Super goed geluid
MeerHeb m’n eerste Sonos soundbar gekocht. Het geluid is echt heel mooi. Moet nog even wennen aan de instellingen maar daar kom ik we uit. Het is een aanwinst in m’n huiskamer en tijdens een film zijn de geluiden echt heeel goed.
5door Joh*******25/03/2024Verbinding is steeds weg
MeerWas goed, geen problemen met oude speakers. De nieuwe speakers verliezen vaak hun verbinding met de app. Muziek blijft spelen maar zijn via de app niet meer aan te sturen.
2door M W****24/03/2024Apps grip silently sliding downhill
MeerI am using Sonos for many (6jr+) years but it seems to me that in that long run we’re losing functionality and grip on our music system more and more. Slow start up of app and connections makes it annoying to work with, dispite of the promisses Sonos makes (“little a enhancements..”) every update. Well, we don’t see them. I even dedicated an older iPad as a controller only for Sonos: it still doesn’t work smoothly. Disappointing this experience.
I don’t think I would buy Sonos once more.1door 1ze*******24/03/2024Onbetrouwbaar en werkt vaak niet
MeerRegelmatig moet ik de app updaten weer opnieuw instellen en dan alle apparaten weer updaten. Soms doet het bij mij wel en op hetzelfde moment bij m’n vriendin niet en andersom. Het laden duurt ook erg lang.
Als de app dan uiteindelijk werkt dan is het een prima app.2door Sti*******23/03/2024Ouder playbar systeem slecht ondersteund
MeerSonos weet al een paar jaar dat er een bug in het systeem van de playbar zit, hierdoor valt zéér regelmatig het geluid weg (wifi).
Maar ook als je de playbar met een ethernetkabel verbindt duurt het minimaal een minuut voordat je s2 app verbinding maakt om het volume te kunnen aanpassen of een nummer te skippen
(Nee ik heb geen dubbel ip adres probleem)
Niets helpt, heb de sonos helpdesk ondertussen vaker aan de lijn dan me eigen vrouw.
Ik zou kunnen upgraden naar de arc, maar wie wil nou nog een keer €2800 investeren in een systeem dat na 5 jaar niet meer goed ondersteund wordt.
Deze jongen gaat in ieder geval terug naar een modulair systeem zonder een app1door Div*****21/03/2024Bar slecht
MeerInstabiel en gebruiksonvriendelijk. De app wordt na elke update verder uitgekleed. De dure aanschaf is nog niet genoeg voor dit hebzuchtige bedrijf.
1door Azi*******18/03/2024This slow app makes Sonos system useless
MeerIt can take op to 30 seconds before the app gets back to live when playing music. All functions are therefore almost useless. I can’t quickly change the volume, the song of see what’s playing because the app went to sleep and takes ages to wake up. Old fashion stereo set is now easier to use than Sonos. Considering to replace the set with something better. Sad.
1door Mv *****15/03/2024Wordt steeds slechter
MeerNormaal gesproken wordt een app per update beter. Zo niet de sonos app. Volume van AirPlay gaat alle kanten op. Een standje harder zetten en de buren zijn wakker. Bediening in sonos app is dramatisch. Volume niet via de knoppen te bedienen. Andere muziek apps kunnen dit wel. Dus lijkt me dat hier een bewuste actie wordt uitgevoerd
1door Die****15/03/2024Hapert na update
MeerNa de laatste update van vandaag af en toe last van haperende verbinding, net als EVSchot hier meldt.
Jammer, ik hoop dat het snel verholpen wordt.
Voor de update werkte alles perfect!3door P L******14/03/2024Maakt geen verbinding
MeerDeze app vind ik de laatste tijd echt waardeloos. Hij is langzaam, herkent mijn apparaat niet, en is daardoor niet op afstand bedienbaar.
2door A M****14/03/2024Love this app, but needs some fixes
MeerA lot of the time the Sonos app does not connect properly to my boxes. This is quite a shame, because I love sones. Hopefully this can be fixed!
And some time’s the music just stops playing. And it bugs down..4door Fix****13/03/2024Verbindingsproblemen
MeerDe afgelopen jaren erg tevreden geweest. Maar sinds kort vaak problemen dat de Sonos speakers regelmatig uitvallen of niet te vinden zijn op het netwerk.
1door M M*******12/03/2024Niet gebruiksvriendelijk
MeerWaarom MOET ik me locatie aanzetten, dit is niet nodig heb het gelijk uit gezet maar dit had een keuze vanaf het begin moeten zijn. Verder is het erg onvriendelijk om te gebruiken. Ben al een uur bezig om Apple AirPlay te installeren. Maar de functie blijft grijs. Denk dat ik maar moet accepteren dat ik beter voor een HomePod mini had moeten kiezen.
Update: Ik moest me netwerk resetten en het wachtwoord veranderen van me router. Dus moest ik ook me Sonos opnieuw verbinden. Dit koste mee een kwartier en heb meerdere keren de zelfde actie moeten herhalen tot het werkt. Ook moest ik weer me locatie aan zetten dat geen enkel functie heeft.2door Den*******09/03/2024Doesn’t work
MeerSince a few months so much problems with this app. It is time to sell my Sonos and buy something that works.
1door Ber*******09/03/2024Laatste versie hapert
MeerAl jarenlang plezier van Sonos app, maar sinds een paar weken veel last van haperingen in de verbinding met de producten. Heel vervelend en ook niet goed te ontdekken waar het aan ligt.
3door Ev *****09/03/2024Sonos telkens in storing
MeerHopeloos van te worden. Telkens valt het geluid weg. Om gek van te worden. Geen idee wat het is
1door Wp ***06/03/2024Frustrating!
MeerSlow, drops, spins, doesn’t connect. I used to love my Sonos system. Now I’m looking around for something better i.e. NOT Sonos.
1door Lis*******04/03/2024Extremely slow
MeerSince last update the app is extreme slow:
- channel switching
- searching
- shuffle button not working
Ashame for such big company!1door Kem***03/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."