LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple account nodig om apps te installeren.
Met de vernieuwde, overzichtelijke Vattenfall Energie-app heb je voortaan nog beter de regie over je energiezaken.
De verbeterde app past bij onze grote ambitie: fossielvrij leven mogelijk maken binnen één generatie. We willen iedereen daarin meenemen met praktische tools. Vattenfall Energie biedt daarom helder inzicht in je energieverbruik en maakt het zetten van duurzame stappen leuker én gemakkelijker. In de app vind je nu:
- je huidige verbruik, vergeleken met het verleden
- advies over je termijnbedrag, dat je meteen naar boven of beneden bijstelt
- de prestaties van je zonnepanelen en wat ze terug leveren aan het net
- inzicht in welke apparaten in huis zuinig zijn en welke juist niet
- via persoonlijke uitdagingen leren het maximale uit je energie te halen
- makkelijk wijzigen van je betaalgegevens
- je facturen overzichtelijk bij elkaar
- storingsmeldingen Liander: als Liander jouw netbeheerder is kun je er voor kiezen storingsnotificaties te ontvangen
- chatbot Nina, die je 24/7 help met vragen over besparen en energie
Ontwikkel mee
Heb je tips hoe het beter kan? De app en chatbot zijn nog volop in ontwikkeling, dus alle feedback is heel waardevol. Je geeft je mening eenvoudig onderaan je overzicht in de app. Dank je wel!
--
Vattenfall Energie van Vattenfall AB is een iPhone app met iOS versie 13.0 of hoger, geschikt bevonden voor gebruikers met leeftijden vanaf 4 jaar.
Informatie voor Vattenfall Energieis het laatst vergeleken op 24 Mar om 15:19.
Informatie
- Releasedatum:11 Oct 2018
- Bijgewerkt:8 Mar 2023
- Versie:74.0
- Compatibiliteit:Vereist iOS 13.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
- Grootte:47.3 MB
- Leeftijd:4+ jaar
- Beoordeling:2.5 van 5
- Categorie:
Nieuw in versie 74.0
In deze nieuwe versie zijn kleine verbeteringen aan de app gedaan. Zodat die weer een beetje beter werkt.
362 geschreven reviewsRecensies
Meer punten
MeerDe kosten komen niet overeen met de echte rekening. Nu in deze tijd heel vervelend.
En waarom krijgen we niet meer punten per maand! We betalen er ook voor dus er mag een keer tegemoetkoming zijn toch.
Ik bespaar altijd en ben één van de velen die nu met extra dekentje erbij zit in een zeer slecht geïsoleerde woning. Ik kan er niet tegen op stoken maar nog iets meer bewegen helpt ook. Maar Vattenfall, kan je er iets meer voor terugdoen!3door Mim*****20/03/2023Nog steeds geen iPad versie
Meerde app is wel bruikbaar maar op een iPad wil ik toch graag een echte iPad versie ipv een smalle iPhone versie
3door Jer*******15/03/2023Invoeren meterstand stadsverwarming
MeerJuist in deze tijd lijkt het mij belangrijk dat ik mijn meterstanden goed kan invoeren.
Echter kan ik de meterstanden van mijn stadsverwarming niet invoeren in de app.
De optie is wel aanwezig maar alles achter de , van de stand is niet in te voeren.
Als het je wel lukt dan worden de gegevens niet opgeslagen.3door R C*******14/03/2023
Reageer op deze app
Dit vind je misschien ook leuk
Laatste reacties
- Darlene Antone zei over Volkswagen We Connect ID.: "Forgive me for such a cold approach but I am pleased to..."
- staler zei over F1 TV: "great app, but please use for the Dutch commentary GPRadio,..."
- Levi McNab zei over Volkswagen We Connect ID.: "With this simple and to-the-point method, you'll be making..."
- Caro zei over Crazy Dino Park: "Per ongeluk is de Dino Park app verwijderd van de iPad. Is..."
- F Kattouw-Brinkman zei over Bridge Beter: "Na het advies gevolgd te hebben van een de andere recensenten..."
- F Kattouw-Brinkman zei over Bridge Beter: "Ik heb 3 betaalde spellen van bridge beter en kan deze al..."
- Vincent zei over DartCounter: "Sinds deze middag vind dartscounter de webcam niet meer,...."
- Luke zei over Gids.tv - De complete TV Gids: "Wat een k** update.. gebruikte hem juist voor primetime. En..."
- Hanneke zei over Da Fit: "Iemand die weet hoe ik berichten kan laten verbinden dit werkt..."
