Geen idee of stekker is aangesloten
MeerDe app wordt langzaam maar zeker beter. Mis alleen nog 2 zaken die wel in de We Connect app zaten; ik krijg geen push melding als ik de avond ervoor mijn stekker vergeet aan te sluiten. Ook kan ik in de app niet snel zien of er een stekker is aangesloten als er niet geladen wordt. Daarvoor moet je doorklikken op de laadbutton. Verder kan ik geen inzicht krijgen in gemiddeld kWh verbruik per rit.
2door Sle****23/04/2024Valt erg tegen
MeerNa twee jaar, met wisselend succes, de app gebruikt te hebben is na verlenging van m’n abonnement het ineens niet meer mogelijk mijn auto op afstand op te laden. In jullie recensies geven jullie aan dan contact op te nemen via de app. De telefonische hotline 24/7 schotelt je een keuzemenu voor waarna je in een soort loop van vragen terecht komt en uiteindelijk er uit wordt gegooid. Lekkere service…
Aanvulling na (onderstaande) reactie VW: Jullie reactie om contact op te nemen via de app is dus precies het probleem waar het over gaat….1door Eri*****23/04/2024Wat een slechte app
MeerWeer vernieuwd maar geen vooruitgang, voorheen elke keer weer aanloggen en nu heel lastig een tweede gebruiker toevoegen om er achter te komen dat de hoofdgebruiker de controle kwijt is én weer opnieuw naar de auto om de boel voor de zoveelste keer proberen goed te krijgen. Wat doen ze daar in Leusden?
1door All******22/04/2024Totaal nutteloos
MeerZoals vele al aangeven. App is totaal nutteloos is je geen Plus abo hebt van 149,-. Je hebt alleen wat standaard tools welke alleen zichtbaar zijn als de auto aanstaat maar dan kan ik dit net zo goed zien op het infotainment scherm? Bijzonder dat je anno 2024, zo’n matige app kan leveren met beperkte functionaliteit. PS. Je hoeft mij te vragen een mailtje te sturen, de feedback lezen van de recensies zou voldoende moeten zijn.
1door Den******19/04/2024Valt erg tegen
MeerNa twee jaar, met wisselend succes, de app gebruikt te hebben is na verlenging van m’n abonnement het ineens niet meer mogelijk mijn auto op afstand op te laden.
In jullie recensies geven jullie aan dan contact op te nemen via de app. De telefonische hotline 24/7 schotelt je een keuzemenu voor waarna je in een soort loop van vragen terecht komt en uiteindelijk er uit wordt gegooid. Lekkere service…1door Eri*****17/04/2024Waardeloos
MeerIk kan niet begrijpen dat je zo een waardeloze app publiceert en dan ook nog geld vraagt voor basis functies op een auto van een halve ton. Auto gegevens tijdens het aanmaken kunnen zien en nu werkt het niet meer en is hij steeds offline
1door San*******13/04/2024Geen idee of stekker is aangesloten
MeerDe app wordt langzaam maar zeker beter. Mis alleen nog 2 zaken die wel in de We Connect app zaten; ik krijg geen push melding als ik de avond ervoor mijn stekker vergeet aan te sluiten. Ook kan ik in de app niet zien of er een stekker is aangesloten als er niet geladen wordt. Daarvoor moet je doorklikken op de laadbutton. Verder kan ik geen inzicht krijgen in gemiddeld kWh verbruik per rit.
2door Sle****12/04/2024Waardeloos
MeerBizar dat je een abonnement van 149 euro per jaar moet nemen, om te kunnen zien of je auto is opgeladen. Dit zou gewoon standaard functionaliteit moeten zijn. Hetzelfde geldt voor auto op slot doen. De rest van de functies zijn handig voor sommigen. Bijvoorbeeld auto s’ochtends opwarmen, maar alleen voor lieden die een thuislader hebben. Voor mij persoonlijk zou het betekenen dat ik 12,50 per maand betaal om laadstatus te kunnen zien. Dat is echt te gortig.
