LET OP: Downloads verlopen via de App Store, controleer daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Beheer of creëer je WordPress blog of site rechtstreeks vanaf je iOS apparaat: maak en bewerk berichten en pagina's, upload je favoriete foto's en video's, bekijk statistieken en reageer op reacties.
Met WordPress voor iOS heb je publicatiemogelijkheden in de palm van je hand. Schrijf een spontane haiku vanaf je bank. Maak een foto tijdens je lunchpauze en upload deze. Reageer op de laatste opmerkingen of houd je statistieken in de gaten om te zien uit welke landen de bezoekers van vandaag komen.
WordPress voor iOS is een open source project, dat betekent dat ook jij kunt helpen bij de ontwikkeling ervan. Ga naar https://apps.wordpress.com/contribute/ en lees verder.
WordPress voor iOS ondersteunt WordPress.com en zelf-gehoste WordPress.org sites die op WordPress 4.0 of hoger worden uitgevoerd.
Hulp nodig bij de app? Bezoek de forums op https://wordpress.org/support/forum/mobile/ of tweet ons op @WordPressiOS.
Bekijk het privacybericht voor gebruikers in Californië op https://automattic.com/privacy/#california-consumer-privacy-act-ccpa.
--
WordPress – Sitebouwer van Automattic is een app voor iPhone, iPad en iPod touch met iOS versie 17.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 17 jaar.
Informatie voor WordPress – Sitebouweris het laatst vergeleken op 22 Jun om 13:21.
Informatie
- Releasedatum:29 Oct 2009
- Bijgewerkt:7 Jun 2026
- Versie:26.9
- Compatibiliteit:Vereist iOS 17.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:249 MB
- Leeftijd:17+ jaar
- Beoordeling:4.3 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 26.9
Als je een zelfgehoste site hebt, log je nu in op de app met een applicatiewachtwoord. Als je er geen hebt, maken we er automatisch een voor je, zodat het klaar is als je het nodig hebt.
Als je een reactie verwijdert met de swipe-actie, verdwijnt deze nu uit de lijst. Tot ziens.
We hebben een probleem verholpen waarbij de weergave van de footer in Menu bewerken niet werd aangepast. Hierdoor zijn actieknoppen nu leesbaar in niet-Engelse talen.
We hebben de niet-functionele X-link op het Over scherm verwijderd. (Shout-out aan @zynp-KC voor het rapporteren!)
180 geschreven reviewsRecensies
Used to be great…
MeerUnfortunately the functionality of this app has declined over the years to a point it’s not worth using it any more. Other platforms/apps give a better user experience with less limitations.
Bummer they neglect their heritage this way…2door Sie*******15/05/2023Won’t upload
MeerI have used the app for 1,5 ? Years now. Used to work fine. Than stopped with uploading. I reinstalled it, it worked fine again but it stopped again. Reinstalled several times. Nothing but failures when I want to upload.
I checked on my computer. What it does is it uploads the pictures of the messages that won’t upload on my phone in the gallery2door Hen***25/12/2022Blog not the shame on iPhone and the computer
MeerWhen I write a blog with the app on my iPhone and go further on my computer and publish than my blog is the text(blog) in the app not updated not the same in the app and missing some text or foto’s I have publish on my computer.
3door Ben***14/08/2022
Meer van Automattic
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

Reactie
Leuke site en al heel wat blogs geschreven op mjjn mac en vandaag de app op mijn iPad 4 gedownload. Kan alleen niet uitloggen ook staat er in rood het getal 3 bij ik, maar kan er niks mee. Dan maar op mijn Mac blogs verder schrijven. App staat open en vraag mij af of dit gewenst is. Denk het niet en verneem graag een reactie.