Zelfscannen
MeerHeel blij met jullie app en het zelfscannen, echter zou het een optie kunnen zijn om tijdens het scannen van de producten in de winkel de reeds gescande, of afgevinkte producten onder in de lijst te zetten, hierdoor is er mee roverzicht op je zelfscanner van wat je nog gemist hebt.
5door Amb*******30/05/2025Categorieen?
MeerDe app is super handig en werkt tegenwoordig best goed. Er is één ding wat nog steeds zeer matig werkt.
De categorieën van de producten.
Daar maakt de app echt een rommel van. Producten staan in totaal verkeerde categorieën en dus loop je kris kras door de winkel omdat je ineens dingen tegen komt waar je al geweest bent. Is hier nog iets aan te doen?4door Gfa*****28/05/2025Net niet…
MeerAllereerst 380mb. Waarom zo groot? En je moet vaak updaten (waarom) en natuurlijk net in de winkel als je de bonuskaart nodig hebt. En in de winkel is slechte verbinding en 380mb trekt je hele maand budget er doorheen.
Daarna het enige wat ik (en velen) nodig hebben is die bonuskaart. Maar om daar te komen moet je: wachten op de oh zo gezellige start animatie, mini knopje proberen te drukken en dan pas krijg je waar je voor komt(als je dus niet eerst je app moet updaten).
Kunnen jullie geen lite app maken met alleen die bonuskaart erin?
(Hmm goed idee, misschien moet ik dat zelf maken. Wordt vast een hit).
Voor de rest super3door Rhi****28/05/2025Top service en perfecte kwaliteit
MeerAh is een bedrijf dat zich aanpast aan de klant en een geweldige service biedt. Zeer net en vriendelijk personeel. Je wordt nooit teleurgesteld er is altijd een oplossing.
5door Ham*******27/05/2025Quizz gedaan alle antwoorden goed maar verzenden lukt niet!
MeerNa het laatste antwoord kan verzenden indrukken om mee te doen aan de verloting van een boodschappen tegoed. Maar dat lukt niet. Telkens komt het bericht door verzenden niet gelukt! Gewoon kruideniers, je lekker maken maar leveren ho maar…
1door Zij****27/05/2025Verdwenen functie
MeerVoorheen was het mogelijk om dingen toe te voegen die niet direct als product in het assortiment zitten. Zo kon ik “ontbijt” toevoegen en in de winkel wel eens kijken welk ontbijt het gaat worden. Die functie lijkt verloren gegaan te zijn bij een app update met “nuttige” nieuwe dingen. En zo zijn er meer recente irritante wijzigingen, zoals dat ik alleen nog maar de complete lijst leeg kan gooien in plaats van alleen de de dingen die ik gekocht heb. De app gaat steeds verder achteruit.
1door B B*****26/05/2025Verwijderen uit lijst
MeerHet verwijderen van artikelen uit je lijstje is dramatisch. Duurt een eeuwigheid voordat hij hem pakt, meestal moet je het een paar keer opnieuw doen wat frustreer want zo ben je ontzettend lang bezig om een paar dingen uit een simpel lijstje te verwijderen….
2door Bar*******25/05/2025Kruideniertje
MeerOnline bestelling gaat prima bezorgers zijn vriendelijk en als je vraagt om even binnen te zetten geen probleem en mis een artikel effe invullen en geregeld loopt allemaal allemaal gesmeerd , top !
5door F K*****21/05/2025Receptie
MeerVia deze app is mijn koop gedrag heel goed te volgen
Toch krijg ik in de bonus producten aangeboden die niet in dit filiaal verkocht worden
Daarbij is het bedrag wat je minder betaald erg weinig als je de producten vooraf duurder maakt
Veel winst al consument behaal je niet bij de AH2door Ata*******21/05/2025Wifi verbeteren
MeerDe Wifi valt nog regelmatig uit waardoor artikelen scannen niet altijd lukt. Verder werkt het fijn
4door Lin*****21/05/2025CK
MeerFijne app alleen jammer dat je met twee telefoons niet een boodschappenlijstje kan maken. Het ene artikel komt wel door en een ander niet.
4door C K******21/05/2025Filteren op merk
MeerBij de optie filteren is de mogelijkheid om op merk te filteren verdwenen. Heel vervelend!
1door Opa*****21/05/2025Tevreden
MeerWij zijn klant bij Ah heel lang sinds 2011 tot nu doe wij de boodschappen online . Alleen jammer niet naar de keuken helpen , na de corona is veranderd.want ik heb last van mijn gezondheid.
5door App*******21/05/2025Kom op met die update!
MeerMoet per sé updaten om de app te kunnen gebruiken! Fijn als je dat te zien krijgt als je met een volle kar (€75) en een grote rij achter je voor de kassa staat! En al helemáál fijn als die update dan gewoon niet wil downloaden ondanks goede verbinding.
1door Bao*******20/05/2025Dagelijkse klant
MeerIk kom minimaal 1x per dag bij ah dus weet waar ik het knet heb;) ik vind de persoonlijke bonus heel karig en lullig vaak/meestal. Tevens is alles dat in de bonus is meestal uitverkocht.
Kwaliteit van de ah groente pakketten is slecht3door Kri*******19/05/2025Niet scannen zonder wifi van AH vestiging.
MeerHet is bedroevend dat je, als je met de app je boodschappen wil scannen, verplicht bent om in te loggen op het wifi netwerk van de AH vestiging. Die heeft vervolgens toegang tot al je dataverkeer waar je akkoord voor moet geven. Dacht het niet.
1door Bru*******17/05/2025Nieuwe app totale chaos
MeerDe nieuwe app is slecht gestructureerd en geeft een overload aan oninteressante en irritante informatie, terwijl veelgebruikte functionaliteit zoals je eerder gebruikte recepten, nauwelijks nog vindbaar zijn. AH 10 stappen terug in CX wat mij betreft.
1door Wel******17/05/2025Volgorde in week
MeerMaken iedere week gebruik van de recepten kaart, zou graag na levering aan huis de volgorde van de recepten willen indelen ivm houdbaarheid, wat eerst op moet boven aan kunnen zetten
4door Ari******16/05/2025
Nu populair
Laatste reacties
- A.Barbulet zei over PaperCal: "Hoe synchroniseer je deze app op zowel iPhone als iMac?"
- MerleWhife zei over Stickyboard 2: " Сервис «HR» – часть проекта «BLACKSPRUT Control»,..."
- Wim van ijzendoorn zei over ANWB Onderweg & Wegenwacht: "Prijzen vermogen van laadpalen kloppen niet 22Kw is heel vaak..."
- Garrettwisse zei over Stickyboard 2: "I know this is unexpected but this grabbed my attention today,..."
- camila30 zei over Stickyboard 2: "Мне не нужно объяснять, я просто..."
- Andrepax zei over Stickyboard 2: "Kan een virtueel bord met sticky notes de creativiteit van een..."
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."