Bezorgen niet op tijd
MeerEr zou op vrijdag een pakket bezorgd wirden volgens de mail van Bol.vom. Dit had ik ook aangegeven bij mijn bestelling! Maar als je de track&trace volgt dan zecht Budbee dat het pas maandag komt! Fijn zo’n bedrijf, ik hoef het pakket niet meer!
1door Akk******13/04/2024De Redder
MeerIk Word Altijd Goed Op De Hoogste Gehouden Over Mijn Bestelling Goed Bezig Allemaal
4door And*******11/04/2024Horrible courier service. 3 failed delivery attempts
MeerOne star only because I cant give zero.
I used this service as they offer after work delivery. I paid for express delivery which I did not receive and have still not gotten a response from the company what they consider “express”. I live in a city, where I have never had an issue with delivery. First failed attempt the driver cancelled the delivery at 22:30, 20 minutes before the app indicated he would be here. I waited the whole evening for him to arrive. Second delivery the driver told me he could not find my apartment, gave me a call and after trying to explain for some time how he can get to my apartment (which he refused to follow) told me it is taking too long and he will not come. I told him this is unacceptable as I am paying for his service. He shouted at me and put the phone down in my ear. I tried to call back but the number goes to a service call which instructs you to go to the chat in the app. I did this and was told that in fact the parcel was never loaded and was not in the truck. So unfortunately the truth of what went wrong is a mystery. The customer service center luckily helped to schedule a new delivery. Unfortunately, after planning my day for a third time around being at home for a delivery, the driver once again failed to deliver. This time I was told no one was home, which was not the case. Our bell was never rung. The driver called me. I promptly answered only for the line to be put down immediately. I am flabbergasted. I have cancelled my delivery with them and will (within my control) never use this service ever again.1door Ine****11/04/2024Lange levertijden
MeerSorry maar mijn pakket ligt sinds 2 april bij budbee (staat in de app) maar nu op 11 april heb ik nog steeds niks binnen. Dat vindt ik erg lang duren. Bij dhl en post nl gaat alles veel sneller….
2door Sle*******11/04/2024Pakket zoek
MeerEr is niet bij ons aangebeld, we waren thuis
Pakket stond niet op de afgesproken plek als we niet thuis waren, ook niet op een andere plek.
Wel kreeg ik de melding dat het pakket geleverd was.2door Rin******04/04/2024de app was in eerste instantie rampzalig
MeerDe app installeren ging prima. Maar de gegevens invoeren bleef steeds terugkomen.
Elke poging om iets in de app te bekijken resulteerde in steeds weer het gegevens invoer scherm. Hierdoor de eerste poging tot leveren hopeloos misgegaan.
De bezorger hing ook binnen 5 seconden op, te kort voor een normaal gesprek. De tweede keer bellen was ik te laat om op te nemen, terwijl ik de telefoon in m'n hand had.
Uiteindelijk de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna werkte het naar verwachting. De tweede poging verliep vervolgens als een zonnetje!
Door de eerste ervaring geef ik voorlopig niet meer dan één ster. Maar dat kan veranderen ..1door Rwi***24/03/2024Waardeloze app!
MeerAlle gegevens voor bezorgen ingevoerd. De zending is zichtbaar, maar informatie is niet benaderbaar. Zodra je er op tikt komt het erg kort in beeld, direct gevolgd door het invulscherm. invullen heeft geen zin want je kunt niet verder. Wegklikken werkt ook niet want dan is alleen de zending van het beginscherm weer zichtbaar.
De chat vanuit de mail openen werkt ook niet, dan start de app en vervolgens krijg je weer het invulscherm.
De website vertoont hetzelfde probleem.1door Zee*******21/03/2024Bezorgdatum
MeerLevering zou in 1 tot 2 werkdagen zijn. Op het laatste moment veranderd het weer. Mijn vriendin heeft later besteld, en heeft het eerder binnen.
1door Luc*******13/03/2024Niet goed gegaan
MeerDe twee keer dat ik een pakket heb laten bezorgen door Budbee is het beide keren niet goed gegaan. De laatste keer lag het pakket niet in de locker. Vervolgens kreeg ik te horen van de klantenservice dat ik binnen 3 werkdagen zou worden gebeld door Budbee. Slechte service, want ik had het pakket niet over 3 dagen maar nu nodig.
1door The*****08/03/2024Topp app
MeerIk gebruik altijd budbee als de optie er is, is de enige die echt goed bezorgd vind ik.
Er wordt nooit met paketjes gegooid en je krijgt actuele updates ook zijn de bezorgers altijd ers lief en gezellig
Fijn dat er nog goede bezorgservices zijn.5door Nor***07/03/2024Amateurs
MeerKon met de track en trace bijhouden wanneer de chauffeur er is. Vervolgens kreeg ik de melding dat er niemand aanwezig was en ze de bestelling niet konden leveren. Ze hebben niet eens een poging gedaan om aan te bellen oid. Waardeloos als je zo met je klanten omgaat…
1door Lar*******20/02/2024Zeer tevreden
MeerIk heb al diverse keer wat besteld wat werd bezorgd deze bezorgd dienst
Tot op heden hebben ze waar gemaakt was ze hebben beloofd
Pakket is goed volgen en exacte tijdsindicatie superblij mee hartelijk dank5door Jol*******19/02/2024Wachten
MeerIk wacht al een hele tijd op mijn bestelling. Krijg melding dat deze komt, maar nog steeds niets ontvangen.
1door Jti**15/02/2024I would like to give zero stars
MeerThis company is a scam. Waiting since one week for delivery. It’s a joke. Every day they cancel delivery because driver was late …
1door Asi*******12/02/2024Waardeloze app
MeerJe kunt van alles instellen. Alleen bij de laatste stap kun je het allemaal niet bevestigen want die button blijft lichtgrijs en dat is de passieve kleur.
Daarnaast kun je aangeven dat je het liever kunt laten bezorgen naar een afhaalbox. Dat heb ik ruim voor de levering aangegeven. Krijg ik een dag later de leveringstijd en wordt alsnog bezorgd op huisadres. Kan ik alsnog thuis wachten…..2door P C*******08/02/2024Waardeloze bezorgservice nooit op de juiste dag
MeerHoop dat bol.com snel stopt met deze bezorgdienst. Of pakket wordt niet bezorgd. Of Op camera staat dat bezorger die gaten in doos slaat tegen hoek plantenbak.
En pakket komt nooit op de bezorgdag die aangeven wordt.
Ben er echt klaar mee.
Ook klacht ingediend bij bol.com.1door Ikh*******05/02/2024Slechte bezorging
MeerBezorger kijkt niet verder dan zijn neus lang is, belt niet aan en neemt pakket gewoon weer mee, woon op 1ste verdieping en begane grond was donker dus dacht gewoon dat er niemand was! Nu wordt t pas na t weekend bezorgd ipv donderdag, erg slecht
1door Kut***02/02/2024Why app is mandatory?
MeerI really hate that I need an app to pickup item from locker. Not user friendly. You should send sms or email with PIN code like other companies:)
1door Obi***28/01/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."