Systeem was regelmatig opeens verbinding iPhone 11 kwijt. Ook is het bedienen van het geluid via de app of telefoon drama. Vertraagd of niet meer bedienbaar, waardoor je op zoek moet naar de afstandsbediening of naar het apparaat zelf moet lopen of het geluid te regelen of uit te zetten. Hij kon dus regelmatig m’n iPhone 11 niet vinden of de wifi. Ook het opnieuw koppelen was een drama omdat er geen connectie wordt gemaakt. Kostte iedere keer zoveel tijd om het weer voor elkaar te krijgen en ook veel frustratie. Had gehoopt dat de probleem met nieuwe iPhone 16 misschien wel over zou zijn. Niet dus. Nu beginnen de problemen echt pas. Elke keer als ik zover ben dat ik mijn Bose een naam kan geven, gaat hij vervolgens zeggen dat hij mijn luidspreker niet kan vinden in je netwerk. En moet je weer west je wifi zoeken. Als hij die heeft gevonden en gekoppeld kan ik weer een naam geven en vervolgens weer die melding. Ik zit in een loop. De router staat 2,5 meter van de luidspreker vandaan. Frustratie alom. Ben er inmiddels al 2 uur mee bezig. Ik geef het op.
Enfin, dit probleem speelt dus al jaren en dus niet bij mij alleen lees ik n andere recensies. En het wordt maar niet opgelost