oude pagination!1 Recensies: Elsevier Weekblad Digitaal - AppWereld
Elsevier Weekblad Digitaal

Elsevier Weekblad Digitaal

van ONE Business
  • Universeel: Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch
  • Laatst bijgewerkt: 06-11-2019
  • Gratis! · iOS 10.0 + · 16.6 MB · Versie 10.4.1
  • Steeds opnieuw inloggen

    Zo onhandig dat je iedere keer opnieuw moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.

    1 / 5  door Rmancius · Versie: 10.4.1
    04/12/2019
  • Opnieuw inloggen werkt niet

    Elsevier heeft over het weekend zijn klanten eruit gegooid en nu moet je opnieuw inloggen wat vervolgens niet geheel verbazend wekkend niet werkt. Voor het gemak is de hulplijn in het weekend niet bereikbaar. Helaas dit weekend geen elsevier.

    1 / 5  door Jori Jj · Versie: 10.4.1
    10/11/2019
  • Problemen

    De laatste release van de app heeft verschillende problemen met het laden van content. Pagina’s laden heel traag of niet, comments laden helemaal niet.

    2 / 5  door Sander van der Linden · Versie: 10.4.1
    10/11/2019
  • Regelmatig uit de lucht

    Het gebeurt vaak dat je uitgelogd wordt en je niet meer kan inloggen en ook niet de weekbladen kan lezen. Blijkt altijd een algemene storing te zijn. klantenservice ongeïnteresseerd en geven geen antwoord op vragen. Abonnement verlengen levert altijd fouten op. Al met al slecht!

    1 / 5  door Jackykk · Versie: 10.4.1
    09/11/2019
  • Error 503 Backend fetch failed

    Nieuwe app geïnstalleerd met bovenstaande error en kan verder niks lezen in het weekend.
    Dit is niet wat je verwacht van een digitaal abonnement.
    Graag een betere stabielere app/ server en eentje waar je niet elke keer opnieuw moet inloggen !

    1 / 5  door Dickie Dickv7 · Versie: 10.4.1
    09/11/2019
  • App opent niet meer

    Geeft melding : moet geupdate worden. Gaat naar appstore, maar reageert niet meer na klikken op ‘ open’.

    1 / 5  door Billybob Y · Versie: 10.3
    08/11/2019
  • Kan dat niet anders?

    Mooi blad, interessante artikelen. Lettertype van het homescreen is erg klein en niet te wijzigen. Heb een maandpas gekocht (“u sluit een abonnement af”) maar bij diverse artikelen krijg ik na enkele regels tekst de oproep om eerst abonnee te worden?
    Dit is van toepassing bij doorverwijzingen naar andere Elsevier artikelen. Na een aantal dagen vergeefs wachten op een antwoord van de helpdesk het abonnement weer geannuleerd. Kan dat nou niet anders?
    Misschien goed om te weten: indien je om één of andere reden het programma opnieuw moet installeren (bijv. bij software problemen) dan ben je de link met de pas kwijt. Het programma heeft geen optie om een aankoop te herstellen. Vanaf dat moment kun je bijna niets meer lezen.
    Correctie 12-09-19. De herstel optie blijkt op een volstrekt onlogische plek te staan, onder ‘weekbladen’ en ‘Mijn gedownloade edities’.
    De helpdesk geeft daarnaast het volgende aan ‘Met de toegangspas heeft u echter géén toegang tot de Elsevier Weekblad edities onder 'Weekblad'

    2 / 5  door Celf · Versie: 10.3
    12/09/2019
  • Los dat inlogprobleem nou eens op!

    Al vele jaren abonnee bij Elsevier, maar moet nog steeds regelmatig opnieuw inloggen omdat de app het wachtwoord/abonneenummer niet onthoudt. Ik lees hier dat het een veel voorkomend probleem is. Daarbij geeft de app ook vaak aan dat het abonneenummer onjuist is. Of ik dat even wil aanpassen. Dat lukt dan natuurlijk niet en dan kom je er dus helemaal niet in. Elsevier, pas zelf eens lekker het inlogproces aan, dit werkt slecht, het speelt nu al een jaar of wat en het is nog steeds niet opgelost!

