Net een rekening geopend
MeerVandaag rekening geopend, mis wat basisinformatie maar ging snel!
Mis de helpfunctie
Pc inloggen lukt niet4door Eis**12/05/2024Customer service is terrible. Cant get my money back.
MeerI have contacted trade republic over 10 times and got a response once. I cannot transfer my money back to my primary bank. In order to do so Trade Republic wants me to verify my primary bank account number with my primary bank by transfering money one time to trade republic. Now every transfer i try to make is reverted back to my primary bank account. Bottom line, i cannot connect a reference account in my name and cant get my money currwntly at trade republic back. I asked customer service and they replied once with the answer that i need to link my reference account which is the whole problem here… now they are ignoring me and I made a formal complaint. Please dont trust this bank as they do not communicate at all!
1door Nic***09/05/2024Almost excellent
MeerA tad too much “less-is-more” look. The black and white approach in combination with charts without numbers unless you press/sweep on it feels a little too simple. I’m a total fan of the new Visa-card-possibilities though, as well as the overall app- and exchange/trade-xperience. Keep improving Trade Republic…and you will become excellent period!
4door Urd**08/05/2024Rente-opbouw niet meer zichtbaar
MeerTot voor kort was de rente die je tijdens de lopende maand had opgebouwd, apart zichtbaar. Dat is nu niet meer zo.
Ik gebruik de rekening voor de spaarrente, niet om te beleggen. Bevalt prima. Wel af en toe een klein bedrag opnemen om te zien of de tegenrekening nog werkt, want dat wil wel eens haperen en… er is geen helpdesk.4door Gev*******06/05/2024Perfect for me so far!
MeerI've opened a bank account in January 2024 and till now i've had not had a single problem with the app
5door Hen*******05/05/2024Terrible app!
MeerI’m also stuck in verifying identy! My identification was approved and I received notification in the app that the account would be created. But when I reopen the app I go back to verifying my identity again! Without any notification. In addition, the app itself is bad. While they are creating the account you can already look around. In the login process I need to confirm that I can read NL. But the help function is in German. When I want to ask support on the website I am redirected to the app where I cannot sign in!
1door Lij***30/04/2024Vage interface
MeerJe weg door de app vinden is een behoorlijk doolhof. De informatie die ja na een gok op vegen in een of andere richting krijgt is uiterst minimaal. Verder duurt het veel te lang voordat je iets met een storting kunt doen. Irritant is ook dat je een pak handelingen moet verrichten als je wisselt tussen iPhone en iPad. Ronduit een zootje was de mix tussen Nederlands, Engels en Duits door de app heen in basis, voorwaarden en helpchat (die overigens geen chat is maar een steekwoordenrobot waarin de gezochte steekwoorden schitteren door afwezigheid). Kennelijk alleen iets voor meertaligen.
Overigens is de website ook niet echt een toonbeeld van gebruiksgemak, alles voor de veiligheid maar je kunt het ook overdrijven. Ze moeten nog het een en ander leren, dat is ook nog wel te begrijpen. Voorlopig komt het niet eens een beetje in de buurt van bijv. Saxo Trader.
Intussen wacht ik nog steeds op de aankomst van de eerste storting en het aanmaken van een digitale betaalpas is blijkbaar ook nogal een klus.
Kortom; de eerste kennismaking valt nog niet mee.1door Zic*******30/04/2024986J1KSS
MeerFijne spaar en beleg app, makkelijk te gebruiken!
Gebruik mijn code 986J1KSS om een welkomstbonus te ontvangen.5door Kri******28/04/2024Great intuitive app!
MeerLove the simplicity of the app. You have to get used to simplicity but that’s just grabbing a cup of coffee and while swiping. The cash and wealth section could expanded with a crypto section for total completeness
5door Lam****28/04/2024Hoge rente en slimme opzet
MeerMakkelijk om aan te melden, mooi overzicht, leuk om aandelen te blijven volgen. Je kan gratis aandelen krijgen via mijn code 3G3NLPKT
5door Bev*******20/04/2024Money not received after 4 weeks of transfer
Meer22k transferred, not received in trade republic account, no response from customer service anymore.
I lost hope on this and don’t know what to do now.1door Yor*******10/04/2024Geld niet meer uit te boeken!
MeerKoppelen bankrekening wordt steeds afgewezen, helpdesk lost niets op, leest mail niet en stuurt standaard antwoord of reageert helemaal niet! Geld via Apple Pay ingeboekt is niet eens meer uit te boeken(!) Oftewel: blijf hier weg als je zuinig op je geld bent.
Wacht nu al weken op mijn geld, hoop het ooit nog terug te krijgen maar ga nu maar een officiële klacht via de toezichthouder starten.
Bizar dat dit kan bij een ‘bank’!1door Gro*******02/04/2024Money was sent almost a month ago, still not received
MeerMoney was sent via bank transfer, still not received in the app. Issued an incident a few days back, still no response from a person, for me, not really trust worthy.
Update: still no response nor money has been received.
Feels like a scam1door Smo*******28/03/2024Werkt prima
MeerPrima app, overgestapt van Bunq vanwege hogere rente. basic app maar doet wat het moet doen. Enige nadeel is dat Apple Pay geld kost om geld over te maken, dus je moet handmatig met geld overmaken. Als je je aanmeld, gebruik code 1vncnqd1 voor gratis aandelen!
4door Ken*******26/03/2024Geld niet meer uit te boeken!
MeerStorting wordt steeds afgewezen, helpdesk lost niets op, leest mail niet en stuurt standaard antwoord of reageert helemaal niet! Geld via Apple Pay ingeboekt is niet eens meer uit te boeken(!) Oftewel: blijf hier weg als je zuinig op je geld bent.
1door Gro*******18/03/2024Can’t even pass the identity check
Meer“Tilt the passport until a reflective colorful picture appears”… very unclear instructions. The app gives up after 30 seconds and I need to start again, but the same problem occurs. No way to get support or try an alternative. What a UX disaster.
1door Ger*17/03/2024Money was sent more than a week ago, still not received
MeerMoney was sent via bank transfer, still not received in the app. Issued an incident a few days back, still no response from a person, for me, not really trust worthy.
1door Smo*******15/03/2024How many days to verify identity?
MeerI’m still stuck on verifying identity. Have tried to verify email, but tells me the link is no longer valid and no way to request new email from app as this has spent a day verifying my identity. Not easy to open and account and no way to actually reach anyone in support
1door Bla***12/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."