Super
MeerJe hoeft totaal niet zelf na te denken met het zoeken van wat je moet doen of allemaal schermen door of allemaal vragen nog moeten beantwoorden: duidelijk, simpel en snel is voor mij SUPER.
5door E A*******23/03/2024App niet werkend
MeerMeerdere keren proberen in te loggen elke keer word er een fout melding aan gegeven en zou je het later weer opnieuw moeten proberen. Tot heden niet gelukt met inloggen
1door Mel*******15/03/2024Werkt niet
MeerDe app werkt niet. De instapkaarten zijn niet op te halen uit de app waardoor het zijn functie verliest. Vervelend om op het vliegveld hier achter te komen waardoor er alsnog via inloggen bij de reguliere site het geregeld kon worden. Dat is best stressvol omdat de app belooft dit juist niet te zijn.
1door Oet***14/03/2024Do you people actually want your customers to book a flight?
MeerThe app is terrible in regards to the experience when booking a flight. Process breaks very often when you click “next”, no error message or anything, just freezes and becomes unresponsive. All you can do is restart the app, and start the process again.
And if you make the terrible mistake of clicking on a link to read something like terms & conditions before you accept them, you cannot return to the booking step you were in - you just have to start over from the beginning..!
This is really amateur work, please modernize and redesign this app.1door Har******13/03/2024Login faalt
MeerBij opstarten app komt de fout dat ‘ het netwerk onveilig’ is. Dan kan je offline verder. Niet dus. Lukt niet om in te loggen.
1door Asd*******10/03/2024Misbruik van een algoritme, duurt al 10 jaar
MeerDe vliegmaatschappij gebruikt een algoritme, wanneer je bijvoorbeeld omboekt, dan ga je eerst naar de nieuwe ticketprijs kijken. Als dan denkt het verschil is niet groot, dan ga je de datum omboeken op het zelfde vliegveld. Tijdens het omboeken moet je dan plots 2 x 40 euro betalen. Achteraf blijk dat de prijs van het nieuwe ticket is verhoogt tijdens jou omboeken en daarom moet je dit bedrag extra betalen. Ik noem dit misleiding. Moet je eens voorstellen dat dit bij de bakker gebeurt
1door Eno****07/03/2024Meest slechte reis ervaring ever
MeerHeen reis omgezet naar Corendon, niet de betaalde Seats exit die gekregen. Terug reis omgezet naar ETF airlines, weer niet de geboekte echt row seats gekregen. Bij inchecken was de configuratie omgezet, naar ETF configuratie. Pure misleiding en frauduleus, betaalde Seats worden niet geleverd. Nooit meer Transavia en ik zal ervoor zorgen dat vrienden en familie en collega’s dat ook niet meer doen. Zal ook op internet mijn ervaringen delen. Schaam je, Transavia!
1door Sau*****25/02/2024Stoelkeuze en bagage selectie slecht werkend
MeerZeer slecht werkende app, accepteert stoelkeuze herhaaldelijk niet. Loopt continu vast op bagage selectie
1door Gee***24/02/2024Service
MeerDe service bij Transavia is gewoon goed de dames en heren van de cabincrew vriendelijk en daarom vlieg ik niet met Ryanair...
5door Cas*******20/02/2024Geldzuigerij
MeerBelachelijk dat er bij online inchecken alleen nog maar stoelen vrij zijn waar ik extra voor moet betalen. Er moet toch minimaal keuze optie zijn willekeurige stoel toewijzing.
Zelfs bij Ryanair hebben ze dat.1door Rie*******18/02/2024Complimenten
MeerWij zijn meer dan gecharmeerd van de communicatie via Transavia App. Complimenten.
5door Gre*******06/02/2024Vertrektijden
MeerDe route AMS-ALC v.v. heeft vrijwel altijd te vroege vertrektijden, waardoor het niet mogelijk is om met het openbaar vervoer naar de luchthaven te reizen.
3door Car****03/02/2024Vindt mijn boeking niet
MeerNa eindelijk na een onduidelijke instructie ingelogd te zijn, vindt Deze app mijn boeking niet. Je hebt er dus niks aan. Alles voor niets geprobeerd.
Het begint al dat je niet weet of je je email adres moet verifiëren, een wachtwoord moet herstellen, of verder moet gaan. Alle drie de keuze knoppen staan namelijk onder elkaar. Kies maar wat. Als het na een uur allemaal toch gelukt is, en je je boeking wilt toevoegen, is je boekingsnummer en vluchtnummer onbekend.1door All*******01/02/2024Recensie
MeerApp werkt goed alleen na een paar weken logt hij automatisch uit en werkt je wachtwoord niet meer heer irritant, nieuw wachtwoord opvragen en instellen. Snel verbeteren!
2door Mar*******25/01/2024Geen reclame als notificaties alstublieft
MeerHou op met het gebruik van het notificatie mechanisme voor reclamemeldingen. Die krijg ik al via de mail en op de site. Ik deïnstalleer de app wel weer totdat ik weer een vlucht boek.
2door Emi******09/01/2024Helemaal goed!
MeerBijna altijd op tijd weg en vroeger aankomen. Fijn personeel en niet lastig met bagage
5door Ren*******24/12/2023Kan niet inloggen
MeerIk had de app op de telefoon.
Wilde vandaag opnieuw inloggen na een update van de telefoon.
Werkt gewoon niet.
Krijg een blanco scherm.
App verwijderd en opnieuw erop gezet.
Kan nog steeds niet inloggen.1door Aqa***12/12/2023Naar huis
MeerFijn dat Transavia ons weer thuis brengt
Prima vliegen naar vakantiebestemming maar ook weer naar huis
Altijd fijn personeel aan boord5door 714*******12/12/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."