Werkt niet
MeerBij inloggen kreeg vaak fout melding onthoud gegevens niet en als inloggen lukt stuurt je naar mijn ziggo waardeloos
1door Joz*******11/01/2024Installatie lukt niet
MeerOp m’n oude iPad Air iOS versie 12.5.7 lukt het niet om de software te installeren. Ook niet wanneer voorgesteld wordt om een oudere versie te downloaden.
1door Dub*******27/11/2023Scannen?
MeerIk vind in de app geen scan mogelijkheid klopt dat? Verder is het een heel gedoe met de Brouwers ik gebruik verschillende maar is er maar één mogelijk?
2door Had****06/11/2023Slecht
MeerHij blijft maar zeggen dat ik actie moet ondernemen en mij aan moet melden, maar ik sta aangemeld en als ik dan inloggen wil zecht hij gebruiker wijzigen? Graag oplossen!
1door Kar******22/09/2023Mijn ziggo ?
MeerIemand al gemerkt dat deze app de verkeerde is, het is gewoon de mijn ziggo app op de iPad !?
1door Epp******30/07/2023Op TABLET EN TELEFOON DOET HET WEINIG
Meerer van af gebleven was Mooi je krijgt 20 licenties maar je heb er geen ruk aan want na het inloggen word het scherm wit en dat blijft wit NA TIG KEER INLOGGEN TOCH EINDELIJK AAN DE PRAAT GEKREGEN op tablet en telefoon doet het weinig het kijkt of de site betrouwbaar is maar doet verder niets dezelfde funtie zit al in de standaard browser Dus weinig toe gevoede waarden En daar krijg je een Instalatie voor die veel al niet wil werken
1door Arj****24/11/2022Update
MeerNa update zijn verschillende knoppen slecht te zien graag iets donkerder (is licht oranje) Is even wennen
Krijg vaak een fout code 9993door Het******31/08/2022Veilig browsen werkt ineens niet meer
MeerVeilig browsen werkt ineens niet meer. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar werkt nog steeds niet.
2door Ech******24/01/2022Update
MeerNa update zijn verschillende knoppen slecht te zien graag iets donkerder (is licht oranje)
Is even wennen4door Het******29/11/2021Teleurstellend!
MeerBedankt voor uw reactie!
Maar mijn vraag/veronderstelling is helaas door uw reactie niet volledig beantwoord, met name; "ben ik nu eveneens beveiligd in mijn Safari browser door Safe Online op de iPhone/iPad of niet?
Vertrouwende op een antwoord!
Op zich mag het wel een goede beveiliging zijn en zijn de intensies goed van Ziggo! Maar men had er wel bij kunnen vertellen dat je uitsluitend de browser in de app Safe online moet gebruiken om beschermd te zijn. Namelijk bij gebruik van de iPhone Safari browser werkt de beveiliging niet. Je kunt dit ook nergens in de iPhone Safari instellingen terug vinden of iets instellen, in tegenstelling tot de de iMac versie waar je wel de Safari-extensie Safe online kunt zowel installeren als deïnstalleren. Dit levert een enorm probleem op wanneer je Safari op je iPhone of iPad gebruikt en al je bladwijzers via iCloud synchroniseert met je imac, in mijn geval zo'n 300 stuks, deze kun je op geen enkele wijze importeren in de browser van Safe online, dus dan ook niet gebruiken, dus geen beveiliging in Safari. Dit kan en mag toch niet waar zijn?!2door Hap******12/05/2021Kan niet openen
MeerHeb safe online al een tijdje maar het vervelende is als ik een site wil openen zecht hij kam de site niet openen moet ik klikken op ok
3door Het******30/04/2021Goede app
MeerGoede app, makkelijk in gebruik. Het is alleen jammer dat je geen inloggegevens kan opslaan
5door Sku******04/02/2021Waardeloze service van medewerker
MeerNieuwe iPhone 12 gekocht en naast Ziggo ook Vodafone als abonnee wat eind deze maand ingaat. Vodafone had Safe Online gemakshalve naar 1 apparaat teruggezet omdat ik straks gratis 20 apparaten kan beveiligen. Daar ik deze mnd 4 apparaten wil kunnen blijven beveiligen gebeld met Ziggo waar een medewerker dit heeft hersteld. Nu komt het volgende, wil de iPhone 12 beveiligen wat niet lukt dus weer Ziggo gebeld en medewerker zecht uiteindelijk, na lang gesprek, ik weet het ook niet dus kijk maar in de communety misschien weten ze het daar ...... Zeer slechte service en hoop dat makers van proggie mij wel kunnen helpen, dus ......