    2 / 5  door Sippie Soppie · Versie: 10.3
    14/07/2019
  • Wachtwoord

    Meest irritante app die een wachtwoord niet goed kan bewaren. Abonnement werkt niet want je moet steeds opnieuw inloggen

    1 / 5  door Jano9 · Versie: 10.3
    04/07/2019
  • Bijna helemaal goed

    Op een paar zaken na een goede app. Wat ik het meest mis bij het lezen van het magazine is dat de controls boven en onderaan constant in beeld blijven.
    Ik wil zoals bij de meeste magazine apps kan, deze kunnen verbergen en volledige focus op het magazine kunnen brengen. Gewoon alleen maar full screen magazine.
    Daarnaast staan de menuknoppen onderaan in de app (home, weekblad en meer) te laag, waardoor op iPad Pro (modellen van eind 2018) de tekst van deze knoppen achter de balk verborgen wordt.

    3 / 5  door Stephan D88 · Versie: 10.3
    05/06/2019
  • Prima app, als het inloggen werkt

    De app zelf is goed qua vormgeving en navigatie. Vijf sterren als het inloggen goed zou werken. Kan als betalende digitale abonnee nu haast niets lezen.

    3 / 5  door Hermanvanrhijn · Versie: 10.2.1
    30/05/2019
  • Inlogproblemen

    Fijne app maar helaas elke keer opnieuw inloggen. Werken met veilige wachtwoorden is dan wel vervelend.

    2 / 5  door An3s · Versie: 10.1
    12/03/2019
  • Zoekfunctie

    De app oogt goed, maar waar zit de zoekfunctie om artikelen te selecteren op een steekwoord?

    3 / 5  door Posefius · Versie: 10.1
    27/01/2019
  • Maandpas via appstore werkt niet meer na verlenging

    Maandabo genomen via appstore. Werkte prima, maar na de verlenging niet meer. Weggegooid geld abo opgezegd.

    1 / 5  door Dolfijn63 · Versie: 10.1
    18/01/2019
  • Misterieuze registratie

    App ziet er goed uit en werkt vlot maar men moet zich eerst registreren volgens de aanwijzingen en dat is niet mogelijk omdat men na aankoop van een maandpas in de iTunes store geen abonneenummer ontvangt. Men kan dan Premium artikelen niet lezen. (Refund is niet mogelijk na de eerste keer openen van de app). Na bellen met de vriendelijke klantenservice blijkt dat registreren niet nodig is maar men moet in de app onder tabblad weekblad-mijn edities-herstel aankopen kiezen waarna men moet inloggen in de iTunes store. De Premium content is nu vrijgegeven. Wil men reageren op artikelen volgt toch de aanwijzing om in te loggen.

    3 / 5  door Ereader61 · Versie: 10.1
    31/12/2018
  • Maandpas werkt niet (goed)

    Helaas heb ik beoordelingen pas achteraf gelezen. Zoals een andere gebruiker al aangaf, geeft de maandpas in tegenstelling tot de beschrijving geen toegang tot alle artikelen.
    In veel gevallen leidt het artikel weer naar de betaalde keuzes pagina, waarop al eerder een aanschaf was gedaan. Het opnieuw aanklikken van bijv maandpas bevestigt dat er al een actieve maandpas is...
    Een teleurstellende ervaring. Met ingang van de nieuwe maand is wel de maandbijdrage geincasseerd, maar heb ik geen toegang.

    1 / 5  door Keesxyz · Versie: 10.1
    27/12/2018
  • Uitstekend, alleen één vervelend gebrek

    De app werkt voor het grootste deel uitstekend, maar heeft één ontzettend vervelend gebrek: Als ik de app open en door de nieuws- en opinie-artikelen blader, moet ik telkens opnieuw inloggen, ook al ben ik al ingelogd in de app voor het weekblad.
    Er wordt dan wel een selectievakje weergegeven om ingelogd te blijven, maar dit werkt niet waardoor ik de volgende keer weer moet inloggen.

    2 / 5  door Jwmenzen · Versie: 10.1
    02/12/2018
  • In app aankopen werken niet

    Zoals al vaker vermeld, in app aankopen (week- en maandpassen) werken niet. Elsevier los het op!

    1 / 5  door Vince Bent · Versie: 10.1
    01/12/2018
Deel deze app op:

AppWereld maakt gebruik van cookies, door verder gebruik te maken van de site gaat u daar mee akkoord.

Sluiten Meer informatie