Slecht
MeerEen van de meest waardeloze app die er is in de auto wereld.
Kon je als PassatGTE rijder met de We App al weinig nu kan ik niet eens meer apart de ruit verwarming of klimatiseren handmatig aanzetten.
Laadkabel functie ook niet te bedienen.1door Kon*******12/05/2024Logo iPad
MeerLogo is na update niet meer zichtbaar op mijn iPad. Verwijderen en opnieuw instellen heeft geen effect.
3door Ruu*******10/05/2024Werkt niet
Meerwederom werkt mijn app niet, hij heeft al een aantal dagen geen verbinding met de auto, het is vervelend dat je betaalt voor iets dat niet werkt
1door K M09/05/2024Na laatste update app geen info wagen
MeerApp is heeft vandaag update gekregen. En krijg geen info met de wagen. Heb ook geprobeerd doormiddel van uitloggen en weer inloggen maar nog steeds geen info wagen.
1door N E*08/05/2024NUTTELOOS
MeerOm de haverklap word je uitgelogd. Systeem biedt weinig functionaliteit die dan vanwege avg redenen wordt uitgezet. Erg jammer voor een kwaliteitsmerk. POUW of PON laten zich er ook niet op aanspreken. Immers te moeilijk.
1door Ech*******04/05/2024Update 2.2.7 werkt weer niet
MeerDe app 2.2.7 synchroniseert weer niet. Net als na de vorige update. De app is like a Lemon … Mvg
Inmiddels versie 2.28.0 en weer doet ie het niet. Als de app functioneert dan kun je er best iets mee. Maar elke maand is er ca. een weekje geen connectie.
Mvg.1door Kni****03/05/2024Maakt geen verbinding met auto
MeerDe app maakt geen verbinding meer met de auto. Schiet niet op voor een app waarvoor betaald is
1door Mel*******30/04/2024Beperkte toepassingen
MeerIn de nieuwe app zou je stroomsterkte kunnen instellen. Handig omdat ik thuis vaak wil laden op lage frequentie om zonnestroom te pakken. Opladen aan en uitzetten lukt wel, vol of gereduceerd laden lukt niet, ondanks dat dit in de specs zou staan.
3door Anoniem24/04/2024Geen idee of stekker is aangesloten
MeerDe app wordt langzaam maar zeker beter. Mis alleen nog 2 zaken die wel in de We Connect app zaten; ik krijg geen push melding als ik de avond ervoor mijn stekker vergeet aan te sluiten. Ook kan ik in de app niet snel zien of er een stekker is aangesloten als er niet geladen wordt. Daarvoor moet je doorklikken op de laadbutton. Verder kan ik geen inzicht krijgen in gemiddeld kWh verbruik per rit.
2door Sle****23/04/2024Valt erg tegen
MeerNa twee jaar, met wisselend succes, de app gebruikt te hebben is na verlenging van m’n abonnement het ineens niet meer mogelijk mijn auto op afstand op te laden. In jullie recensies geven jullie aan dan contact op te nemen via de app. De telefonische hotline 24/7 schotelt je een keuzemenu voor waarna je in een soort loop van vragen terecht komt en uiteindelijk er uit wordt gegooid. Lekkere service…
Aanvulling na (onderstaande) reactie VW: Jullie reactie om contact op te nemen via de app is dus precies het probleem waar het over gaat….1door Eri*****23/04/2024Wat een slechte app
MeerWeer vernieuwd maar geen vooruitgang, voorheen elke keer weer aanloggen en nu heel lastig een tweede gebruiker toevoegen om er achter te komen dat de hoofdgebruiker de controle kwijt is én weer opnieuw naar de auto om de boel voor de zoveelste keer proberen goed te krijgen. Wat doen ze daar in Leusden?
1door All******22/04/2024Totaal nutteloos
MeerZoals vele al aangeven. App is totaal nutteloos is je geen Plus abo hebt van 149,-. Je hebt alleen wat standaard tools welke alleen zichtbaar zijn als de auto aanstaat maar dan kan ik dit net zo goed zien op het infotainment scherm? Bijzonder dat je anno 2024, zo’n matige app kan leveren met beperkte functionaliteit. PS. Je hoeft mij te vragen een mailtje te sturen, de feedback lezen van de recensies zou voldoende moeten zijn.
1door Den******19/04/2024Valt erg tegen
MeerNa twee jaar, met wisselend succes, de app gebruikt te hebben is na verlenging van m’n abonnement het ineens niet meer mogelijk mijn auto op afstand op te laden.
In jullie recensies geven jullie aan dan contact op te nemen via de app. De telefonische hotline 24/7 schotelt je een keuzemenu voor waarna je in een soort loop van vragen terecht komt en uiteindelijk er uit wordt gegooid. Lekkere service…1door Eri*****17/04/2024Waardeloos
MeerIk kan niet begrijpen dat je zo een waardeloze app publiceert en dan ook nog geld vraagt voor basis functies op een auto van een halve ton. Auto gegevens tijdens het aanmaken kunnen zien en nu werkt het niet meer en is hij steeds offline
1door San*******13/04/2024Geen idee of stekker is aangesloten
MeerDe app wordt langzaam maar zeker beter. Mis alleen nog 2 zaken die wel in de We Connect app zaten; ik krijg geen push melding als ik de avond ervoor mijn stekker vergeet aan te sluiten. Ook kan ik in de app niet zien of er een stekker is aangesloten als er niet geladen wordt. Daarvoor moet je doorklikken op de laadbutton. Verder kan ik geen inzicht krijgen in gemiddeld kWh verbruik per rit.
2door Sle****12/04/2024Waardeloos
MeerBizar dat je een abonnement van 149 euro per jaar moet nemen, om te kunnen zien of je auto is opgeladen. Dit zou gewoon standaard functionaliteit moeten zijn. Hetzelfde geldt voor auto op slot doen. De rest van de functies zijn handig voor sommigen. Bijvoorbeeld auto s’ochtends opwarmen, maar alleen voor lieden die een thuislader hebben. Voor mij persoonlijk zou het betekenen dat ik 12,50 per maand betaal om laadstatus te kunnen zien. Dat is echt te gortig.
Navigatie etc allemaal niet nodig. Dus misschien een abo van €25,- per jaar om basisfuncties te kunnen gebruiken? Al zou het gewoon standaard moeten zijn.1door Sli*******12/04/2024Wachtwoord aanpassen
MeerIk heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en probeer daarna in te loggen. Dat lukt NIET! De app geeft continu aan dat het wachtwoord niet juist is! Onbegrijpelijk. Ik wordt hier heel moedeloos van!
1door I P*****10/04/2024Update 2.2.7 werkt weer niet
MeerDe app 2.2.7 synchroniseert weer niet. Net als na de vorige update. De app is like a Lemon … Mvg
1door Kni****07/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."