Opladen in Medemblik
MeerDe app werkt heel goed. Ik had de app per ongelijk afgesloten. En toen ik de app weer opende. Moest ik een nieuwe sessie starten. Niet gedaan en de stekkers er maar uit gehaald. Nu zie ik in de app bij mijn sessies dat de tijd van opladen correct is verwerkt. Heel fijn.
5door Ger*******21/04/2024Goed werkende app, vooral met Apple Pay
MeerKind kan de was doen. Net een nieuwe elektrische auto, maar nog geen Laadpas. App gedownload, op zoek gegaan naar scherp tarief in de buurt, kabel er in, app geopend, laadsessie gestart en betaald met Apple Pay en verliep vlekkeloos!
Vooral handig om tarieven van palen in de buurt te proberen. Lees ook dat de app in het buitenland ook goed werkt… ben benieuwd!5door De *****31/12/2023Qr scanner kan niet scannen in het donker
MeerHet is niet mogelijk op een iPhone de zaklantaarn te activeren en vervolgens de QR code van de laadpaal te scannen.
1door Bas*******19/11/2023Very bad payment system
MeerEverytime I try to charge my car, either credit card option or apple pay, payment declines at first, then it starts but at the end when I select end charging, the app gives error, says sth went wrong. Today I could not stop it and I had to call the energy provider to release the cable. Also every time they block 20 euro and refund 5-10 days later. Instead of that just add your own wallet
3door Ogu*****28/08/2023Betaalmethoden worden niet geaccepteerd.
MeerIk zou graag iets schrijven over het gebruik van de app, maar dat gaat niet. Ik heb alle betaalmethoden geprobeerd: bankkaart, applepay, creditcard. Niks. De methoden worden wel geaccepteerd door de app, maar per laadpaal wordt aangegeven dat mijn geselecteerde betaalmethode door de desbetreffende laadpaal aanbieder niet wordt geaccepteerd. Alleen jammer dat dat letterlijk voor iedere aanbieder in de regio Amsterdam geldt. Contact met de helpdesk resulteerde in de melding dat ik een laadpas moest toevoegen. Lekker bezig: Als ik wil opladen met een laadpas heb ik die app niet echt nodig, is het wel? Zorg gewoon even dat het werkt!
Edit: Reactie op reactie van ontwikkelaar: nee, het werkte gewoon helemaal niet. De enige 2 palen die ik gebruik zijn van equans en totalenergies. Er was geen enkele mogelijkheid om te betalen. Inmiddels heeft de app een update gehad, en nu werkt het wel, dus eind goed al goed.1door Maa*******11/07/2023Was geweldig, nu niet meer
MeerEen eerdere versie van de app was snel en eenvoudig, toonde een lijst met favorieten, en kon m’n incheckstatus uitlezen. Na een update is de app enorm traag en zijn al deze features vervallen. Het toont het alleen nog maar laadpunten in de buurt. Wat eerst een absoluut essentiële app was, is nu een overbodige irritatie.
Na reactie: bedankt, de favorietenlijst is gevonden. Deze is echter niet meer op volgorde van locatie gesorteerd of handmatig te sorteren. En door een UI-bug valt de onderkant helaas weg. Al met al voelt het echt een stuk minder stabiel dan voorheen.1door Mar*******10/07/2023Geld kwijt
Meer3 dagen geleden mijn auto willen opladen maar bleef foutmelding geven (storing bij de paal) geld al afgeschreven middels Apple Pay! Helaas tot op heden nogsteeds niet retour ontvangen weg 20 euro!?
1door Anoniem28/06/2023EV rijders moeten hem gewoon hebben
MeerPrima app voor de EV rijder, bijzonder gebruiksvriendelijk. Favorieten zijn in te stellen, mooi overzicht van laden en kosten…voor mij echt een dikke 10….update had nog wat aanpassingen nodig, maar sinds een paar dagen weer top. En een dikke plus….keurig reactie op vragen vanuit de ontwikkelaar van de app..niks meer dan hulde.
5door Win*******11/05/2023What a terrible UX update. Bye.
Meerwhoever redesigned the interface: you did a terrible job.
try to search a location and see where it fits in the map - you get a tiny portion of the screen for the map and a bunch of useless trash eating the rest.
we the search function also shows locations in whatever countries instead of sorting per proximity (obvious?).
try to use this yourself and you’ll find a few more.
uninstalling.1door Lal******05/05/2023Update niet altijd beter
MeerNa de meest recente update ontvang ik geen meldingen meer als de auto start met laden én als de auto vol is. Hele app doorzocht, geen mogelijkheid meer om het aan te zetten maar ook geen mogelijkheid om vragen te stellen. Waardeloos!
1door Cis***16/04/2023App werk voor geen meter
Meer45 min lang bij verschillende laadpunten uitgeprobeerd. Elke keer als je QR code scant wordt dit niet herkend en vervolgens blijf continu op laadsessie starten.
1door Fig****15/04/2023Doet het niet
MeerKrijg hele tijd foutmelding omdat er onvoldoende saldo is voor uw geselecteerde betaalmethode. App verwijderd en er opnieuw opgezet. Duurt het scannen van bankpasje uren. Was zeer tevreden met deze app maar nu voorgoed verwijderd.
1door Rob*******04/02/2023Egmond aan zee
MeerMet een app maar het systeem werkt voor geen meter.
25 min geladen toen eruit gegooid , daarna weer gedaan weer na 10 min eruit gegooid.
Oftewel een waardeloos systeem zo .1door Mar*******08/08/2022Delen met partner
MeerIk deel de auto met m’n partner, en als ik de laadsessie straft en zij wil daarna met de auto, dan kan zij hem niet stoppen en andersom. Verder werkt het prima.
2door Mic*******19/07/2022Error maar laad wel
MeerError.. maar laad wel. De laad sessie verschijnt niet in het menu waardoor ik niet kan declareren. Erg storend..
1door Sve*******05/07/2022Extremely poor customer service.
MeerUnable to convey instructions, does not know where on the device the information customer service needs is displayed and clearly no experience actually using the service them selfs. Completely lacks empathy.
1door Bal*******24/04/2022Werkt niet, slechte klantenservice
MeerHet lijkt allemaal goed geregeld totdat het systeem niet werkt en dan?
Uiteindelijk bij Greenflux terecht gekomen, ticket kunnen aanmaken maar geen response meer. 3 emails erachteraan, geen reactie!1door Nil****10/03/2022Bug in de app
MeerTijdens het laden krijg ik telkens de melding dat hij gestopt is met laden maar hij laad gewoon. Is zeer irritant
3door Def*******21/07/2021
Recent bekeken
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."