Niet op orde...
MeerPostNL heeft hun zaakjes slecht op orde. Wat is de afzender van een aangekondigd poststuk te vinden? Volgens mij was dat in een vorige versie van de app gewoon zichtbaar.
1door Tom*******22/04/2024App ok, info niet
MeerApp werk goed, echter de info vaak niet. Regelmatig is de post er al voor het bericht en ligt er andere post dat stond vermeld. Of komt de post dagen later. In het verleden werkte dit wel goed, dus het kan wel. Lastig omdat de brievenbus best ver weg staat. Luxe probleem.
4door Ric*******20/04/2024Prima, maar
MeerPakketjes uit China worden niet meer ‘gevolgd’. (Code begint met LP). Al ruim een maand. Daarvoor nog wel. Dus de volgende dag naar afhaal punt, dat is wel een constante factor.
Edit: er is nog een code beschikbaar onder ‘global express tracking’ welke wel werkt. Moet je net maar even weten.3door Bij*******20/04/2024Verwijderen
MeerJa dat weet ik wel! Maar het werkte niet! Maar vandaag weer wel. We zijn niet zo klunzig als veronderstelt. Oud; Kan pakket waarvoor ik label had gekocht en heb verzonden niet verwijderen. Het pakket is al ontvangen bij geadresseerde. Ik kan ook niet meer aangeven dat het van mij komt.w
1door Mak***20/04/2024Wel aangekondigd maar niet bezorgd
MeerVia de app een rouwbericht en twee brievenbuspakketten aangekondigd voor vandaag maar niet bezorgd.
5door Sch*******19/04/2024Late ontvangsten
MeerAls ik nú anderhalf a twee weken voor een verjaardag cadeautjes besteld …en ik ontvang deze pas ná dé verjaardag ( wat al meerdere keren is voor gevallen), terwijl de verzender wél de andere dag de post heeft aan geboden ,kan ik niet positief zijn over post nl .
Ik ontvang vaak ook zendingen van DHL …deze bezorgd wél goed tot zeer goed de pakketjes.
Ik hoop dat jullie verbetering brengt.
Groet….2door Seu*******19/04/2024Bagger
MeerFijn zo'n app, maar dan moet het wel de code pakken om te activeren. Ondertussen 11x geprobeerd, maar mijn account wordt niet geactiveerd. Doet helemaal niets!
1door Hou*******19/04/2024Geen pakketten meer te zien.
MeerIk krijg een mail dat ik vanmiddag een pakket krijg, maar in de App niks te zien. De App heeft al eens beter gewerkt. Nu doet hij het niet meer.
1door Epp****19/04/2024Activeren lukt niet
MeerDe hele dag al bezig om de per e-mail gestuurde code in te voeren. Iedere keer de foutmelding dat de code niet correct is. Iemand te pakken krijgen hierover is vrijwel onmogelijk.
1door Ped*******18/04/2024Kan geen account aanmaken…
MeerKeurig accountgegevens aangemaakt en een activeringscode is naar mij gezonden. Tot zover goed, echter de code is ongeldig (ook bij herhaling) Een nieuw account aanmaken kan niet, want het e-mail adres is al in gebruik… Gewoon slecht dus!
1door Fre******18/04/2024The app is good but..
MeerI wish there was a English option besides Dutch and Belgium. I can only use it online with google translate.
4door Rfe*****18/04/2024Verwachde tijd niet gegeven
MeerDe app geeft alleen de verwachte afleweringsdatum. Als de datum vandaag is, verwacht ik ook om de afleweringstijd of tijdsgleuf te kunnrn zien.
3door Yvd****18/04/2024Geen standaard check op post
MeerErg jammer dat je nou iets extra moet doen om te weten als post moet komen via de brievenbus. Zeker omdat als de vaste persoon op vakantie is, iemand anders komt er dan specifiek post verdwijnt. Was al een gedoe om app te hebben en account te maken en dan moet je ineens meer doen voor de post om te zien wat er komt! Niet goed bezig zijn jullie. Zeer teleurstellend.
1door Kaw******17/04/2024Prima, maar
MeerPakketjes uit China worden niet meer ‘gevolgd’. (Code begint met LP). Al ruim een maand. Daarvoor nog wel. Dus de volgende dag naar afhaal punt, dat is wel een constante factor.
3door Bij*******17/04/2024Standaard bezorgd voorkeur
MeerGoedemorgen PostNL Waarom kan je niet een standaard bezorg voorkeur instellen in de app als ik niet thuis bent .in dit geval is een pakketkluis een goede opties geweest voor mij als standaard bezorgdvoorkeur voor al mij pakketjes Mvgrt Maarten
2door M T*******17/04/2024Verwijderen
MeerKan pakket waarvoor ik label had gekocht en heb verzonden niet verwijderen. Het pakket is al ontvangen bij geadresseerde.
Ik kan ook niet meer aangeven dat het van mij komt.1door Mak***17/04/2024Klantonvriendelijk
MeerMogelijkheden om zelf een afleveradres in te vullen is niet mogelijk. Het is al te vaak gebeurd dat door een bezorger een niet-aanwezig bericht is verzonden terwijl bewoner zelfs voor in de tuin werkzaam was.
Er is directe mogelijkheid tot melding van een dergelijke werkwijze.
PostNL moet meer aan hun serviceverlening doen maar doet helemaal niets met dergelijke klachten. Meldingen via Consumentenbond geven ook geen verbetering.1door G v*******16/04/2024Compleet waardeloos
MeerService en bezorging is altijd waardeloos geweest. Het LIJKT nu de goede kant op te gaan MAAR “Let op! Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!”
1door Jur*****16/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."