Good, but..
MeerGood game actually but,
The gameplay is too hard..
Only pro-gamers can finish this game!
But the gameplay and graphics are cool!4door Bea*******05/01/2014GEWELDIG!
MeerEcht een top spel. Goed inelkaar gezet en speelt lekker. Verhaal is goed waardoor je in het spel wordt getrokken. Zeker het geld waard!
5door Zam****11/03/2009Top spel
MeerDit spel is een echte aanrader voor iedere rpg fan die houd van turn based gevechten.
Erg verslavend maar je kan een uurtje of 20 tot 40 ermee doen als je echt je best doet om de ulitieme uitusting te vergaren per stuk dat je speeld.
Hopelijk komt er erg snel een deel 25door Wes*******14/01/2009Top spel
MeerEcht 'n vette game, mooie shots en een mooi verhaal, kan niet wachten op vay2 of iets dergelijks, voor 3,99 zie ik niet meer zulke spellen
5door I P*******24/11/2008Top spel
MeerZeer goed spel. Was opzoek naar een final fantasy like spel en vond deze. Zeer de moeite waard. Hopelijk komen er meer van deze spellen.
5door Arv***23/11/2008Ja dit het!
MeerLeuk spel kan niet wachten op de volgende rpg versies voor de iPhone, en zeker het geld waard. De volgende zal ik dan ook gewoon weer geld voor willen betalen. Want dit is echt te leuk.
5door Pom*****02/11/2008Great game
MeerErg leuk gedaan. Ik hoop day er meer van dit soort spellen in de appstore verschijnen. Maar het zou nog beter zijn als de filmpjes ondertitelt waren en als je de hp van je vijanden kon zien. Niet zo belangrijk maar toch leuk als het er was.
5door Mis*******02/11/2008Echte klassieke rpg
MeerVay is een volledige rpg. Het spel is grafisch aangenaam, en de gameplay is uitstekend aangepast voor de iPhone/touch. Voor liefhebbers van de oudere rpgs zeker een aanrader, maar ook voor andere is de 3,99 voor dit spel zeker goed besteed.
5door Fin*******14/10/2008
Nu populair
Laatste reacties
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."
- Stephen zei over Justin Guitar: Gitaar Stemmer: "Voor iedereen die ook zonder app zijn gitaar snel wil stemmen,..."
- Wim van Gastel zei over My BMW: "Sluit me aan bij eerdere reacties. Het percentage van de..."
- Paul Bergervoet zei over MYPEUGEOT APP: "In en intrieste app. Ook de ondersteuning via de..."