Navigatie etc allemaal niet nodig. Dus misschien een abo van €25,- per jaar om basisfuncties te kunnen gebruiken? Al zou het gewoon standaard moeten zijn.1door Sli*******12/04/2024Wachtwoord aanpassen
MeerIk heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en probeer daarna in te loggen. Dat lukt NIET! De app geeft continu aan dat het wachtwoord niet juist is! Onbegrijpelijk. Ik wordt hier heel moedeloos van!
1door I P*****10/04/2024Update 2.2.7 werkt weer niet
MeerDe app 2.2.7 synchroniseert weer niet. Net als na de vorige update. De app is like a Lemon … Mvg
1door Kni****07/04/2024Vertrektijden werkt niet goed
MeerAls ik een vertrektijd instel om mijn auto voor te verwarmen dan pakt de app een uur later.
Dus als ik bv om 9 uur de auto verwarmd wil hebben en dus de app instel op 9 uur dan doet de app er een uur bij. Dus 10 uur.
Ik heb alles geprobeerd om het correct te krijgen niks werkt. Ook niet deïnstalleren en daarna weer installeren haalt niks uit.
De oplossing voor nu is de tijd een uur eerder te zetten als gewenst.2door Rod****07/04/2024Zonde…
MeerWat respectloos zeg! Alle functies moet je extra voor betalen. Was veel leuker geweest dat je kon toeteren of met lichten schijnen waar je auto stond. De Volvo of Audi is duurder en deze functies gratis. Eeuwige mis klappen van VW.
2door Ap***06/04/2024VW loopt achter
MeerAuto’s maken dan kunnen ze. Maar de mogelijkheden van de app ism de auto is enorm beperkt. Zet de mogelijkheden van Tesla en Polestar naast die van de VW app. Dan kan je alleen maar stellen dat VW hier enorm in teleurstelt.
2door Bas***29/03/2024Logo iPad
MeerLogo is na update niet meer zichtbaar op mijn iPad.
Verwijderen en opnieuw instellen heeft geen effect.3door Ruu*******22/03/20242.26.1 werkt niet
MeerNa de update 2.26.1 synchroniseerde de app diet meer. Nutteloos geworden. Jammer. Het werkte zo fijn. (passat gte) en ik heb nu 149 euro betaald voor een niet meer functionerende app.
Bedankt voor de reactie.
Inmiddels werkt de app weer. Ligt het aan de auto of de app dat ie af en toe uit is?4door Kni****07/03/2024Best geinig maar niet echt betrouwbaar
MeerDeze app is zeker sneller dan het vorige we connect.
Maar 4 van de 5 keer kan ik de verwarming niet inschakelen.
Dan komt de app gewoon met een foutmelding.
Zou fijn zijn als dat opgelost kan worden.3door Fra*******23/02/2024Hoofdgebruiker registreren lukt niet.
MeerWaardeloos. Hoofdgebruiker registreren lukt niet. Inmiddels alle work-arround oplossingen geprobeerd. E-sim helft van de tijd geen verbinding met het internet. App werk dan dus ook niet naar behoren.
1door Dut*******22/02/2024Zeer beperkte app functionaliteit
MeerDe functies van de oude WeConnect app zouden worden geïntegreerd in deze nieuwe app. Althans, dat vertelde men zo’n 7 maanden geleden. Ik zie zo nu en dan wat verandering, maar de basisinformatie (gemiddeld verbruik brandstof/ Kwh , etc.) zit verstopt (redirect naar de website). Ook de connectie met mijn auto werkt (ondanks de hulp van de servicedesk) alleen als mijn auto is gestart. Daarnaast zal ik niet mijn identiteitsbewijs gebruiken om extra features te ontsluiten. De app voldoet zeker niet aan mijn verwachtingen. Zolang daar niets mee gebeurd zal ik mijn abo niet verlengen.
3door Chr*******22/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."