Reacties

T. Mak MeerVersie 71.212/01/23 13:32 
Conny MeerVersie 70.115/12/22 23:06 
Rob MeerVersie 69.001/12/22 19:07 
Hans MeerVersie 69.028/11/22 11:34 
Willem Visser MeerVersie 69.022/11/22 13:40 
Yvonne MeerVersie 69.022/11/22 11:38 
N MeerVersie 69.022/11/22 06:11 
G. J V. D. S MeerVersie 69.021/11/22 21:09 
KwA MeerVersie 69.021/11/22 12:03 
Nico MeerVersie 69.018/11/22 17:04 
Joke MeerVersie 68.015/11/22 23:21 
Leo MeerVersie 68.015/11/22 11:35 
M kleiberg MeerVersie 68.015/11/22 10:26 
Etienne MeerVersie 66.002/10/22 12:19
Meer reactiesHelaas gelijke ervaringen zoals boven beschreven, prijzen kunnen we accuraat verhogen of je registreren als klant is digitaal goed geregeld, maar dan? Een energiemaatschappij die voorop loopt met groene en schone energie maar wel opgaat met de markt om te verhogen, wat een imago! De app is onbereikbaar en een aanvraag om via mail een code af wachtwoord te verkrijgen komt op 3 verschillende adressen niet binnen.
Als consument word ik hier kriegelig en narrig van om te merken dat geld voorop staat.
Vattenfall ; ik zou zeggen : ga je eens echt onderscheiden!
App doet 't niet, terwijl na 15 december de definitieve prijzen beschikbaar zouden zijn. Is dit een probleem? Ik zou graag een beslissing nemen om met jullie door te gaan of andere maatschappij, mijn contract loopt over 2 weken af.
Voor het weekend verbruikte ik gmiddeld 1,8 kuub gas ..na het storings weekend tot 28 november ging mijn verbruik omhoog naar gemiddeld 7 kuub gas per dag terwijl de kachel uitstaat! Het is bedrog! Op zondag 27november zou ik 10 kuub gas hebben verbruikt! In 4 dagen tijd 60 euro verstookt volgens dit frauduleuzeapp..zodra ik kan zal ikweggaan bij dit k**bedrijf! Dieven fraudeurs oplichters...
Kan er heel kort over zijn: slechtste app ooit.
Jullie zullen echt met een beter verhaal moeten komen, dan we zijn er druk mee bezig. Juist in deze dure tijd is hel belangrijk dat je kunt zien waar je staat met je kosten. Het is al tijden een probleem om gegevens te bekijken. Ik ging in één dag van meer dan 250,00 euro terug te ontvangen naar u moet 60,00 omhoog met uw maandelijkse bijdrage? En nu moet het nieuwe tarief 2023 nog komen. Geef aan wat er aan de hand is en wanneer het opgelost is. Dan hoef je niet iedere keer voor niets te kijken en te wachten.
Heel vervelend en heel ergerlijk dat al 4 dagen het verbruik niet is af lezen. Zeker in deze tijden wil je juist inzicht in je verbruik. Duurt ook veel te lang. Baal er van.
Kan al dagen mijn verbruiksgegevens niet uitlezen.
Slim trucje hoor vattenfall. Juist in deze tijd willen mensen op de hoogte zijn van hun verbruik. Op deze manier weet je dus niks & weet je ook niet of je toch ergens iets moet aanpassen om het verbruik te laten dalen.
En straks om de bocht komen met een dikke eind afrekening alsof jullie en alle andere energieleveranciers al niet genoeg winst maken over de rug van alle mensen!
Hij doet het echt steeds slechter. Juist nu wil ik weten wat mijn verbruik is. Er komt gewoon niks binnen. Niet fijn!
Het valt wel op, dat als het weer veranderd de app het alweer niet doet. De app werkt al dagen niet, we kunnen weer niet zien wat we verbruiken. Wees eens transparant, geldwolven daar.
Al drie dagen geen verbruikscijfers, dus dan ga ik er maar vanuit dat ik al drie dagen niets verbruikt heb, dus ook al drie dagen geen kosten! Prima bedrijf, dat Vattenfall…
App werkt niet, gegevens zijn al dagen niet op te halen. Dit komt vaak voor.
In reactie op 'm kleiberg. Bij mij idem dito. Tot en met 11november verbruik dagelijks bij gewerkt. Daarna niets meer. Al drie dagen op tilt.
App werkt niet prettig laat mijn verbruik zien van 1 tot 11 november waarom dan niet op de rest van de dagen 12,13,14 november
Je verbruikt ontbreekt zegt die dan het is (nog )niet gelukt je meterstanden op te halen.
Snap je dat. Waar het juist omgaat dat doet die niet.
App doet het op geen enkele manier. Heb mijn password al meerdere keren gewijzigd en links lten sturen maar het werkt voor geen ruk. Waardeloos.