Een beetje saai
MeerOmdat je er alleen maar op hoeft te klikken en veder hoef je hele maal niets te doen veel te saai
5door Kaa*******05/02/2022Echt saai
MeerEcht saai as mir wild DAN MOETJE
1.99 EURO BETALEN WATE ZO TRIEST IK HAAT DIT SPEL!1door Sic***06/03/2015Talking Pierre
MeerHet is een heel leuk spel maar hij praat een beetje raar na en je moet voor sommige Dingen betalen en dat haat ik al helemaal, verder is het een super leuk spel! Ik geef hem daarom 4 sterren
4door Sam*******27/12/2013HAHAHAA!
MeerZo'n Leuwk app die vogel is echtt zo domm hahahahahahaha , ik zeg het je ik zou het ook downloaden ! ;)
5door Sev*****05/01/2014Beetje raar!
MeerDit is een best leuke app, maar heb een probleem ik heb die upgrade gekocht maar kan nu geen tomaten gooien die functie staat er niet bij! Terwijl hij op zo'n plaatje er wel bij staat iemand een idee om dit op te lossen want anders het weggegooid geld! Al vast bedankt!
4door Tij****05/01/2014Dom 'spel'
MeerEen spel mag je het niet noemen.
Veel kan het niet als je er niet voor betaald en is hij knap irritant. Betalen doe ik niet want ik vind m niet eens leuk en de extra's die je dan krijgt vind ik niet de moeite waard. Ik heb de papegaai binnen 10 minuten er weer vanaf gegooid en gelukkig kwam hij niet terug vliegen.1door Dj *****05/01/2014
Nu populair
Laatste reacties
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Uhhcgdogv"
- Aahil khan Aahil khan zei over Subway Surfers Tag: "Ygxgxbzbuuurjhbxvxv"
- Danish zei over NPO Start: "Hello, I was analyzing www.appwereld.nl and noticed several..."
- Hank zei over Klaverjas HD: "Waardeloze update, geld wordt uit de zak geklopt. Advies: niet..."
- Sterre zei over AU3FX:Space: "Leuk artikel over deze app! Voor mensen die hun gitaar willen..."
- Kaneeltje zei over WordOn HD: "Hou op met steeds te vragen hoe ik dit spel vind. Heb nu de..."
- Ciao zei over Solitaire Grand Harvest: "Ciao"
- René zei over PostNL: "Het eerste scherm van de app laad niet Ik heb ios 16 wat kan..."
- Fam van Beek zei over Woodoku - Houten Legpuzzels: "Afgelopen maanden steeds meer reclames die je helemaal moet..."

