elsevier i.p.v. downloaden.
    Zeer irritant.

    1 / 5  door Jan Japie · Versie: 10.1
    08/11/2018
  • Maandpas werkt niet (goed)

    Helaas heb ik beoordelingen pas achteraf gelezen. Zoals een andere gebruiker al aangaf, geeft de maandpas in tegenstelling tot de beschrijving geen toegang tot alle artikelen.
    In veel gevallen leidt het artikel weer naar de betaalde keuzes pagina, waarop al eerder een aanschaf was gedaan. Het opnieuw aanklikken van bijv maandpas bevestigt dat er al een actieve maandpas is...
    Een teleurstellende ervaring.

    1 / 5  door Keesxyz · Versie: 10.1
    07/11/2018
  • LET OP: Maandpas werkt niet meer!

    Recent (september) is mijn maandpas abonnement verlengd, en toen functioneerde hij niet meer. Ik kon geen enkele betaalde artikel meer lezen! De App Store verwijst mij naar Elsevier en Elsevier verwijst mij terug naar de App Store! Geld teruggekregen van Appstore, hulde Apple!
    Update 19-10-18: 2de poging: nieuwe maandpas aangeschaft in de hoop dat deze nu wel functioneert: helaas ik kon geen enkele betaalde artikel lezen! Advies: neem geen maandpas totdat de bug is opgelost!

    1 / 5  door Petersons · Versie: 10.1
    21/10/2018
  • Een goedwerkende app

    Artikelen zijn goed leesbaar. App werkt vloeiend en soepel. Ook het digitaal lezen van de Elsevier werkt perfect. Chapeau

    5 / 5  door S A S B G A27 · Versie: 10.1
    07/10/2018
  • Maanpas werkt niet meer

    Recent is mijn maandpas abonnement verlengd, en toen functioneerde hij niet meer. Ik kon geen enkele betaalde artikel meer lezen! De Elsevier helpdesk verwijst mij naar de App Store en de App Store verwijst mij terug naar Elsevier. Geld teruggekregen van Appstore, hulde Apple!
    Advies: vermijd de Elsevier maandpas tot de bug is opgelost!

    1 / 5  door Petersons · Versie: 10.1
    04/10/2018
  • Betalen voor niets

    Betalen maar de app niet kunnen gebruiken zoals beloofd. Dat is samengevat hoe het werkt.

    1 / 5  door Blacktree61 · Versie: 10.1
    25/09/2018
  • Verbeterde inlog functionaliteit?

    Wat houd de verbeterde inlog functionaliteit in? Dat ik elke keer als ik de app opstart opnieuw in moet loggen? Een keer of 10,15 op een dag? En dat eigenlijk al sinds de “nieuwe” app? Echt een verbetering moet ik zeggen!

    1 / 5  door Silenro · Versie: 10.1
    19/09/2018
Deel deze app op:

AppWereld maakt gebruik van cookies, door verder gebruik te maken van de site gaat u daar mee akkoord.

Sluiten Meer informatie