Verslechterde app
MeerDe laatste updates maken het niet gebruiksvriendelijker omdat je steeds moet doorklikken bij bijvoorbeeld de zegels en de bounds. Waarom niet meteen het volledige overzicht na één klik. Heel irritant
1door Anoniem30/04/2024Plastic
MeerJammerlijk dat je als consument gedwongen wordt plastic te kopen en dat werkelijk bijna alles erin verpakt zit, recycled of niet. Fijn dat AH relatief veel biologische producten aanbiedt tegen een redelijke prijs. Inflatie even niet meegenomen, want dat is uiteraard ook vreselijk voor de meeste mensen waardoor men gedwongen alleen nog super ongezond voedsel kan kopen, want dat is veel minder duur.
3door Anoniem30/04/2024Mijn mening
MeerEen winkel waar ik elke dag heen ga..zeker met actie’s en bonus..de mensen zijn ook altijd zeer vriendelijk en behulpzaam
5door Moo****30/04/2024Sortering lijst
MeerIk weet niet wanneer het veranderd is maar de sortering van de boodschappen verspringt terwijl de sortering op ‘handmatige invoer‘ staat, heel erg irritant. Als ik de groente bv naar boven verschuif dat verschuift er iets anders naar boven/beneden, kan dat uit? Ik wil graag zelf mijn volgorde bepalen.
3door Kas******29/04/2024Koppelen Bonuskaart?
MeerWaarom wordt sinds de laatste update op het beginscherm gevraagd of ik m’n Bonuskaart wil koppelen? Er staat dat ik dit voor 50% heb gedaan?
Als ik dan op de desbetreffende knop tik, gebeurt er niets.
Ik koop al jaren online via de app, Bonuskaart is dus alllang gekoppeld etc.2door Rei*******29/04/2024Fijne app, maak er graag gebruik van!
MeerBen heel erg blij met de app, scheelt een hoop werk met boodschappen.
Zou het mogelijk zijn de 'lijstjes' ook te kunnen sorteren of de volgorde zelf te kiezen? Dat zou heel fijn zijn!5door Anoniem28/04/2024Geen bereik
MeerIn AH Stadshart Amstelveen heb ik geen internet bereik en kan daar niet mijn persoonlijke bonus activeren.
Zo gaat dat elke keer.
AH is in de kelder gevestigd.1door Gro*******28/04/2024Tevreden appgebruiker
MeerBen digitaal geen ster maar de app is heel eenvoudig. Zegels en Kooppunten worden automatisch gespaard en de bonusbox levert wekelijks leuke, relevante aanbiedingen.
5door Maa*******25/04/2024Fijne app
MeerFijne app, lekker overzichtelijk. Ben er tevreden over, ook met online bestellen. Echter kan ik nergens een kortingscode invoeren bij online afrekenen
5door Kon*******25/04/2024Bonus
MeerAlles is duurder geworden, wel 2x zoveel. Aangezien ik door ziekte afhankelijk ben van jullie zou ik denken dat ik meer producten die ik vaak koop in de bonus krijg. Want dat was wel altijd. En vraag. Vrijdag tussen 4 en 8 komen de boodschappen, kunt U om een uur of 4 komen, dan kan een vriendin me helpen. Graag. Monique Heidendal. 6137RN Sittard 4
2door Nie*******24/04/2024Bijna goed
MeerIk gebruik de app alleen om de bonusbox te zien en activeren. De boodschappen doe ik daarna op ah.nl. De reden: in de app zie je niet voor hoeveel je al in je winkelwagen hebt en ook niet het aantal boodschappen, zoals op ah.nl.
Verder heb ik inmiddels genoeg bakjes. Wordt het niet weer eens tijd voor de superscherpe messen? Die zou ik graag nog eens terugzien. De app werkt wel goed verder, vandaar drie sterren!3door Dia*****24/04/2024Wifi waardeloos
MeerIk heb 3 dingen waar zeker in geïnvesteerd moet worden!
De Wifi voor zelfscan met de telefoon is waardeloos, verbinding is zeer slecht en de app geeft dus steeds melding dat de wifiverbinding er niet is.
Geen houders voor je mobiel op de winkelwagens voor zelfscan.
En geen routebeschrijving als je een lijstje hebt gemaakt, kan veel niet vinden en dit komt mede door de onoverzichtelijke winkels.3door Tom****24/04/2024Batterij vreter
MeerEr zijn genoeg goede punten aan de app, helaas is er een eigenschap waar ik iedere keer gefrustreerd over raak omdat het een inbreuk is op mijn persoonlijke instelling van mijn telefoon. De app blijft aanstaan en houdt de telefoon uit de slaapstand zodra het in zelfscannen staat zelfs na het afrekenen bij de zelfscan kassa.
Dit is de enige app die ik heb waarbij ik drie zaken tegelijkertijd moet doen op twee verschillende plekken, afrekenen bij de kassa, boodschappen inpakken en afsluiten van de app. En vaak zijn het er ook nog vier: mijn partner aandacht geven. Aangezien ik dat niet iedere dag doe mijn aandacht op hetzelfde moment verdelen over vier acties wordt het afsluiten geen automatisme. Dus blijft mijn telefoon actief en het scherm aan en kom ik er vaak pas thuis achter dat de telefoon zinloos batterij verbruikend heeft aangestaan.
Ik vind dat de app zichzelf mag sluiten nadat de betaalbarcode is gescand en de melding getoond: volg de instructies op de betaalautomaat. Het is nergens voor nodig dat de app de telefoon actief houdt. Zeker niet als ik kies voor kassabon.3door Nor***23/04/2024Recepten in de Albert Heijn app
MeerZo makkelijk die recepten in de app! Je slaat ze op in verschillende mapjes en hebt voor elke gelegenheid zo iets lekkers! Recepten zijn niet moeilijk en zijn niet bewerkelijk.
5door Bue*******22/04/2024Sortering op looproute
MeerHet sorteren op looproute werkt niet goed. Bij wisseling van een filiaal verandert er niets!
4door Geb*******19/04/2024Sorteren
MeerSinds een tijdje sorteert de app de boodschappen niet meer op de winkel. Jammer, nu moet je telkens de hele lijst doorscrollen of je alles hebt.
1door Enn*******19/04/2024App
MeerHet zou zo fijn zijn als de kassabonnen ook in de app terug te vinden zijn. Geen idee of dat technisch mogelijk is, maar ik zou het dus erg fijn vinden
3door App*****18/04/2024Gebruikerservaring toevoegen en beoordeling
MeerKan beter door productervaringen op te nemen. Bijvoorbeeld kk maaltijden, deze bevatten steeds minder vlees en ook nog eens van slechte kwaliteit. Doe er wat aan!
4door Ed1**15/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."