Frustrerend
MeerWat een gedoe met het invullen van de postcode en het mailadres. Ondanks dat het juist ingevuld was kreeg ik telkens weer een foutmelding
Frustrerend1door Van*******22/01/2024Not easy to process an order
MeerAfter putting items in my basket and putting the app in the background, when coming back my basket was already empty. I had to do add the items to my basket 3 times because I was interrupted with some messages.
Also for some reason I couldn’t pay with iDeal.3door Sup*******01/10/2023Shipping cost with €100+ purchase
MeerMy purchase was €115 and I still had to pay for shipping, that’s just nonsense!
2door Cla*******21/08/2023Inloggen
MeerApp is ok, maar zodra ik wil inloggen met Facebook dan blijf ik in de cirkel inloggen en kan ik niet door naar betalen.
3door Lot*******21/08/2023Vreselijke app
MeerWerkelijk niets werkt in deze app
Probeer een kadokaart te bestellen kan geen bedrag invullen duurt half uur voor je het bolletje op het juiste bedrag hebt
Probeer mijn wachtwoord dat ik vergeten ben op te vragen
20 x de letters van de code correct ingevuld hij blijft het vragen
Kortom WAARDELOOS1door Anoniem16/06/2023Betalen wel heel omslachtig
MeerHeb we 3 manieren geprobeerd om te betalen maar het liep steeds vast, geen idee waarom het zo moeilijk moet zijn… maantjes is gelukt. Wel fijn want ik heb precies wat ik wilde gevonden.
3door Sil*******27/02/2023De website nog de app werken niet goed
MeerIk probeer via de website iets te vinden, niet te vinden, en telkens vastlopen. Dan de app maar downloaden. Ook dit werkt amper. Kan niet eens de chat normaal afronden met diegene. Het is erg lastig om dingen te vinden. Veelal moet je achter andere producten zoeken om te vinden wat je zoekt.
2door Liq*******28/12/2022Leuke spullen, maar..
MeerZaraHome heeft erg leuke spullen. Er is wel eens wat mee en de klantenservice kan veel beter, maar dan lukt het uiteindelijk wel.
Jammer is dat je voor de levering van meubels kosten betaald én zeer nadelig is dat je niet bij bestelling kan zien wanneer het geleverd wordt.
De laatste keer was de levering zeer slordig ingepakt; ik hoop dat het deze keer goed is.4door Cor*******25/08/2022Betaling is niet te doen!
MeerJe zou denken dat een webwinkel de betaling zo soepel mogelijk wil laten verlopen, zo niet Zara Home! De optie om met Klarna te betaling lijkt er te zijn, maar deze doet het niet. Vervolgens is betalen met Ideal alleen mogelijk als je voor de meest omslachtige manier kiest via de browser (betalen met de ABN app doet het niet) waardoor je alleen met je identifier (wie gebruikt die nog?!) de betaling kunt uitvoeren! Het is dat ik het artikel echt heel graag wilde hebben, anders was ik zeker afgehaakt!
1door Mar*******25/01/2022Paying difficult
MeerWhen would like to pay with Knab, the qr is not total visible. I tried turning screens. So I have to cancel the order to pay in a different way. But then the order is gone. And also while I am typing this. The text is white and the background. So I can not see what I am typing… + I need to choose a name for this message but all the names are alreadyused. Does this mean that everybody who wrights this,- their name will be saved. So in a while you run out of options.
1door Jvx*****08/01/2022Bestelling afronden lukt niet
MeerEen betaling doen en bestelling afronden lukt niet. De chat in de app werkt niet en de klantenservice is telefonisch ook niet bereikbaar.
1door Kri*******05/01/2022Payment is not user friendly
MeerThis app didn’t work in combination with my iPhone and ING IDEAL payment method, was not able to complete my purchase. After returning to app to try again all my previously selected items have disappeared from the shopping cart!
2door Ybu***07/12/2021Needs a lot of improvement.
MeerApp full of bugs, more than once there was a mistake with my address, which was correctly filled-in, but somehow they mixed up the numbers. This happens twice already to me. Also the payment doesn’t go through the bank app, very annoying. App needs a lot of improvements.
1door D W******27/11/2021Lees zelf
MeerDie hele app werkt voor geen meter. Ben half halfuur bezig kado voor dochter te bestellen. Ik zou zelf niets bij Zara home kopen met zo’n slechte service
1door Anoniem16/11/2021fix the payment bug
Meervery instable app, but most annoying is the payment process. constantly keeps crashing and paying with iDeal is far from ideal, doesn’t even work.
come on, hire some developers to get this fixed. you’ll save yourself a lot of unnecessary failed/rejected orders and many frustrated customers.1door Scs*****16/11/2021Slechte app, connect niet met bank app
MeerApp ZaraHome is dramatisch als je een betaling wilt doen via je bank.
De app connect totaal niet met je bank.
Daarnaast is contact leggen hierover per chat en telefoon(nummer werkt niet) NIET TE DOEN.1door Rot*******15/11/2021Geweldige site maar…
MeerSuper leuke spullen maar wanneer je wilt afrekenen krijg je pas op het einde te horen dat een product “out of stock” is.
3door Mar*******12/11/2021Poor app usability
MeerAwful UI. Where is duvet cover on the Search page? Under Sheets. Why oh why. That is not intuitive at all. Pillow cases are there. Bed blankets are there. Bed spreads are there. But no duvet cover.
Browsing is difficult, checking options is even worse. I gave up trying after 10 min.1door Anoniem31/10/2021
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."