1door Kan*******14/01/2021Goed op PC, matig op iPad
MeerKreeg een reactie nav mijn recensie, maar kan daar verder niet op reageren
Dus maar zo
Update nav reactie ontwikkelaar.
Ik dacht enige logica te zien, maar die was weer weg, 9 vd 10 keer op zwart al dan niet geforceerd gesloten.
Heb de app verwijderde en weer opnieuw geïnstalleerd gaat nu goed.
Naar aanleiding van de reactie heb ik het meteen weer geprobeerd en toen opende safe online wel.
Toen heb ik de app gesloten en weer proberen te openen.
De app opende wel, de balk werd deels oranje en toen ging het scherm weer op zwart, om na enkele seconden naar het iPad startscherm te gaan
Herhalen geeft hetzelfde resultaat.
Groet
Op de pc werkt het prima, maar op de iPad is het niet erg stabiel.
Al een paar keer opnieuw geïnstalleerd omdat bewaarde links niet meer openden. Toevallig net bij het openen van Safe Online ging het scherm van de iPad steeds op zwart.
Op de PC gaat automatisch de bankbeveiliging aan, op de iPad niet, daar werkt het alleen als je vanuit Safe Online werkt.3door Tge*******27/11/2020Inloggen werkt eerst niet
MeerLeuk maar helaas werkt het inloggen via Safari (mac) en de app op iPhone eerst niet. Intussen lijkt het probleem opgelost te zijn.
3door De ****26/10/2020E-mail problemen.
MeerIk geef maar 2 sterren, omdat ik de laatste maanden 2 problemen heb, waar ik een jaar geleden nog geen last van had. Ik kan geen normale foto’s of andere bijlagen bij m’n mail meer versturen, dan word de mail afgebroken, ook als ik een bijlage van iemand anders z’n mail. Erg storend! Ook word ik het laatste half jaar echt overspoeld met rare mails met geen berichten en rare lange idiote e-mail adressen. Hoeveel ik er ook blokkeer, ze blijven komen, en jullie doen er ook niks aan, te lezen aan veel andere soortgelijke klachten hierover. Binnen no time heb ik dan ineens zeker 20 berichten, wat geen berichten zijn.
2door Mus*******24/08/2020DigiD App start niet op.
MeerAls ik een site bezoek waar ik met DigiD moet inloggen start de DigiD app niet op maar moet ik een koppelcode invoeren.
Bij instellingen heb ik aangegeven dat de mobiele site moet worden opgeroepen en niet de desktop versie.
Bij de mobiele site zou eigenlijk de DigiD app moeten opstarten en bij de desktop versie de koppelcode, tenminste zo werkt het in Safari.
In Safari werkt het dus wel zoals het moet.
Geen idee waarom in Ziggo safe online de DigiD app niet opstart.
Klopt, instelling staat op aanvraag mobiele versie van webpagina, echter de Digid app opent niet maar moet ik een koppelcode invullen zoals bij de desktop versie.
Mijn vraag is nu: lukt het jullie wel om in ziggo safe online de Digid app te starten op dit apparaat?
In Safari lukt het wel en mij iPad is ook geactiveerd inDigid.2door Blu*******13/07/2020Jammer
MeerOké jammer dat het er niet uit ziet als een webbrowser.
Geen home knop om snel terug naar begin pagina.
Geen favorieten balk.
Je kunt het niet als standaard browser instellen op de iPad.
Dus jammer. En je kunt you tube niet in volledige scherm krijgen wordt niet ondersteund.
Maar de bescherming is goed. Prima zelf.2door Kat******01/07/2020
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."